Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 nieuws
Collapse
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenNa alle felle tegenstand heeft Bahrein de eer aan zichzelf gelaten en besloten om de GP dit jaar definitief niet te laten doorgaan..
Comment
-
Ronb
Foto's Robert Kubica na zijn ongeval en begin van revalidatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gvde Bekijk BerichtenFoto's Robert Kubica na zijn ongeval en begin van revalidatie
http://www.f1journaal.be/index.php/n...n-revalidatie/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk BerichtenAl zie ik Hamilton nog niet zo snel vertrekken bij McLaren, heeft op z'n 12de voor McLaren getekend en zit daar toch goed ook dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk BerichtenHeb er ook al wat over gelezen. Vettel & Hamilton in hetzelfde team en beide voor de titel strijden, denk dat verkeerd gaat aflopen. Al zie ik Hamilton nog niet zo snel vertrekken bij McLaren, heeft op z'n 12de voor McLaren getekend en zit daar toch goed ook dacht ik.
Al zou ik wel erg benieuwd zijn wat dat zou geven, Vettel en Hamilton in hetzelfde team
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenZal wel sterke gelijkenissen vertonen met Hamilton & Alonso in hetzelfde team.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenIk vraag me af of Hamilton weldegelijk sneller zou zijn dan Vettel. Wie weet wordt Hamilton wel gefrustreerd dat Vettel telkens nog een paar honderdsten van zijn tijd afdoet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAls je vergelijkt wat Hamilton vorig jaar deed met een veel slechtere wagen tegen een Vettel in een superieure wagen denk ik dat het eerder andersom zou zijn
We zullen het pas weten moesten ze echt in hetzelfde team terechtkomen. En dan nog, moest Hamilton bij Red Bull komen zal het nog even duren voor hij daar volledig z'n draai heeft gevonden.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
Ze gaan gewoon te weinig pk's hebben denk ik, gewoon keihard aan de baan kleven door de geavanceerde aerdoynamica.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
Comment
-
Comment