Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Een rechts gestuurde koop je best direct in de UK, meer keuze en geen tussenpersoon die paar 1000euro's erbij telt. Nu eerlijk gezegd, een Lotus is een heel lage wagen waar je redelijk centraal zit, inhalen is dan wat delikaat. Niet echt praktisch voor parkings, peages en dergelijke.

    www.pistonheads.co.uk

    Een correcte ombouw kost geld, de mensen die het in Luik doen, rekenen 4ke voor een ombouw en volgens horen niet altijd super. Sommige bestellen alle LHD onderdelen bij Lotus, andere beginnen te lassen in de RHD onderdelen, Senna is overleden door een gelaste stuurkolom...

    Mijn CR marcheert ook behoorlijk goed hoor

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
      Een rechts gestuurde koop je best direct in de UK, meer keuze en geen tussenpersoon die paar 1000euro's erbij telt. Nu eerlijk gezegd, een Lotus is een heel lage wagen waar je redelijk centraal zit, inhalen is dan wat delikaat. Niet echt praktisch voor parkings, peages en dergelijke.

      www.pistonheads.co.uk

      Een correcte ombouw kost geld, de mensen die het in Luik doen, rekenen 4ke voor een ombouw en volgens horen niet altijd super. Sommige bestellen alle LHD onderdelen bij Lotus, andere beginnen te lassen in de RHD onderdelen, Senna is overleden door een gelaste stuurkolom...

      Mijn CR marcheert ook behoorlijk goed hoor

      Ik zou toch liefst voor een LHD gaan , en liefst zo recent mogelijk

      CR ?

      Comment


      • Toere, ge zijt gene mecanicien denk ik, of enorme kenner van de technische details van zo ne Lotus. Doe uw eigen een plezier en wat gemoedsrust, en koop u gewoon ne recente bij Verhiest. Ge hebt een deftige garage waar ge op kunt rekenen, niet te ver van bij u, en ge weet wa ge koopt.

        My 2 cents

        Comment


        • Club Racer, maar 136pk , maar lotus is vooral "light is right"

          Ik zou ook voor een recente met garantie gaan aan die prijs, je zult er mee rondrijden, fun mee hebben en indien je die binnen 5 jaar aan 29 moet verkopen is dit geen ramp

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Toere, ge zijt gene mecanicien denk ik, of enorme kenner van de technische details van zo ne Lotus. Doe uw eigen een plezier en wat gemoedsrust, en koop u gewoon ne recente bij Verhiest. Ge hebt een deftige garage waar ge op kunt rekenen, niet te ver van bij u, en ge weet wa ge koopt.

            My 2 cents

            Gene mecanicien wie ikke ????

            Je hebt gelijk

            En technische details zeggen me ook niks

            Best dus voor een jong exemplaar gaan in een erkende garage met nog wat garantie , want ik vermoed dart veel van die Lotussen hoofdzakelijk aangekocht worden voor op circuit het zwijn uit te hangen

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten

              Ik zou ook voor een recente met garantie gaan aan die prijs, je zult er mee rondrijden, fun mee hebben en indien je die binnen 5 jaar aan 29 moet verkopen is dit geen ramp
              Zelfs moest ik binnen een jaar of 2 vinden van : bwa dit is niks voor ons , ga ik er ook geen 10k op verliezen he

              Comment


              • Maar toere toch, nu verbaas je me, was ervan overtuigd dat je voor een 911 zou gaan

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Toere, ge zijt gene mecanicien denk ik, of enorme kenner van de technische details van zo ne Lotus. Doe uw eigen een plezier en wat gemoedsrust, en koop u gewoon ne recente bij Verhiest. Ge hebt een deftige garage waar ge op kunt rekenen, niet te ver van bij u, en ge weet wa ge koopt.

                  My 2 cents
                  ²²²²²²²²²²²²²²²²²²
                  Een recente occassie bij een goed dealer. Kost iets meer, maar daarom niet altijd in het totaalplaatje na een paar jaar.
                  Ik denk wel dat er meer Lotusjes verkocht worden die niet op circuit gaan dan wel (zeker bij een Elise).
                  Last edited by Jokke_vlo; 18/06/2010, 19:04.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Maar toere toch, nu verbaas je me, was ervan overtuigd dat je voor een 911 zou gaan

                    Ik ook eigenlijk

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door tuur bo Bekijk Berichten
                      maar toere toch, nu verbaas je me, was ervan overtuigd dat je voor een 911 zou gaan :o
                      onbegrijpelijk
                      Last edited by Jokke_vlo; 18/06/2010, 22:40.

                      Comment


                      • Volgende week woensdag of donderdag ga ik deze misschien ook eens gaan bekijken
                        ( of het moest zijn dat er maandag al iets beslist wordt )




                        Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

                        Comment


                        • Das een S he, ik zou toch voor een R gaan

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            Das een S he, ik zou toch voor een R gaan
                            Ik keek weer alleen naar de prijs

                            Comment


                            • Ga voor een R uit de showroom van Verhiest. Verdoe je tijd niet met particulier te kopen, bij zo'n bakjes is dat volgens mij niet echt de beste keuze.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                Ga voor een R uit de showroom van Verhiest. Verdoe je tijd niet met particulier te kopen, bij zo'n bakjes is dat volgens mij niet echt de beste keuze.
                                Kan wel de beste keuze zijn, maar dan moet je weten waar je mee bezig bent. Als "newbie" lijkt het me niet aan te raden.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Kan wel de beste keuze zijn, maar dan moet je weten waar je mee bezig bent. Als "newbie" lijkt het me niet aan te raden.
                                  Juist om die laatste reden zeg ik het. Goedkoper zal particulier zeker zijn, als je er voldoende van kent.

                                  Comment


                                  • Daar zit toch een toyotamotor in. Als ge er dan eentje van een paar jaar oud koopt, waar niet teveel mee getrackt is, zie ik het probleem niet. Tis niet dat er veel andere dingen aan zo een auto zijn om mis te gaan, of wel?
                                    Als de garantie mij het prijsverschil niet waard is zou ik er toch es over denken.

                                    Comment


                                    • Daarnet ook even mee mogen rijden met Greg zijn Elise. Ik ben echt zwaar onder de indruk door die baanligging. Deze wagen blijft gewoon stabiel en kleeft echt tegen de asfalt. Als je aan het rijden bent heb je gewoon een perfecte voeling met de baan je voelt elk steentje. Heeft ook een zeer pittige motor, ik vraag mij af hoe snel die van Jokke_Vlo dan niet moet gaan.
                                      Mr Drift

                                      Comment


                                      • Wel snelheid is relatief. Al verschillende keren mee gaan rijden met Opel speedster en andere Exiges. Dat scheelt allemaal niet zo enorm veel hoor.
                                        Een exige S met 1 persoon aan boord is bv sneller dan zo een cup met 2 personen.

                                        Ok, de cup is iets sneller, maar stel u daar geen gigantische dingen bij voor, maar goed zelfs het verschil met een GT3 is niet zo groot als je zou verwachten.

                                        Je hebt echt VEEL meer nm en pk nodig om vlot weg te rijden van andere sportieve wagens. (of een dubbele Turbo )

                                        Comment

                                        Working...
                                        X