Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
    Benieuwd naar rookie hamilton, lijkt mij toch wel een grote gok van mclaren. Heeft ie al een jaar als testrijder achter de rug?
    nee, juist niet.. qua tests heeft nog niet zo bijster veel gedaan..
    hij moet het vooral hebben van z'n impressionante prestaties in de GP2

Comment

• Was bij Raikonnen ook he...

Sauber heeft toen een slimme keuze gemaakt, hopelijk Dennis nu ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Was bij Raikonnen ook he...

Sauber heeft toen een slimme keuze gemaakt, hopelijk Dennis nu ook
        Welja dat is het nu net, een topteam gaat voor een absoluut groentje in de F1. Meestal zijn het de middenmoot ploegen die de veelbelovende rookies de kans geven, om daarna de topteams ermee laten te gaan lopen.

Zou die al meteen voor een volledig seizoen getekend hebben of x aantal races om zichzelf te bewijzen?

Comment

• 't kwam zelfs op het VRT journaal

Respect

Benieuwd wat het zal geven. Ik zie hem nog wel leuke dingen doen

Comment

• tja, het staat ook overal op het net he
            het is de eerste zwarte in de F1, tzal daarom zijn dat het zoveel aandacht krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
              Welja dat is het nu net, een topteam gaat voor een absoluut groentje in de F1. Meestal zijn het de middenmoot ploegen die de veelbelovende rookies de kans geven, om daarna de topteams ermee laten te gaan lopen.

Zou die al meteen voor een volledig seizoen getekend hebben of x aantal races om zichzelf te bewijzen?
              Hij krijgt denk ik zowieso een proef-superlicentie, zou dat niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                hamilton officieel bevestigd bij mclaren voor volgend jaar..
                we hebben ze nu wel allemaal zeker?
                2e Midland-rijder is nog niet officieel bevestigd evanals de 2 STR-rijders.
                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
                  Fisichella zegt ook dat hij kampioen kan worden.
                  Ach, die heeft geen ruggegraat daarvoor.
                  Fisico is echt een mietje.

Zalige mens, supervriendelijk, en al wat je wil, maar dat maakt hem nog geen kampioen, integendeel.
                  Ik had Fisico altijd héél graag bij Ferrari zien rijden. Dat had goed geweest.
                  Beetje zoals Ivan Capello destijds. Al had Capello meer intrinsieke kwaliteiten denkik.

Anyway, ik zie Raikkonen kampioen worden.
                  En Red Bull en Williams gana verrassen, al heeft Williams een te mager rijdersduo.
                  Wurz is over zijn hoogtepunt, en Rosberg nog ietsje té onervaren.

Duo Webber-Coulthard gaat Red-Bull wel deugd doen denkik
                  Wurz over zijn hoogtepunt? Wat is Coulthard dan? Dat die nog meedoet eigenlijk . En ik denk net dat Wurz brokken gaat maken, eindelijk krijgt die eens een kans. Natuurlijk op een overwinning moet je niet hopen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R Bekijk Berichten
                    Wurz over zijn hoogtepunt? Wat is Coulthard dan? Dat die nog meedoet eigenlijk . En ik denk net dat Wurz brokken gaat maken, eindelijk krijgt die eens een kans. Natuurlijk op een overwinning moet je niet hopen..

Mjah, Wurz ...
                    'k Vind het moeilijk om 'm in te schatten. Enerzijds geloof ik zeker in z'n capaciteiten, en ie zal zeker iets leuks laten zien, maar ... 'k Weet niet. Ie moest meestal onderdoen voor Fisichella indertijd.

Coulthard: bwah, die vind ik nog niet over z'n hoogtepunt. Dan zou Barrichello ook over z'n hoogtepunt zijn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                      Mjah, Wurz ...
                      'k Vind het moeilijk om 'm in te schatten. Enerzijds geloof ik zeker in z'n capaciteiten, en ie zal zeker iets leuks laten zien, maar ... 'k Weet niet. Ie moest meestal onderdoen voor Fisichella indertijd.
                      maar Wurz liet wel mooiere dingen zien als Fisico. Ik vond het een magisch rijdersduo voor Benetton, waardige opvolgers voor Berger en Alesi. Wat wel waar is, is dat Wurz na Monaco 1998 precies al zijn snelheid verloor. Precies of ie met schrik in de wagenkroop na zijn huiveringwekkende crash in Monaco (na een mooie strijd met Schumacher)

http://www.youtube.com/watch?v=7gvtn2EsmTA (die blauwe vlag was geheel onterecht, maarja schumacher heeft altijd wel extra illegale voordelen gehad)

enkele weken later in Canada
                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

ik denk dat Wurz een goede rijder is, maar ik vrees voor zijn capaciteiten als racerijder dankzij het verleden

Comment

• Onderschat Wurz niet, hij is misschien niet het supertalent is. Hij heeft wel de 24h van Le Mans gewonnen en dat is niet niets voor iemand die daarvoor nog nooit met een proto had gereden of in de nacht.

Ik ben er zeker van dat hij niet de snelste is van het veld, maar wel zeer ervaren. Alle testkilometer bij Mclaren en Williams dus ik vermoed als de wagen niet reageert zoals het moet dat hij zich aan de wagen aanpast en de wagen aan de finish brengt. Vergeet ook niet Bahrein 2005, daar was hij toch 1 van de smaakmakers.

Ik hoop als Williams fan dat het volgend jaar een pak beter ga dan dit jaar. Mss niet het beste rijdersdou maar wel complementair. En hopen met de nodige budgetten dat ze het ganse jaar blijven doorontwikkelen en vooral geen fouten in de aerodynamica dat jaar en een goede Toyota motor en ze kunnen verrassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door servaski Bekijk Berichten
                          Onderschat Wurz niet, hij is misschien niet het supertalent is. Hij heeft wel de 24h van Le Mans gewonnen en dat is niet niets voor iemand die daarvoor nog nooit met een proto had gereden of in de nacht.

Ik ben er zeker van dat hij niet de snelste is van het veld, maar wel zeer ervaren. Alle testkilometer bij Mclaren en Williams dus ik vermoed als de wagen niet reageert zoals het moet dat hij zich aan de wagen aanpast en de wagen aan de finish brengt. Vergeet ook niet Bahrein 2005, daar was hij toch 1 van de smaakmakers.

Ik hoop als Williams fan dat het volgend jaar een pak beter ga dan dit jaar. Mss niet het beste rijdersdou maar wel complementair. En hopen met de nodige budgetten dat ze het ganse jaar blijven doorontwikkelen en vooral geen fouten in de aerodynamica dat jaar en een goede Toyota motor en ze kunnen verrassen.
                          't Was de la Rosa die vorig jaar in Bahrein reed.
                          Maar Wurz wel sterk derde in Imola. (door diskwalificatie van BAR)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                            't Was de la Rosa die vorig jaar in Bahrein reed.
                            Maar Wurz wel sterk derde in Imola. (door diskwalificatie van BAR)
                            de la Rosa vind ik dan ook een goeie rijder, spijtig dat het Hamilton nu al geworden is . Had liever de la Rosa nog wat gezien. En Wurz had vorig jaar of 2 jaar geleden ook nog eens een invallerskoers gereden hoor..

Comment

• Testdag 1 te Barcelona

Felipe Massa heeft tijdens de eerste testdag op Barcelona de snelste chrono gerealiseerd in zijn Ferrari; teamgenoot Luca Badoer reed de derde tijd. Tussen de twee Ferrari-rijders eindigde Pedro de la Rosa in de McLaren.

Nick Heidfeld eindigde in zijn BMW Sauber op de vierde plaats. De Duitser moest wel al bijna een halve seconde toegeven op Massa. De tweede BMW, die van Robert Kubica, eindigde op de zevende plaats.

Voor Honda Racing kwamen Rubens Barrichello en James Rossiter in actie. Ze reden respectievelijk de vijfde en achtste tijd. Tussen hen zat Lewis Hamilton, die onlangs als racepiloot benoemd werd bij McLaren-Mercedes. De Brit kwam in de loop van de dag wel tot stilstand, waardoor hij een rode vlag veroorzaakte. De wagen liep echter geen schade op.

Renault realiseerde onopvallende chrono's in het midden van de tijdentabel. Nelson Piquet Jr. reed de tiende tijd, terwijl Heikki Kovalainen de twaalfde tijd neerzette. Het duo reed wel het meeste ronden van allemaal.

Williams en Super Aguri zetten elk maar één wagen in. Wurz reed voor Williams de negende tijd, terwijl Anthony Davidson zijn debuut bij SAF1 maakte op de 11de plaats.

Achterin eindigden de wagens van Red Bull, waarbij het opvallend was dat Toro Rosso sneller was dan Red Bull Racing.

Morgen wordt er verder getest op Barcelona.

BRON: www.f1-club.be

Comment

• Is er eigelijk al getest met de nieuwe motoren en/of wagens?

Comment

• Nieuwe motoren zijn er niet, ze zijn bevroren vanaf nu.
                                  In China hebben al de teams hun motoren aan de FIA moeten geven.

Dit is wel leuk:
                                  Super Aguri rijdt met een Honda 2006 Chassis

Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                    Nieuwe motoren zijn er niet, ze zijn bevroren vanaf nu.
                                    In China hebben al de teams hun motoren aan de FIA moeten geven.
                                    Weet ik, maar mogen de teams dan helemaal niets meer veranderen? Want dan zou Ferrari en Renault toch zowieso een sterkere/betrouwbaardere motor hebben als pakweg Mclaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                                      Weet ik, maar mogen de teams dan helemaal niets meer veranderen? Want dan zou Ferrari en Renault toch zowieso een sterkere/betrouwbaardere motor hebben als pakweg Mclaren
                                      In tegenstelling tot wat velen denken is die Mercedes van dit jaar een topmotor hoor, 't is het chassis dat niet echt deugde.

Comment

In tegenstelling tot wat velen denken is die Mercedes van dit jaar een topmotor hoor, 't is het chassis dat niet echt deugde.
                                        Och? Ik dacht juist dat het chassis van goede kwaliteit was, verdekke toch

Comment

Hoe? Jij was toch diegene die riep dat 't allemaal aan Mercedes lag?

Comment

Working...
                                          X