Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 730D of 745E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Prachtige wagen! Zal ook wel zalig rijden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Vroeger regelde de verkoper dit, nu moet ge zelf ff mee naar de zulassungsstelle.
      Even opgezocht bij het kantoor dat Bjorn zal moeten doen in Würselen

• Vollmacht, wenn ein Bevollmächtigter für Sie den Antrag stellt. Der Personalausweis oder Reisepass des Bevollmächtigten ist zusätzlich zum Ausweis des Vollmachtgebers vorzulegen.
      Het kan dus perfect door de dealer gedaan worden, het is eerder niet willen. Ik heb het zelfde voorgehad paar jaar geleden in Düsseldorf, heb dan Z platen geregeld.

Comment

De verkoper kan dit idd regelen, echter moet hij het identiteitsbewijs van de koper bij zich hebben. Tja, gaat gij uwe pas een paar dagen/week bij de verkoper laten? Ik heb dat al eens gedaan, maar de meeste mensen willen dit niet.

Comment

Die kunnen dat perfect regelen. Maar ze willen niet. Men Volvo heb ik ook bij een Duitse dealer gekocht die alles van platen voor me regelde met een volmacht. Maar die verkopers deden echt voor niks moeite. Tis omdat hij zo dichtbij staat dat we hem genomen hebben en dat het dan veel gemakkelijker is. Onze andere keuze stond aan de kanten van Berlijn.
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Vanmorgen zijn we de 7 gaan ophalen. Dan maar de zollkenzeichen gaan regelen. Waren eerst naar een aparte "schilder" man gegaan. We hadden online gelezen dat die verzekeringen kon geven en ons verder kon helpen. Maar die probeerde ons int zak te zetten waar we bij stonden. Ik moest van hem 1 maand verzekering pakken (ipv 15 dagen) en we moesten dan verder rijden naar nog ergens 30km verder. Vervolgens zouden ze daar een afspraak voor ons maken bij de Duitse DIV en nog een hele rimram erbij. Ik voelde aan men water dat het niet pluis was en ik heb hem vriendelijk bedankt.

Dan maar zelf naar de Duitse DIV gereden. Daar konden we ter plekke in het DIV gebouw een verzekering nemen voor 15 dagen (134€) en ons ineens aanmelden om de wagen op onze naam te zetten en hem te schrappen in Duitsland. Daar een 20 minuutjes moeten wachten voor we aan de beurt waren en geholpen door een zeer vriendelijke dame. Vervolgens kregen we dan een kaartje waarmee we aan een automaat het kenteken konden betalen (34€) en met dat bewijs moesten we dan weer terug naar het verzekeringskantoor. Die drukte dan 2 transitplaten af die we dan op de wagen konden hangen. Vervolgens moesten we dan nog naar een speciaal parking rijden die daar voorzien was. En daar kwamen ze het chassisnummer, papieren, exportkenteken controleren. Als alles in orde was kregen we een zegel voor op de platen en ook onze Fahrzeufbrief I en II terug die nu ook op onze naam stond. En dan was het rijden naar huis. Wat rijdt die machine heeeeeeeeeeeeerlijk!!! Vrij zeker dat we hier veel plezier aan gaan beleven!

Al online Vignet 705 aangevraagd en morgen keuren voor invoer! En dan rijden maar!

Last edited by Volvo_Bjorn; 24/11/2022, 19:35.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Wat een knappe écht dikke bak! Het sportpakket maakt het af.

Comment

Machtige wagen...dikke proficiat.

Comment

Alles int Duits moeten regelen of kunnen ze ondertussen al wat Engels?
                  Dikke kist!

Comment

Wie wil er nu nog een X5 eigenlijk als je dit ziet?..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Wie wil er nu nog een X5 eigenlijk als je dit ziet?..
                      Probeer maar eens een hond in een 7 reeks te steken
                      BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Probeer maar eens een hond in een 7 reeks te steken
                        Haha, point taken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Haha, point taken
                          Deels 'point taken' omdat er geen 7-reeks touring bestaat.
                          Om een hond te vervoeren heb je echt geen X nodig.
                          De koffer van een 5 touring voldoet ruimschoots, zelfs voor grote honden.
                          Mijn retriever (middelgroot) zit zelfs in een 3 touring comfortabel.

Meer nog, een X is zelfs moeilijker voor de hond om in en uit de auto te geraken.
                          Last edited by Jakkel; 25/11/2022, 12:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Alles int Duits moeten regelen of kunnen ze ondertussen al wat Engels?
                            Dikke kist!
                            Sommige proberen wel wat moeite te doen. Maar het Duits verstaan doe ik wel. Het spreken is iets anders. Maar Google translate helpt veel daarbij. En met gebaren maak je ook al veel duidelijk. Maar verwacht niet dat iedereen moeite doet. Hangt van persoon tot persoon af.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Deels 'point taken' omdat er geen 7-reeks touring bestaat.
                              Om een hond te vervoeren heb je echt geen X nodig.
                              De koffer van een 5 touring voldoet ruimschoots, zelfs voor grote honden.
                              Mijn retriever (middelgroot) zit zelfs in een 3 touring comfortabel.

Meer nog, een X is zelfs moeilijker voor de hond om in en uit de auto te geraken.
                              True, het was makkelijker om de hond in de V90 te krijgen. Koffer van de V90 was ook een stuk groter dan nu in de X5.

Maar een 545e touring bestaat niet, een panamera ST is te klein en mercedes maakt geen 6 cilinders meer, dus dan is de keuze snel gemaakt
                              BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

True, het was makkelijker om de hond in de V90 te krijgen. Koffer van de V90 was ook een stuk groter dan nu in de X5.

Maar een 545e touring bestaat niet, een panamera ST is te klein en mercedes maakt geen 6 cilinders meer, dus dan is de keuze snel gemaakt
                                Oei ja, dat was ik vergeten, die goddelijke, onfeilbare en absoluut noodzakelijke zes-in-lijn. Dat is uiteraard een héél goede reden. Wel spijtig dat er geen handbak, RWD en enkel een atmosferische dikke motor in zit.
                                Ik zou zeggen, geniet ervan, want over enkele jaren zullen het rariteiten worden. Geen enkele reden dan nog om voor zo'n 'X' te gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Oei ja, dat was ik vergeten, die goddelijke, onfeilbare en absoluut noodzakelijke zes-in-lijn. Dat is uiteraard een héél goede reden. Wel spijtig dat er geen handbak, RWD en enkel een atmosferische dikke motor in zit.
                                  Ik zou zeggen, geniet ervan, want over enkele jaren zullen het rariteiten worden. Geen enkele reden dan nog om voor zo'n 'X' te gaan.
                                  Aangezien ik over 3 jaar moet gaan stekkeren wilde ik nu nog een 6cilinder hebben ja .

Zoals steeds is er nog altijd het gevoel dat een auto geeft, en daar doet de motor veel aan. Nog altijd.
                                  Last edited by kefkie; 26/11/2022, 12:56.
                                  BMW X5 45e

Comment

Als je die haast 400 paarden nodig acht, dan heb je uiteraard de juiste keuze gemaakt.

Comment

Ondertussen al een dikke 10000km bij op de teller gezet. En wat rijdt die machine heerlijk. Het comfort dat je onderweg hebt is echt onbeschrijfelijk! Nog nooit zo graag met een wagen gereden. Nog geen enkel nadeel kunnen ervaren. Zelfs het verbruik valt 200% mee. Hij geeft een gemiddelde aan van 5,7L/100km. En dat is niet slecht in combinatie met de dikke 3 litter. De Mustang is al lang vergeten. Dit is echt de machine die je moet hebben als je vele kilometers maakt. Maar toch benieuwd naar de prijs van het onderhoud.... Dat gaat wel ff slikken worden denk ik

Comment

Gewoon dit in gedachten houden !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Working...
                                        X