Hier nog met ''kapotte'' antenne, ik heb opgemerkt dat er vele Astra's last van hebben blijkbaar, nu gewoon eens gesmeerd en werkt ie' weer tegoei.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenHier nog met ''kapotte'' antenne, ik heb opgemerkt dat er vele Astra's last van hebben blijkbaar, nu gewoon eens gesmeerd en werkt ie' weer tegoei.
Gewoon volkappen met olie en het gaat weer voor een tijdje
Comment
-
Weet iemand van jullie toevallig hoe je de koplampunit van een vectra b verwijdert? Ik heb daarnet een uur staan prutsen, grille en luchtfilter eruit en alle vijsjes los, maar zonder resultaat. Moet de voorbumper er soms voor af?
(of weten jullie een opelforum waar ik met deze vraag terecht kan, of een site waar ik een workshopmanual kan consulteren?)
Alvast wreed bedankt!Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Daar wordt voornamelijk over Vectra C gepost maar misschien iemand die daar meer info of ne link kan geven i.v.m. de Vectra B...2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenHier heb je even een andere kleur
Zalig MMMMMM
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenAngel eyes voor Opel Tigra... wat vinden jullie?
Comment
Comment