Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSpijtig van het stuur en de houtinleg.
aan een EVOII mag je niet komen. Toch zeker niet op esthetisch vlak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten@w201: is die koop van die 16-klepper nu doorgegaan?
Maar zoals gezegd, de algemene staat van de wagen is niet goed ("beetje" verwaarloosd): zeer lelijke (niet originele) velgen die ook in slechte staat zijn, bestuurderzetel gescheurd aan rand, pookknop niet origineel, enkele blutsen en roest aan carrosserie en nog heel wat andere prullen.
Maar de chrono werkt!
Eigenlijk zou dit de ideale kar zijn om te strippen en op circuit los te laten.
Het rijdt alleszins wel speciaal, heb er geen spijt van in ieder geval. Wagen is al bijna 3 jaar niet meer in het verkeer, af en te wel mee gereden. Dan die auto gaan halen en direct 80 km cruisen, zalig
De bedoeling is dat ik geledelijk aan de wagen beter ga maken. Als ik die 3 jaar moet laten staan alvorens die in te schrijven, dat gaat wel serieus zeer doen ... Ik was daarstraks al aan het rekenen of ik er geen budget voor kan vrijmaken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenOh, nog eentje bijgekocht! Leukmss wil ik dat wel niet lol
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenzeldzaamheid!!
je zag alleen de lettertjes moeilijk verspringen onder die uitgelopen vlek op het display
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenYep, idd. Ik heb hem nu thuis staan. Op het gemak gereden toen ik hem gaan halen was, en een paar keer doorgetrokken. Ik ben echt verkocht aan het geluid....
Maar zoals gezegd, de algemene staat van de wagen is niet goed ("beetje" verwaarloosd): zeer lelijke (niet originele) velgen die ook in slechte staat zijn, bestuurderzetel gescheurd aan rand, pookknop niet origineel, enkele blutsen en roest aan carrosserie en nog heel wat andere prullen.
Maar de chrono werkt!
Eigenlijk zou dit de ideale kar zijn om te strippen en op circuit los te laten.
Het rijdt alleszins wel speciaal, heb er geen spijt van in ieder geval. Wagen is al bijna 3 jaar niet meer in het verkeer, af en te wel mee gereden. Dan die auto gaan halen en direct 80 km cruisen, zalig
De bedoeling is dat ik geledelijk aan de wagen beter ga maken. Als ik die 3 jaar moet laten staan alvorens die in te schrijven, dat gaat wel serieus zeer doen ... Ik was daarstraks al aan het rekenen of ik er geen budget voor kan vrijmaken ...
ik wil wel eens komen zien eigenlijk na de examens....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendie van mij werkte ook
je zag alleen de lettertjes moeilijk verspringen onder die uitgelopen vlek op het display
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
ik wil wel eens komen zien eigenlijk na de examens....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendie van mij werkte ook
je zag alleen de lettertjes moeilijk verspringen onder die uitgelopen vlek op het display
Die van mij () werkt ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa, vooral een heel goede afstemming van de bediening tussen rechtse en linkse pedaal.
Mijn auto is het gevoeligst voor bonanza in de file, en dan met name als je heel traag moet aanschuiven.
Eén oplossing is geconcentreerd omgaan met koppeling en gaspedaal, vooral gaspedaal als je al gekoppeld hebt en terug moet vertragen in 1ste.
Een andere oplossing is hem in tweede laten staan. Ben je niet zo heel vinnig, maar wel pakken gemakkelijker te bedienen als je reeds gekoppeld hebt.
Moeilijk om zo uit te leggen.
Denk ook wel dat het bij mijn auto al komt door de speling op het diff.
Enorm vervelend is bijvoorbeeld een straat met met om de zoveel meter een zware verkeersdrempel. Na een drempel trek je op en op maar op het moment dat je zou moeten schakelen moet je het gas weer lossen voor de volgende drempel. Eens je daarover bent en je wilt weer optrekken komt het... En naar 3de schakelen is geen optie want de drempels zijn te zwaar om in derde over te rijden.
Ik zou het toch vervelend vinden als ik een nieuwe mercedes kocht die dat had.
Elke diesel heeft het wel wat maar toch niet in die mate als een 123. Toch niet degene waar ik mee gereden heb.
Ter vergelijking, ik rij soms met een oude VW LT, niet zoveel jonger dan mijn auto maar evenveel cc's denk ik en nog veel zwaarder en die heeft het nagenoeg niet, of toch niet in die mate dat het storend is dus het moet toch te vermijden zijn bij het ontwerpen?
Die speling, kan je die horen bij jou matteus?
Comment
-
Ik vind juist dat mijn 240TD dat allemaal veel beter doet dan de 190D bvb, ook de voegere 250TD van mijn vader deed dat goed. Ik dacht daarom dat het aan de 190D lag, omdat die toch iets minder soepel is dan de grotere motoren ..
Comment
-
Bij mij is het een aantal jaren geleden wel hard verbeterd bij de 190 toen de voorste hardy scheiben veranderd zijn, die waren helemaal kapot. Mss daar eens naar kijken Gere?
Comment
Comment