Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2 weken geleden heb ik hier foto's gepost van de Porsche Targa 4S van de bakker waar ik altijd ga he remember iemand ?
    ze hebben zijn auto volledig rondom bekrast aan de kerk in Waregem

hij is binnen voor te herspuiten pas 3 maand oud en nog geen 3000 km op de teller

kostenplaatje 3700€ zonder BTW

Comment

• Respectloze klootzakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Los van 't feit dat het jammer is dat je een facelift veinst vond ik 't wel een knappe verschijning, knapper dan een echte facelift eigenlijk, 'ie heeft de kleinere spiegels van de pré-facelift en de (imo) knappe uitlaten van 't PSE...
        volledig akkoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Ik gaf gewoon mijn eigen mening, geen probleem als anderen de facelift achterlichten knapper vinden

Over aanpassen : niemand vindt het "done" om een 996 om te toveren in een 997, dus als je die lijn doortrekt...
          Dat snap ik wel, ik zou 't ook niet doen. 'k Vind het, zelfs al is het in mijn ogen knapper, ook aanpassing die zeer weinig value for money geeft, maar bon ... er zijn er die 't ook gek vinden om 5.000 EUR aan een mountainbike te spenderen.

De vergelijking 996 -> 997 enerzijds en 997 pFL -> 997 met FL-achterlichten anderzijds vind ik wel niet geheel opgaan...

Enfin, zolang 'm maar content is ermee. 'k Heb 'm ook zien rijden, en ik was in ieder geval in de veronderstelling dat 't een facelift was, 'k hoor mezelf nog tegen m'n vriendin zeggen "kijk, ne facelift!", waarop zij meteen de straat afspeurde naar een ouw doos met gladgetrokken facies...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            2 weken geleden heb ik hier foto's gepost van de Porsche Targa 4S van de bakker waar ik altijd ga he remember iemand ?

hij is binnen voor te herspuiten pas 3 maand oud en nog geen 3000 km op de teller

Dat kostenplaatje is eigenlijk in zekere zin niks met de emotionele schade... meteen al een herspoten kar heb je dan. Ongelofelijk toch, die jaloersheid onder de mensen... je zou ze hun handen willen afhakken o.i.d. voor zo'n laffe, lage streken...

Comment

2 weken geleden heb ik hier foto's gepost van de Porsche Targa 4S van de bakker waar ik altijd ga he remember iemand ?

Mijn vorige MB S heeft ook van de lat gehad. Bleken achteraf jonge kerels te zijn die veel auto's bekrast hadden. Ik denk wel dat ze serieus kunnen dokken ... de smeerlappen.
              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Dat kostenplaatje is eigenlijk in zekere zin niks met de emotionele schade... meteen al een herspoten kar heb je dan. Ongelofelijk toch, die jaloersheid onder de mensen... je zou ze hun handen willen afhakken o.i.d. voor zo'n laffe, lage streken...

klopt gTa , het kostenplaatje is van geen belang hij heeft een omnium zonder franchise maar misschien heeft hij binnen een maand of 6 weer zijn omnium nodig voor iets helemaal anders en verzekeraars hebben dit ook niet zo graag
                en het stomste is dat je dan direkt een auto hebt die volledig herspoten is

Comment

Fak zeg.

Moest het de mijnen zijn en ik zie ze bezig, denk da ze nie lang gaan leven.

Comment

hij heeft een omnium zonder franchise
                    De meeste omniumpolissen (ook die met vrijstelling) vergoeden vandalisme-schade integraal, dus bij vandalisme wordt de vrijstelling niet toegepast.

Trieste zaak, sowieso.

Comment

Gvd'se zakken...

Daarom probeer ik niet meer te parkeren aan de kerk in Waregem, als je zo kijkt wat er daar allemaal rondloopt van gasten.

Ik snap totaal niet wrm die mannen dat doen, een beetje respect voor andermans goed is toch niet moeilijk ? Als ik ooit iemand tegenkom die dat bij mijn auto probeert of bij de auto van iemand die ik ken, dan sta ik niet in voor de gevolgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                        allemaal heel mooi maar...

This is what I call a PORSCHE....wow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                          Gvd'se zakken...

Daarom probeer ik niet meer te parkeren aan de kerk in Waregem, als je zo kijkt wat er daar allemaal rondloopt van gasten.

Ik snap totaal niet wrm die mannen dat doen, een beetje respect voor andermans goed is toch niet moeilijk ? Als ik ooit iemand tegenkom die dat bij mijn auto probeert of bij de auto van iemand die ik ken, dan sta ik niet in voor de gevolgen.

nochtans zit de politie daar toch dichtbij , of zitten ze de zaterdagavond in de cinema misschien ?

Comment

• Autoblog test de nieuwe porsche carrera S

Da kleurke vind ik wel iets hebben...maar ik zou het nooit nemen
                            Die kleurkes zijn méér weggelegt voor een RS'je

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Net dat iets erover vind ik.

Comment

• Vetste 996 ooit !
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten

Fugly interieur (carbon is the way to go, met eventueel wat oranje accentjes), racy kar.

Comment

• Vind het interieur van die GT2 erg geil, net als de velgen! De 997 GT2 vind ik in zijn geheel helemaal niet mooi! Doe mij dan maar de 996 GT2! Geen ESP, TC of een ander veiligheidssysteem. Dat was tenminste nog eens echt rijden! Eventueel dan nog even langsbrengen bij Edo Competition en je hebt 550 pk! En een top van 348 km/h!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn van Kooten Bekijk Berichten
                                        Geen ESP, TC of een ander veiligheidssysteem. Dat was tenminste nog eens echt rijden!
                                        Altijd grappig om zulke uitspraken van 15-jarigen te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Altijd grappig om zulke uitspraken van 15-jarigen te lezen.
                                          Diene jongen zal ook al in de karting zijn geweest eh

Comment

Working...
                                          X