Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dit laat allemaal niet veel goeds vermoeden voor Mclaren.
    Het zou me ook niet verwonderen, moest Alonso de handdoek gooien als de resultaten idd zo slecht blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Dit laat allemaal niet veel goeds vermoeden voor Mclaren.
      Het zou me ook niet verwonderen, moest Alonso de handdoek gooien als de resultaten idd zo slecht blijven.
      Met wat Alonso ieder jaar betaald krijgt blijft hij best waar hij nu is .

Comment

Gigantische voorvleugels en mini achtervleugels. 'T is eens wat anders. Benieuwd wat dit in snelle bochten geeft.

Comment

Haas F1 is niet slecht bezig! Auto is Betrouwbaar en de lange stints zijn ook niet zo slecht.
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Ben wel in voor de knock-out kwalificatie die er zeer vermoedelijk zal komen, ben ook van mening dat dit de Q vooral en ook de starting grid spannender zal maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
              Heh ? Vandoorne bedoel je zeker ?

idd amai zo'n fout.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                Ben wel in voor de knock-out kwalificatie die er zeer vermoedelijk zal komen, ben ook van mening dat dit de Q vooral en ook de starting grid spannender zal maken.
                Idd ziet er leuk uit !
                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Ik heb er toch nog mijn bedenkingen bij. Zou eens een officiële uitleg moeten lezen.

Comment

1e test zit er op, mijn conclusies:

1. Mercedes is weer het te kloppen team, reden niet op de zachte banden en lieten indrukwekkende tijden zien. Ook de betrouwbaarheid is ongezien. Zij gaan wéér het te kloppen team zijn.

2. Ferrari is moeilijk in te schatten. Oké ze hebben snelle tijden gereden maar deden dat meestal op de ultrasofts. Zelf een FI zat met de supersoft niet zo ver van hun tijden. Betrouwbaarheid lijkt oké.

3. Redbull is back !! Ze lijken het beste chassis te hebben (zie je aan de snelheden in de bochtige delen van het circuit). De Renaultmotor blijft het grote vraagteken. Denk dat ze Ferrari het moeilijk kunnen maken.

4. Williams. Iemand Williams gezien ? Juist. Ze zijn redelijk betrouwbaar maar denk niet dat ze nog eens 3e gaan worden in de ranking.

5. Force India wordt steeds meer een niet te onderschatten tegenstander in the midfield. Elke race punten pakken zit er dik in. Betrouwbaar leek oké en snelheid was ook zéér goed. Niet alleen de korte stints maar ook de lange stints waren super.

6. Torro Rosso heeft goed werk geleverd. In zo een korte tijd de Ferrari motor nog kunnen plaatsen is een kunst. De auto lijkt ook nog eens relatief betrouwbaar (2e meest ronden gereden) en met deze coureurs kan er wel eens vuurwerk zijn. Zal enorm gewaagd zijn aan Williams en FI.

7. Renault lijkt mij nog een groot vraagteken. Als we kijken naar RB lijkt het wel dat de motor enorm is verbeterd maar er is door Lotus veel te weinig in de auto geïnvesteerd. Groot vraagteken.

8. Sauber, geen idee wegens 2015 wagen.

9. McLaren is weer zielig. voor zo een groot budget doen ze het wéér slecht. Slechts 320 op het rechte stuk, nog altijd 15km/u trager dan Mercedes... Ook de betrouwbaarheid is nog niet terug. Chassis lijkt 'oke' maar ook ondermaats als je kijkt naar het budget. Toyota anyone ?

10. Manor lijkt terug gezond! Met Pascal een goede coureur en met de Mercedes partnership lijken ze eindelijk aansluiting te vinden bij de rest.

11. Haas F1: WAW. 1e test al zo veel ronden rijden en betrouwbaar zijn lijkt me een goede start. Nog even afwachten hoe de snelheid echt is maar met de uitgebreide partnership met Ferrari voorspel ik een steile leercurve.
                    Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Mooie roundup.

Haas voor mij toch dé revelatie.

Ik zie die straks het megalomane Mclaren nog kloppen als ze zo doorgaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                        Mooie roundup.

Haas voor mij toch dé revelatie.

Ik zie die straks het megalomane Mclaren nog kloppen als ze zo doorgaan.
                        Moest dit waar zijn dan heeft Grosjean een superzet gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                          Bwa ik vind het allemaal wat veel worden . Er worden om de haverklap nieuwe regels ingevoerd . Het énige waar ik voorstander van ben is bijtanken want het hoort gewoon bij F1. Dan zijn de wagens ook een pak lichter en veel sneller . De wagens rijden bijna 10 seconde trager dan de quali lap begin van de race .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Bwa ik vind het allemaal wat veel worden . Er worden om de haverklap nieuwe regels ingevoerd . Het énige waar ik voorstander van ben is bijtanken want het hoort gewoon bij F1. Dan zijn de wagens ook een pak lichter en veel sneller . De wagens rijden bijna 10 seconde trager dan de quali lap begin van de race .

heeft ook wel te maken met de pirelli's. effe een paar ronden erop leunen en ze zijn naar de kl*ten. nu wordt er vaak ingehouden tot vlak voor en na de pitsstops, om eventueel tijdens die stops één plaatsje te winnen (of in het slechtste geval geen plaats te verliezen).

het nieuwe qualy-systeem schijnt al te worden uitgesteld. probleem om het softwarematig op punt te krijgen. ecclestone wilde trouwens een ander systeem ... toepassen van strafseconden voor de snelste qualifier en winnaar, bij de daaropvolgende wedstrijd.

Comment

Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Wauw, dat moet irritant zijn

Comment

Trekt op geen hol.

Comment

Interessant om te zien is dat Mercedes voor het éérst een aparte strategie gaat gebruiken voor zijn rijders.
                                    Ze komen m.a.w. hun woorden na over het feit dat de rijders meer vrijheid krijgen.
                                    Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Volgens mij is haas sneller als manor . Ergens wel spijtig voor die mannen want ze doen toch al jaren mee en rijden nog altijd trage rondjes en worden 2a3keer per race gedubbeld. Ik ga nog denken dat ze manor gebruiken voor witwaspraktijken .

Comment

ik verveelde mij tijdens de RVV

Comment

Working...