Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De ideale combo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Ooit rijd ik daarmee...
      We kunnen allemaal dromen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        De perfecte Cayenne imo

is dat die van rami????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
          is dat die van rami????
          Rami z'n vriendin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
            Rami z'n vriendin.
            ma faaack, heeft die niet enkel geile auto's... maar ook een vriendin met een vree goede smaak... DAMN die gast leeft in den hemel... eigenlijk zou ie is een foto van zen huisje moeten posten

Comment

• RAM - 101 DIKKE nummerplaat!

Comment

ma faaack, heeft die niet enkel geile auto's... maar ook een vriendin met een vree goede smaak... DAMN die gast leeft in den hemel... eigenlijk zou ie is een foto van zen huisje moeten posten
                Wordt nog aan gebouwd dacht ik.

Comment

• Miss. repost
                  Gemballa werkplaats.

Comment

• Comment

• Die ringen op de koplampen van de 997 Turbo zijn echt knap!

Subtiel maar toch spot-on.

Misschien dat het wat minder mooi is op een lichte kleur

Comment

• Percies erg in trek Gembella tegenwoordig, en dan heb ik het gevoel dat we nog niet alles hebben gezien...

Comment

• In Oostenrijk met een kerel gepraat die een Cayenne had by Gemballa: 750 pk en 1.000 Nm...
                          Magnifiek geluid, maar over het verbuik wou hij liever niks zeggen...

Comment

ma faaack, heeft die niet enkel geile auto's... maar ook een vriendin met een vree goede smaak...
                            Volgens mij heeft rami die Cayenne samengesteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              In Oostenrijk met een kerel gepraat die een Cayenne had by Gemballa: 750 pk en 1.000 Nm...
                              Magnifiek geluid, maar over het verbuik wou hij liever niks zeggen...
                              Da wil ik percies ook wel geloven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Volgens mij heeft rami die Cayenne samengesteld
                                Hij heeft hier eens gezegd dat ie de Cayenne turbo lelijk vond, maar met de mods die zijn vriendin gekozen had vond ie 'm mooi.

Wel lachen dat we hier in 2 topics over hem aan 't roddelen zijn.

Comment

• Wel lachen dat jij zoveel over rami weet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    Wel lachen dat jij zoveel over rami weet.
                                    Goed geheugen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      Hij heeft hier eens gezegd dat ie de Cayenne turbo lelijk vond, maar met de mods die zijn vriendin gekozen had vond ie 'm mooi.

Wel lachen dat we hier in 2 topics over hem aan 't roddelen zijn.
                                      Scusi

Comment

• Ah, we zijn elkaar op de E40 gepasseerd zeker S8? Kutfile!

Ik vond de Cayenne niet mooi toen ie uitkwam.. In die tijd vond ik de Touareg beter geslaagd. Mening is lichtelijk gewijzigd
                                        Ik heb de velgen gekozen op den truck evenals de kleur van die velgen. De rest heeft zij gekozen

Comment

• Ik zat niet in de file maar ik weet dat m'n pa gisteravond in De Haan moest zijn bij een klant die z'n vernieuwde Delhaize opende en ie ook in de file heeft gezeten. Was je met de Porsche? Ik zal het hem is vragen of hij je niet gezien heeft.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik aanvankelijk de Touey ook geslaagder vond dan de Cayenne tot ik eens met een Cayenne S heb kunnen rijden, m'n keuze was snel gemaakt. Goeie smaak heeft je vriendin, houden zo

Comment

Working...
                                          X