Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CADILLAC Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

nieuwe escalade

Comment

de auto waar ik verliefd op ben

Comment

Comment

en deze foto's vind ik erg mooi jammer dat ze zo klein zijn

Comment

Wel op't salon eens de kans gehad om in enkele van die nieuwe caddies plaats te nemen en ik was redelijk onthutst over wat ik ervaarde bij het nog maar vastgrijpen van de deurhendel! Je stapt in en kijkt een rond, voelt eens aan knopjes/materiaal en oh my god, het voelt even cheap aan! Om nog maar te zwijgen van die belachelijke "houtinleg" die zo lijkt te zijn weggelopen uit één of andere koreaan van eind jaren '90...

Verbazend dat de amerikanen dat hoogstaande afwerking durven te noemen, maar bon, als je niet beter gewend bent...

Het design van die caddies is wel leuk, daar niets van, maar interieurgewijs...

Comment

interieur is nu niet hun beste kant maar ik vond het bij de STS-V veel beter als bij de gewone STS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                interieur is nu niet hun beste kant maar ik vond het bij de STS-V veel beter als bij de gewone STS
                mijn foto's van de STS-V gezien in 't fototopic vant autosalon? want ik vrees dat ze weer aant verdwijnen zijn in de massa foto's van anderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                  Wel op't salon eens de kans gehad om in enkele van die nieuwe caddies plaats te nemen en ik was redelijk onthutst over wat ik ervaarde bij het nog maar vastgrijpen van de deurhendel! Je stapt in en kijkt een rond, voelt eens aan knopjes/materiaal en oh my god, het voelt even cheap aan! Om nog maar te zwijgen van die belachelijke "houtinleg" die zo lijkt te zijn weggelopen uit één of andere koreaan van eind jaren '90...

Verbazend dat de amerikanen dat hoogstaande afwerking durven te noemen, maar bon, als je niet beter gewend bent...

Het design van die caddies is wel leuk, daar niets van, maar interieurgewijs...
                  Inderdaad en ik heb dit ervaren bij heel veel luxe wagens (waaronder bijv. Cherokee, Range rover sport, bmw 5, enz.).

Voor mij is Mercedes uiteindelijk het schoolvoorbeeld hoe het echt moet ... en laten we Audi erbij nemen.
                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                    mijn foto's van de STS-V gezien in 't fototopic vant autosalon? want ik vrees dat ze weer aant verdwijnen zijn in de massa foto's van anderen
                    ja kheb ze gezien , bedankt he!! post ze anders hier maar bij !!

Comment

ja kheb ze gezien , bedankt he!! post ze anders hier maar bij !!
                      graag gedaan
                      ok kga ze hier ook nog eens zetten

EDIT: als je ze goed wil zien best eens naar adresbalk slepen want 't forum vervormt ze :s
                      Last edited by ; 18/01/2006, 22:06.

Comment

Comment

Knap!

Comment

Comment

eldorado, zoiets MOET ik later gewoon hebben

mooie CTS en bmw 6serie

Comment

Er gaan steeds hardnekkigere geruchten dat Cadillac de nieuwe generatie van de CTS-V uit zal rusten met de 7,0-liter V8 uit de Corvette Z06. De 400 pk van de huidige CTS-V zouden niet meer afdoende zijn om een concurrent als de BMW M5 het hoofd te bieden.

Cadillac-importeur Kroymans wil de geruchten ontkennen noch bevestigen. De CTS-V is vorig jaar in een beperkte oplage in Nederland gevoerd. De auto staat niet op het leveringsprogramma voor 2006. "We beraden ons nog of we een nieuwe generatie van de CTS-V naar hier zullen halen", aldus een woordvoerder van de importeur. Om alvast bij weg te dromen: de 7,0-liter V8 uit de Corvette Z06 is goed voor 512 pk.

http://www.autovisie.nl/redactioneel/nieuws/archief/cadillac_ctsv_met_z06_kra/index.xml
                                Wat ik eigenlijk niet snap is waarom men zegt dat de CTS-V de concurrent is van de M5?!

BLS-dit is eigenlijk een saab 9-3 dus hoort die hier ook weer thuis
                                CTS-3serie,Audi A4,X-type,Saab 9-3
                                STS-E-klasse,5-serie,A6 (Eigenlijk tussen de 5 en 7 serie in, E-Sklasse, A6 en A8 )
                                DTS-7-serie,S-klasse,Audi A8
                                Last edited by ; 26/03/2006, 14:45.

Comment

Cadillac bekijkt de mogelijkheid een huistuner in dienst te nemen om Mercedes en BMW te beconcurreren met nóg krachtigere varianten van de CTS, STS en XLR

De uitspraak is afkomstig van John Howell, product director bij Cadillac. Er zou worden gekeken naar een Europese tuner, vanwege het chiquere imago. De naam van Brabus is onder andere gevallen. De Nederlandse importeur komt het nieuws onbekend voor. De persvoorlichter kan wel bevestigen dat het merk in de nabije toekomst zal komen met een in eigen huis gemaakte, extra potente versie van de CTS-V. We berichtten al eerder over deze auto, die naar verluidt uitgerust wordt met de 505 pk sterke 7,0-liter V8 uit de Corvette Z06. Als mogelijke naam wordt Super V genoemd.

http://www.autovisie.nl/redactioneel...uner/index.xml

Comment

De Xlr staat mee op die foto, maar die is er toch nog niet in V variant hé, of vergis ik mij?

Comment

die is er al

Last edited by ; 26/03/2006, 14:49.

Comment

die is er al

Dan toch liever de 'gewone' XLR, die vind ik samen met de SRX de zaligste Cadillacs van het moment!

Comment

• Comment

Working...
                                          X