Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vr 04/01/08 - De 30e editie van de Dakar-rally wordt afgelast. Dat melden verschillende bronnen. De rally zou normaal zaterdag van start gaan in Portugal, maar wegens veiligheidsredenen gaat dat niet door.
Om 13u zal de organisatie van de Dakar-rally een "uitzonderlijke mededeling" doen. Aangenomen wordt dat het gaat om het nieuws dat de rally afgelast wordt.
Reden voor de afgelasting is het feit dat de veiligheid niet kan gewaarborgd worden in Mauritanië, waar de woestijnrally negen dagen doorheen rijdt. Eind december werden in het Afrikaanse land vier Franse toeristen vermoord.
1/1. Dakar verslaggeverFriday, January 04 2008
Zojuist is aan de teamcaptains meegedeeld dat de Dakar Rally 2008 is afgelast. Het nieuws is ingeslagen als een bom. Het rumoer in Mauritanie was bekend, maar een beslissing op dit moment was door weinigen verwacht. Dat het besluit nu al is genomen en niet is uitgesteld tot in Mauritanie kan te maken hebben met de juridische consequenties voor de organisatie. Alle teams zijn met stomheid geslagen en komen nu samen bij de hallen van de keuring.
Shiiiiiiiiiiiiitttt
Dat kan toch zomaar niet, daar steekt ongelofelijk veel geld in en hun inkomsten gaan nu nul zijn
Al die kleine teams kunnen dat gewoon niet houden
Shiiiiiiiiiiiiitttt
Dat kan toch zomaar niet, daar steekt ongelofelijk veel geld in en hun inkomsten gaan nu nul zijn
Al die kleine teams kunnen dat gewoon niet houden
idd, veel mensen die daar ongelooflijk veel tijd en geld in hebben gestoken ..
En dat allemaal door zo'n stelletje extremistische moslims
idd, veel mensen die daar ongelooflijk veel tijd en geld in hebben gestoken ..
En dat allemaal door zo'n stelletje extremistische moslims
Maar wie gaat dat betalen, die mensen konden alleen dat geld er maar terug uitkrijgen als ze reden maar nu?
Als de Daker-organisatie dat allemaal zou moeten betalen, dan zijn ze zelf failliet
Hij zei extremistische
En die mensen mogen ze van mij gewoon tegen de muur zetten.
Met Moslims heb ik totaal geen probleem maar met zo'n stelletje ongeregeld wel. Ze onderdrukken de vrouw, en in erge gevallen doen ze dingen waardoor de Dakar nu is afgelast
Tegen mensen die mekaar opblazen, mensen onderdrukken, hun geloof opdringen, vrouwen stenigen omdat ze vrekracht zijn, ... Ja daar heb ik iets optegen.
Tegen mensen die mekaar opblazen, mensen onderdrukken, hun geloof opdringen, vrouwen stenigen omdat ze vrekracht zijn, ... Ja daar heb ik iets optegen.
Dan is het goed, heb gwn is tegen vb denk gedrag.
Heb mijn ongenoegen ook geuit in dakar topic over extremisten
Hij zei extremistische
En die mensen mogen ze van mij gewoon tegen de muur zetten.
Met Moslims heb ik totaal geen probleem maar met zo'n stelletje ongeregeld wel. Ze onderdrukken de vrouw, en in erge gevallen doen ze dingen waardoor de Dakar nu is afgelast
En dan zeggen ze nog dat die brave (extremistische) moslims uit hun geloof handelen. Dat maakt ge mij niet wijs. Welke idioot is er zo gemanipuleerd door zijn 'God' dat hij zichzelf met een passagiersvliegtuig door een toren boort?
Of welke gestoorde mensen (ook kinderen) laten zich, onder invloed van hun geloof, opleiden tot zelfmoordterrorist of kindsoldaat?
En dan zijn wij rascisten als we de moslims hier met een scheef oog bekijken.
Comment