Iemand een idee of je land rover ook zo kan bestellen in de UK?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw Bmw kopen in Engeland (Londen)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk BerichtenIemand een idee of je land rover ook zo kan bestellen in de UK?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk BerichtenIndien aankoop in uk met btw plichtige vennootschap, koop je dan aan zonder btw en betaal je de btw via je kwartaalaangifte in België?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Neen je betaald enkel hier btw met je maand/kwartaal-aangifte. Allé toch zolang de Brexit nog geen effectief feit is. Later zou het wel eens anders kunnen worden vrees ik.
Comment
-
Had ook, adhv de link hier naar de export website een mail gestuurd en een dag later kreeg ik al antwoord van een zekere Andrew Sabey.
Hij wist me het volgende te vertellen:
We can Supply the cars as UK Specification, Left Hand Drive, KPH Speedo – Supplied tax Free as follows:- BMW 120i M Sport 3 Door @ £ 24,277.07
- BMW 140i M Sport 3 Door @ £ 26,718.32
Wat ik op de offerte ook zag onderaan was:
Other Items
Delivery 830.00
First Registration Fee 55.00
BMW Protect X 349.00
Fuel 100.00
Total 1334.00
Wel gek dat ze delivery aanrekenen (je gaat hem zelf ophalen), dan die protect X (is dat een speciale lakbescherming?) en 100 pond aan fuel (krijg je deze dan volgetankt mee?)Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenWel gek dat ze delivery aanrekenen (je gaat hem zelf ophalen), dan die protect X (is dat een speciale lakbescherming?) en 100 pond aan fuel (krijg je deze dan volgetankt mee?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard
Wat zegt Andrew erop ?
Spijtig van Belgische taksen, M140i heeft hoge co² dus stevige biv en vb want verschil tussen 120i en 140i is in aankoop niet zo groot. Spijtig dat 220i niet in manueel bestaat...Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotjeDie delivery is volgens mij voor het transport van de fabriek naar garage etc. Hoeveel procent korting heb je gekregen? Was het bij Parklane?
Ja, bij parklaneKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Hey !!
weet er iemand of je een auto in de UK kan kopen met een financiering of leasing als je in België woont? Want ik lees hier een aantal verhalen van mensen die veel profijt hebben gehad door hun wagen in de UK te kopen, maar vroeg me af hoe deze mensen dan de betaling hebben geregeld met de garage?
groeten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiRS3 Bekijk BerichtenHey !!
weet er iemand of je een auto in de UK kan kopen met een financiering of leasing als je in België woont? Want ik lees hier een aantal verhalen van mensen die veel profijt hebben gehad door hun wagen in de UK te kopen, maar vroeg me af hoe deze mensen dan de betaling hebben geregeld met de garage?
groeten !
Comment
-
Hello all,
Just thought I'd sign up and pop in and say hello and that I am still alive
As mentioned I no longer work at BMW or others mention on this site, but I can still help with BMW. BMWi, Mini and Volvo so please get in touch.
I would like to say thank you to all that have recommended me in the past...good feelings and hope you are all well
Charlie Menard.
- Likes 1
Comment
Comment