Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Een rechts gestuurde koop je best direct in de UK, meer keuze en geen tussenpersoon die paar 1000euro's erbij telt. Nu eerlijk gezegd, een Lotus is een heel lage wagen waar je redelijk centraal zit, inhalen is dan wat delikaat. Niet echt praktisch voor parkings, peages en dergelijke.
www.pistonheads.co.uk
Een correcte ombouw kost geld, de mensen die het in Luik doen, rekenen 4ke voor een ombouw en volgens horen niet altijd super. Sommige bestellen alle LHD onderdelen bij Lotus, andere beginnen te lassen in de RHD onderdelen, Senna is overleden door een gelaste stuurkolom...
Mijn CR marcheert ook behoorlijk goed hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk BerichtenEen rechts gestuurde koop je best direct in de UK, meer keuze en geen tussenpersoon die paar 1000euro's erbij telt. Nu eerlijk gezegd, een Lotus is een heel lage wagen waar je redelijk centraal zit, inhalen is dan wat delikaat. Niet echt praktisch voor parkings, peages en dergelijke.
www.pistonheads.co.uk
Een correcte ombouw kost geld, de mensen die het in Luik doen, rekenen 4ke voor een ombouw en volgens horen niet altijd super. Sommige bestellen alle LHD onderdelen bij Lotus, andere beginnen te lassen in de RHD onderdelen, Senna is overleden door een gelaste stuurkolom...
Mijn CR marcheert ook behoorlijk goed hoor
Ik zou toch liefst voor een LHD gaan , en liefst zo recent mogelijk
CR ?
Comment
-
Toere, ge zijt gene mecanicien denk ik, of enorme kenner van de technische details van zo ne Lotus. Doe uw eigen een plezier en wat gemoedsrust, en koop u gewoon ne recente bij Verhiest. Ge hebt een deftige garage waar ge op kunt rekenen, niet te ver van bij u, en ge weet wa ge koopt.
My 2 cents
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenToere, ge zijt gene mecanicien denk ik, of enorme kenner van de technische details van zo ne Lotus. Doe uw eigen een plezier en wat gemoedsrust, en koop u gewoon ne recente bij Verhiest. Ge hebt een deftige garage waar ge op kunt rekenen, niet te ver van bij u, en ge weet wa ge koopt.
My 2 cents
Gene mecanicien wie ikke ????
Je hebt gelijk
En technische details zeggen me ook niks
Best dus voor een jong exemplaar gaan in een erkende garage met nog wat garantie , want ik vermoed dart veel van die Lotussen hoofdzakelijk aangekocht worden voor op circuit het zwijn uit te hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
Ik zou ook voor een recente met garantie gaan aan die prijs, je zult er mee rondrijden, fun mee hebben en indien je die binnen 5 jaar aan 29 moet verkopen is dit geen ramp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenToere, ge zijt gene mecanicien denk ik, of enorme kenner van de technische details van zo ne Lotus. Doe uw eigen een plezier en wat gemoedsrust, en koop u gewoon ne recente bij Verhiest. Ge hebt een deftige garage waar ge op kunt rekenen, niet te ver van bij u, en ge weet wa ge koopt.
My 2 cents
Een recente occassie bij een goed dealer. Kost iets meer, maar daarom niet altijd in het totaalplaatje na een paar jaar.
Ik denk wel dat er meer Lotusjes verkocht worden die niet op circuit gaan dan wel (zeker bij een Elise).Last edited by Jokke_vlo; 18/06/2010, 19:04.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMaar toere toch, nu verbaas je me, was ervan overtuigd dat je voor een 911 zou gaan
Ik ook eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDas een S he, ik zou toch voor een R gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenGa voor een R uit de showroom van Verhiest. Verdoe je tijd niet met particulier te kopen, bij zo'n bakjes is dat volgens mij niet echt de beste keuze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenKan wel de beste keuze zijn, maar dan moet je weten waar je mee bezig bent. Als "newbie" lijkt het me niet aan te raden.
Comment
-
Daar zit toch een toyotamotor in. Als ge er dan eentje van een paar jaar oud koopt, waar niet teveel mee getrackt is, zie ik het probleem niet. Tis niet dat er veel andere dingen aan zo een auto zijn om mis te gaan, of wel?
Als de garantie mij het prijsverschil niet waard is zou ik er toch es over denken.
Comment
-
Daarnet ook even mee mogen rijden met Greg zijn Elise. Ik ben echt zwaar onder de indruk door die baanligging. Deze wagen blijft gewoon stabiel en kleeft echt tegen de asfalt. Als je aan het rijden bent heb je gewoon een perfecte voeling met de baan je voelt elk steentje. Heeft ook een zeer pittige motor, ik vraag mij af hoe snel die van Jokke_Vlo dan niet moet gaan.Mr Drift
Comment
-
Wel snelheid is relatief. Al verschillende keren mee gaan rijden met Opel speedster en andere Exiges. Dat scheelt allemaal niet zo enorm veel hoor.
Een exige S met 1 persoon aan boord is bv sneller dan zo een cup met 2 personen.
Ok, de cup is iets sneller, maar stel u daar geen gigantische dingen bij voor, maar goed zelfs het verschil met een GT3 is niet zo groot als je zou verwachten.
Je hebt echt VEEL meer nm en pk nodig om vlot weg te rijden van andere sportieve wagens. (of een dubbele Turbo )
Comment
Comment