Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar gaat mijn favoriete sport...

Ik wil meer van dit!!!!
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Na alle felle tegenstand heeft Bahrein de eer aan zichzelf gelaten en besloten om de GP dit jaar definitief niet te laten doorgaan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
        Na alle felle tegenstand heeft Bahrein de eer aan zichzelf gelaten en besloten om de GP dit jaar definitief niet te laten doorgaan..
        Verstandige beslissing!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gvde Bekijk Berichten
          Foto's Robert Kubica na zijn ongeval en begin van revalidatie

http://www.f1journaal.be/index.php/n...n-revalidatie/
          Die arm ziet er echt verschrikkelijk uit.. Hopelijk kan hij dit seizoen nog eens een vrije training doen.

Comment

• "Miljaar, tis nen diesel, khad nochtans duidelijk de V6 gevraagd"

Nee, serieus. Zijn arm ziet er wel oké uit vind ik. Litteken ofniet, als hij die arm maar perfect kan bewegen zoals vroeger. Hopelijk zien we hem volgend seizoen terug

Comment

• Hamilton en RBR?

As Lewis Hamilton ponders the fall-out from his controversial performance in Canada, he has more on his mind than a few lost points in the world championship. Formula 1's most...

Comment

• Heb er ook al wat over gelezen. Vettel & Hamilton in hetzelfde team en beide voor de titel strijden, denk dat verkeerd gaat aflopen. Al zie ik Hamilton nog niet zo snel vertrekken bij McLaren, heeft op z'n 12de voor McLaren getekend en zit daar toch goed ook dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                  Al zie ik Hamilton nog niet zo snel vertrekken bij McLaren, heeft op z'n 12de voor McLaren getekend en zit daar toch goed ook dacht ik.
                  Ik denk dat ook...

Comment

Heb er ook al wat over gelezen. Vettel & Hamilton in hetzelfde team en beide voor de titel strijden, denk dat verkeerd gaat aflopen. Al zie ik Hamilton nog niet zo snel vertrekken bij McLaren, heeft op z'n 12de voor McLaren getekend en zit daar toch goed ook dacht ik.
                    Ik vind dat ook. Hij moet gewoon wat geduld hebben, McLaren zal heus niet nog een paar jaar achter Red Bull blijven hangen. Het kan even goed zijn dat Red Bull volgend jaar de mindere is van McLaren.. Ik vind trouwens ook dat hij z'n reputatie wat aan het blameren is met z'n laatste twee races.

Al zou ik wel erg benieuwd zijn wat dat zou geven, Vettel en Hamilton in hetzelfde team

Comment

• Zal wel sterke gelijkenissen vertonen met Hamilton & Alonso in hetzelfde team.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                        Zal wel sterke gelijkenissen vertonen met Hamilton & Alonso in hetzelfde team.
                        Ik vraag me af of Hamilton weldegelijk sneller zou zijn dan Vettel. Wie weet wordt Hamilton wel gefrustreerd dat Vettel telkens nog een paar honderdsten van zijn tijd afdoet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                          Ik vraag me af of Hamilton weldegelijk sneller zou zijn dan Vettel. Wie weet wordt Hamilton wel gefrustreerd dat Vettel telkens nog een paar honderdsten van zijn tijd afdoet.
                          Als je vergelijkt wat Hamilton vorig jaar deed met een veel slechtere wagen tegen een Vettel in een superieure wagen denk ik dat het eerder andersom zou zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                            Als je vergelijkt wat Hamilton vorig jaar deed met een veel slechtere wagen tegen een Vettel in een superieure wagen denk ik dat het eerder andersom zou zijn
                            Tja, het valt moeilijk te voorspellen denk ik. Al zou Vettel wel eens snel kunnen bezwijken onder de grotere druk.

We zullen het pas weten moesten ze echt in hetzelfde team terechtkomen. En dan nog, moest Hamilton bij Red Bull komen zal het nog even duren voor hij daar volledig z'n draai heeft gevonden.

Comment

• Normaal nieuwe motoren in 2014, 1.6 V6 Turbo Motoren.

F1 Journaal: Nieuwe motoren pas voor 2014

Comment

Normaal nieuwe motoren in 2014, 1.6 V6 Turbo Motoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Idd

Ze gaan gewoon te weinig pk's hebben denk ik, gewoon keihard aan de baan kleven door de geavanceerde aerdoynamica.

Comment

Normaal nieuwe motoren in 2014, 1.6 V6 Turbo Motoren.

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zo erg is het nu toch ook weer niet:

+ YouTube Video

Comment

• Ze gaan wel geen 1400 pk meer uitbraken he...

Comment

Working...
                                        X