Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zopas voor men winkel een orkest van een witte M3 (transitplaten) de welgekende zwarte C6 cabrio met aangepaste uitlaat en een zwarte speedster porker style.( heeft hier ook al gestaan met een fotoshoot)

ferm.
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk Berichten
      ja dat moet ie wel geweest zijn of rijden er zo meerdere rond in België?
      ik heb me rot gezocht naar een manier om bovenstaande commentaar te verwijderen maar ik vind het echt ni... weet hier iemand hoe ik dit kan doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Audi R8 by yannickminet, on Flickr
        ja dat moet ie wel geweest zijn of rijden er zo meerdere rond in België?

gisteren nog een donkergroene Aston Martin DB7 GT gezien en een 4-tal Maserati GranTurismo's in de omgeving van Antwerpen

Comment

• Gisteren avond achtervolgd geweest door een Maserati GT doorheen Affligem.

edit: net een AM Vantage (met een gemodificeerde uitlaat?!) in leuven gezien op koning boudenwijnlaan (n264). Wat een geluid.
          Last edited by ; 10/10/2010, 22:07.

Comment

• zondag net voor de middag op E40 richting Gent vanuit Aalst een roestbruine Corvette Stingray op gewone platen, zag er goed uit

chauffeur was net aan het GSM-en !?

Comment

• deze morgen op r4 richting merelbeke een ML63 AMG met nr plaat CMM (ofzo)
              deze avond ferrari f430 in Lochristi
              2013- Volvo V60 D3 R-Design
              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Zondag een paar Ferrari's gezien die blijkbaar samen aan het spelen waren...

Ik kom op een voorrangsweg naar een kruispunt toe, waar opeens iets geels overvliegt (zonder inhouden). Was in een flits voorbij. Gelukkig was ik er nog niet... Dacht al dat het een ferrari was, dacht aan een california, maar niet zeker, tot er opeens een F40 met rokende banden nog juist voor het kruispunt tot stilstand komt. Die mens moet verschoten hebben

Dan maar gestopt en die mens overgelaten. Bleek dat er nog een tweetal wagens achterkwamen, een F430 en een 360, dacht ik, maar ook niet zeker. Was teveel aan het kijken naar die F40 . Eerste keer in m'n leven dat ik zoeentje in het wild zie.

Ze gaven alleszins allemaal deftig door. Blijft toch prachtig, zo'n F40!
                2000 Lancia Delta 1.9 TD
                2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                eg

Comment

• een BMW 5-serie in GT uitvoering in buurt van Aalst, maar dat is niet super zeker voor deze rubriek

Comment

• - Toyota Will VI
                    - Daewoo Tico
                    - Maybach 57S
                    - Mini Countryman S

Comment

• op de e40 tussen wetteren en erpe-mere richting brussel -> toyota supra (engelsman)

Comment

• Gisterenavond bij 't oprijden van de oprit Brasschaat van den E19 richting Breda ne witten Audi RS6. 't Was plezant

Comment

• vandaag op de baan tielt-deinze een ferrari 599 gtb en een nieuwe panamera erachter.

Kan ook een andere ferrari zijn..

Comment

• Heb zaterdagavond die witte dubai lamborghini gezien op de N16 terhoogte van puurs.

Comment

• Vandaag tijdens de rondrit van de AW-Oldtimers aan de kanten van Schilde, zijn we Viviane tegengekomen in haar RR Phantom Drophead.
                              Wat een gigantisch ding blijft dat toch
                              1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                              2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                              2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                              -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Een Lamborghini Murcielago op de ring van Leuven!

Comment

• Vandaag op de E17 een Bentley Continental Flying Spur,
                                  en iets daarna een Aston Martin V8 Vantage. Die hield in toen hij naast mijn Mustang kwam, dus heb ik mijn duim nog even opgestoken.
                                  Erg mooi gebrul toen hij terug optrok.

Comment

• Vandaag een Jaguar XJ. Geen foto van genomen omdat er iemand in zat te wachten xD.

Is die iets speciaal/zeldzaam?

Portfolio
                                    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• vorige zaterdag ergens op N49 in buurt van kaprijke een knap treintje M5; zwarte 599GTB; en beste van alles een witte Alfa 8C cabrio. ik wist niet dat die laaste zo schoon klonk

zondag een grijze SLS AMG in Aalst; witte SLS in Latem

maandag rode california op viaduct van gentbrugge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                        zondag een grijze SLS AMG in Aalst; witte SLS in Latem
                                        Ik ben vorige week ne grijzen SLS tegengekomen in Brussel.
                                        Echt iederéén rijdt daarmee tegenwoordig.

Comment

• Gisteren avond nog een zwarte LP640 tegen gekomen in de file. Ongeveer een kwartiertje bijgebleven, wat een sound

Comment

Working...
                                          X