Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fototopic : je wagen & het tankstation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Peugeot 308 GTI 270

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Comment

• Ongeveer 650 km met een volle tank, zeker ni slecht! Tank steeds Total 98.

Comment

• Vaststelling van de dag, na 1 jaar in mijn bezit er maar 16.000km mee gereden. Nog nooit zo weinig met een auto gereden als met deze en er valt niks slechts over te zeggen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Last edited by Namaz; 03/11/2019, 11:27.

Comment

• Lekker Makro sapje!

Comment

• Wat een looks dat die kar heeft

Comment

• F31J rijdt met dezelfde.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Vaststelling van de dag, na 1 jaar in mijn bezit er maar 16.000km mee gereden. Nog nooit zo weinig met een auto gereden als met deze en er valt niks slechts over te zeggen.

Mooi!
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Zal ook eens mee doen :-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• wa ne saddist,mazout in haar...................

Comment

• Ik doe het zo : kwestie van makkelijk een parkeerplaats te vinden.

Last edited by order66; 01/12/2019, 20:21.
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Vaststelling van de dag, na 1 jaar in mijn bezit er maar 16.000km mee gereden. Nog nooit zo weinig met een auto gereden als met deze en er valt niks slechts over te zeggen.

Nog een andere kar of gewoon zo weinig km's int algemeen? Mijn ww is al 400km per week (gent-sintniklaas), doe ongeveer 30k per jaar.
                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten

Nog een andere kar of gewoon zo weinig km's int algemeen? Mijn ww is al 400km per week (gent-sintniklaas), doe ongeveer 30k per jaar.
                          Yaris bedrijfswagen van mijn vriendin, die nemen we eigenlijk constant in het weekend. De T-roc doet enkel 105km per week.

Comment

• “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Trekt dat CNG stickerke er eens af jong, heel die achterkant verkloot

Comment

• Mag je niet doen hè. Wettelijke verplichting.
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                  Mag je niet doen hè. Wettelijke verplichting.
                                  vloeken ook niet, gewoon sticker int handschoenkastje.

Comment

• Of uitknippen dat enkle dat groene ruitje erop plakt, dat deed ik vantijd op de CNG's dat we leverden.
                                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Ik snap wel dat er die sticker op moet plakken, zoals ook bij LPG. Maar het zijn gewoonweg aartslelijke stickers. Hadden ze daar niets deftig van kunnen maken?

Comment

• IMG_20200303_074037
                                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• wit is altijd mooi

Comment

Working...
                                          X