Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lakkleuren: Belgen worden alsmaar "saaier"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Flamme Rouge hierzo.
    Deprimerend zicht op de baan, die 17 muisgrijze tinten.

Wat is er in godsnaam mis met een kleurke de dag van vandaag?

​​

Comment

Nu is dat met kleren op straat net hetzelfde in feite, sommige willen aandacht en dat mag, no prob....maar het grootste gedeelte is liever grijze muis en die voelen zichzelf daar ook comfortabeler mee

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Eens kijken wat ik heb gehad:
        - 1993: eigen: kakbruine Lada 2105 (met bruine binnenbekleding, dat was echt een strontauto)
        - 1994: eigen: zilver metallic Toyota Corrola
        - 1997: eigen: zilver metallic Mitsubishi Lancer 3
        - 1997: eigen: blauw-zilver Subaru Leone
        - 1998: lease: grasgroene Opel Corsa (1 maand mee gereden, alle vrienden weten dat nog)
        - 1998: lease: zilver metallic Opel Corsa
        - 1999: eigen: blauwe Peugeot 106
        - 1999: lease: enkele donkerblauwe Renault Meganes als aanloopwagen
        - 2000: lease: donkerblauwe Golf 4
        - 2000: eigen: Sunburst Yellow MX-5 (hebben we nog steeds)
        - 2003: lease: Gabbiano Blauw Alfa 147 (met rood lederen interieur, zaaalig karretje)
        - 2005: lease: zwarte Peugeot 306 SW
        - 2006: lease: blauwe Opel Meriva
        - 2006: lease: zwarte Opel Vectra Break
        - 2008: eigen: zeer donkerblauwe Daewoo Nubira
        - 2008: lease: donkerblauwe VW Passat (overgenomen van vertrokken collega)
        - 2012: eigen: donkerblauwe VW Cabrio 1
        - 2013: lease: zwarte Opel Insignia (in afwachting van nieuwe wagen)
        - 2013: lease: Soul Red Mazda 6 (heb ik nog steeds)
        - 2014: eigen: zwarte Saab 9-3 sedan
        - 2015: eigen: rode/bordeau VW Cabrio 1 (heb ik nog steeds)
        - 2016: eigen: rode Honda Civic (hebben we nog steeds)

Momenteel staan er dus 3 rode en 1 gele op de oprit. Ik zou graag nog eens een fris blauwe hebben. Ford Focus heeft nu zo wel een tof blauw kleurtje, Tesla Model 3 vind ik net te donker.

22 auto's
        Van de volledig zelf gekozen kleuren (10): 3 rode, 2 zwarte,2 donkerblauwe,1 gele, 1 blauw-metallic
        Ik moet zeggen dat ik nu donkerblauw nog saaier vind dan zwart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          Nu is dat met kleren op straat net hetzelfde in feite, sommige willen aandacht en dat mag, no prob....maar het grootste gedeelte is liever grijze muis en die voelen zichzelf daar ook comfortabeler mee

Zo is het maar. Wil je aandacht of heb je er geen probleem mee, dan wil je een felle kleur. Zelf trekt mijn resting asshole face al genoeg aandacht, dus doe maar rustig met die kleuren denk ik dan
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Amai, dat is een hele lijst.
            Hier toch altijd wel wat kleur op de oprit gehad.
            Mijne pa heeft tussen eind jaren 80 en begin jaren 2000 twee Lada 1200's gehad , de eerste een oranje en daarna een witte.
            Daarna ik een donkerrode Opel Vectra
            Een groene Citroën Saxo
            Een blauwe Citroën C4
            Een rode Renault Megane
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik loop met gewone, niet felle kleding rond. Maar m'n auto mag wel opvallen, voor mij. Ik kies een kleur ook niet omwille van de anderen, wel voor mezelf. Kan me geen zak schelen wat iemand anders van me zegt of denkt van m'n auto.

Comment

Hangt veel af van de auto maar ik rij meestal met kleintjes en heb al oranje, rode, blauwe, groene gehad. Vind het makkelijk als je op de parking staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                  Hangt veel af van de auto maar ik rij meestal met kleintjes en heb al oranje, rode, blauwe, groene gehad. Vind het makkelijk als je op de parking staat.
                  Ik vind dat zeker een sportief ogende auto, best wel een opvallende kleur mag hebben.

Comment

Ik heb al 4* fel blauw gehad
                    3* donker groen (eentje overspoten naar blauw)
                    3* grijs/zilver

Een rode , paarse en oranje moet ik nog eens hebben.
                    Polo 6n 1.4

Comment

knapste kleurencombo van mij was een donkerbruine w116 280s met groen pulmann
                      zoals deze maar dan beetje anders (korter en kleinste motortje)

Comment

De stadswagens zijn nog altijd in vele kleuren te krijgen.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

rood, blauw, geel, goud,... allemaal de revue gepasseerd
                          www.peugeotforum.be

Comment

wij houden wel van een kleurtje , onze recentste aanwinst is oranje ...

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Zalige kleur!

Comment

hoe noemt uw huis?
                                ik vind het eigelijk geweldig dat huizen een naam hebben, er zijn hier heelder straten met huizen namen, meeste wel ex-buitenverblijven van antwerpse joden (ons noem rietkraag)

Comment

knapste kleurencombo van mij was een donkerbruine w116 280s met groen pulmann
                                  zoals deze maar dan beetje anders (korter en kleinste motortje)

Echt jaren 70! Bangelijk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                    wij houden wel van een kleurtje , onze recentste aanwinst is oranje ...

Inderdaad tof kleurtje! En een streepje op de motorkap.
                                    Staat zo'n mini veel beter dan al die grijze leasemini's voor junior medewerkers.

Comment

Dat is echt een ferme MINI

Comment

hoe noemt uw huis?
                                        ik vind het eigelijk geweldig dat huizen een naam hebben, er zijn hier heelder straten met huizen namen, meeste wel ex-buitenverblijven van antwerpse joden (ons noem rietkraag)
                                        de oorspronkelijke mensen die de woning gebouwd hebben reisde erg veel, vooral naar Portugal , maar ze kwamen uiteindelijk op hun ouwe dag weer definitief naar België wonen , dat betekent het dus ... hun "eindbestemming"
                                        TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

....das mooi

Comment

Working...