George Michael MTV unplugged al is gezien? Kwam het is tegen tijdens het zappen en vond het zo goed dat ik blijven kijken ben, echt super!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenGeorge Michael MTV unplugged al is gezien? Kwam het is tegen tijdens het zappen en vond het zo goed dat ik blijven kijken ben, echt super!
Gezien ja, schitterend! Wat heeft die man geweldige nummers geschreven en ook gecoverd, zoals dit van Rufus Wainwright. Zelden een zanger gezien die zoveel gevoel in zijn nummers kan leggen. Iedereen deed er nogal meewarig over in zijn Wham tijd, ik was er destijds trouwens ook geen fan van. Ik heb mij zwaar vergist, wat een talent en wat een verlies
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Gezien ja, schitterend! Wat heeft die man geweldige nummers geschreven en ook gecoverd, zoals dit van Rufus Wainwright. Zelden een zanger gezien die zoveel gevoel in zijn nummers kan leggen. Iedereen deed er nogal meewarig over in zijn Wham tijd, ik was er destijds trouwens ook geen fan van. Ik heb mij zwaar vergist, wat een talent en wat een verlies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Of laat ze het anders samen zingen zoals een jaar of 8 geleden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment