Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn schakelt bagger.
Sterker nog, die schakelt gewoonweg niet terug als je wat snelheid vermindert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk zou geen W126 kopen.
Niks als miserie.
Nee, serieus. Goede kar.
Ik heb zelf een W126 300SE op gas met 430.000km. Nooit problemen mee.
Punt van kritiek: de automaat. Die is mijns inziens erg verouderd.
430000dan ben ik nog goed voor 200000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
die velgen, die uitlaatjes, die mistlampen.... ik zou dit nooit boven een oem CL 600 of CL 63 verkiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenPunt van kritiek: de automaat. Die is mijns inziens erg verouderd.
Kerel ik heb het je al gezegd.
Dat ding kan je laten afstellen.
Maar voor de rest heb je 'gelijk'. Hoewel ik niet inzie waarom je een automaat van 20-25 jaar oud zou vergelijken met een moderne bak?
Pas je rijstijl aan. Tis geen racekar, dat weet jij ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKerel ik heb het je al gezegd.
Dat ding kan je laten afstellen.
Maar voor de rest heb je 'gelijk'. Hoewel ik niet inzie waarom je een automaat van 20-25 jaar oud zou vergelijken met een moderne bak?
Pas je rijstijl aan. Tis geen racekar, dat weet jij ook.
Zijn wij van dag gezaag af voor ff, en dan zal hij beseffen dat zijn S toch niet zo slecht is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVraag is of hij onder de kap ook is aangepakt.
Wie anders als Mannfred. Het B- logo in de neus is ook op maat gemaakt door Modern, en hindert het distronic niet.
Ik ga je het prijskaartje van die CL niet zeggen :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenik wou direct 'dik' typen toen ik dat brabus-embleempje zag... maar eigenlijk vind ik hier niet veel 'dik' aan
die velgen, die uitlaatjes, die mistlampen.... ik zou dit nooit boven een oem CL 600 of CL 63 verkiezen
Comment
-
Manfred heeft ook een GL500 ergens rondrijden die volledig door Brabus aangepakt is, twv een dikke 50 000 euro.
Dashboard volledig nieuwe, motortuning, remmen, velgen, hout in het dashboard zijn ze speciaal gaan halen in Zweden, ...
Hij heeft me ook mooie Brabus velgjes aangeboden voor onder de W124.
Comment
Comment