Beste,
Momenteel bezit ik een opel corsa'tje van 2009, 1.4 Benzine (occasie gekocht, eerste wagen)
Daar er wat kosten al aan geweest zijn wil die nog weg doen voor er grotere kosten aan komen
Zou graag gaan naar een break model, ook weer benzine
Een aantal modellen spreken mijn voorkeur
mijn 1ste keuze (maar heel moeilijk te vinden occasie) Toyota Auris Touring sports 1.8 benzine
Standaard motortjes zijn slechts 1.3 met 98 pk, wat ik vrij weinig vind voor zo een model
Dit omdat ik toevallig iemand ken die zo ouder model heeft, en er zelf al mee gereden, en vond dat toen heel positief
Daarnaast heb ik recent een interessante break gezien
Opel Astra Sports tourer van 2017 , 1400 maar wel Turbo met 125 Pk,6 versnellingen, mening van deze motorisatie?
Graag nog verder advies, nog (betrouwbare) merken waar ik naartoe kan kijken?
Mijn budget ligt rond de 16000 euro (occasie)
Alvast bedankt
Momenteel bezit ik een opel corsa'tje van 2009, 1.4 Benzine (occasie gekocht, eerste wagen)
Daar er wat kosten al aan geweest zijn wil die nog weg doen voor er grotere kosten aan komen
Zou graag gaan naar een break model, ook weer benzine
Een aantal modellen spreken mijn voorkeur
mijn 1ste keuze (maar heel moeilijk te vinden occasie) Toyota Auris Touring sports 1.8 benzine
Standaard motortjes zijn slechts 1.3 met 98 pk, wat ik vrij weinig vind voor zo een model
Dit omdat ik toevallig iemand ken die zo ouder model heeft, en er zelf al mee gereden, en vond dat toen heel positief
Daarnaast heb ik recent een interessante break gezien
Opel Astra Sports tourer van 2017 , 1400 maar wel Turbo met 125 Pk,6 versnellingen, mening van deze motorisatie?
Graag nog verder advies, nog (betrouwbare) merken waar ik naartoe kan kijken?
Mijn budget ligt rond de 16000 euro (occasie)
Alvast bedankt
Comment