Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Meen je dat?

De C is nochtans sneller en slechter afgewerkt.

Beetje zoals de GT-R
    F*ck you

Ik vind de m3 veel meer karakter hebben, en het blijven ook zeer knappe bolide's
    Last edited by ; 28/06/2008, 14:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      VH tuning? Heeft geen facelift spiegels + achterlichten (zei Tom Daem me )

Hij zal toch niet z'n oude hebben laten overspuiten + VH tunen hoop ik..
      Nu je het zegt, 'ie had ook het oude stuur...

Dan heeft 'ie toch ook andere velgen, want de vorige waren van die 65 AMG velgen met donker hart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201
        Bij thuiskomst was mijn schoonbroer er ook, parking stond mooi vol

benzers

Comment

• My place = Benz lovers' place
          Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

• in die auto ja

Comment

• ie rechtsachter komaan

175 band ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                ie rechtsachter komaan

175 band ?
                Idd, is van 12/1984, nu 112.000 km, geen rechter buitenspiegel etc... Ik heb daar ook nog een half jaar mee gereden. Op één of andere manier is die (subjectief) trager dan mijn 190D, mss nog niet ingereden, kan best
                Die letzten Worte ...
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201 BENZIN

Comment

• spijtig van die wisser

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    spijtig van die wisser
                    Wat is daar mis mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Wat is daar mis mee?
                      Ja, die is toch lekker speciaal, zo'n oude wisser, dat hoort bij het pakket!

BTW, die heeft zo 1 spuitdoos, maar wel met 3 gaatjes erin. En die wisser bestaat uit 2 delen : een stuk van 20 cm en dan een lang stuk, dat is superzalig die details
                      Die letzten Worte ...
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                        Voor mij de M3
                        die 2 zijn onvergelijkbaar imo

Comment

• Weet iemand een soundfile/movie staan van een nieuwe Benz C320 of C350?
                          En bestaan er tuningbedrijfjes die aftermarket uitlaatlijnen maken voor deze auto's?

Thanks

Comment

• Gisteren liep ik rond in Oudenaarde en daar kwam ik o.a. een nieuwe S63 AMG tegen. Ik had toevallig mijn spiegelreflex bij, dus begon ik dat ding direct te fotograferen. De eigenaar zag dat, en kwam uit een winkel recht tegenover zijn wagen. Een kort praatje gemaakt.
                            Hij beweerde dat zijn wagen de eerste, en voorlopig enige, S63 in het land is. Het is moeilijk na te gaan, maar ik vraag me af of dat klopt.
                            Het was alleszins een magnifieke wagen. In het zwart ...

Edit:
                            Ik vraag me gewoon af of er werkelijk nog geen andere in ons land zouden zijn. Of hij al dan niet de eerste heeft, maakt me uiteraard geen zak uit.
                            Last edited by Beta; 01/07/2008, 14:28.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Een SL63 of een S63?
                              Indien het een S63 is kan het zijn dat hij juist is. Imo is het voor de meesten S500/600 ofwel direct S65AMG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Gisteren liep ik rond in Oudenaarde en daar kwam ik o.a. een nieuwe S63 AMG tegen. Ik had toevallig mijn spiegelreflex bij, dus begon ik dat ding direct te fotograferen. De eigenaar zag dat, en kwam uit een winkel recht tegenover zijn wagen. Een kort praatje gemaakt.
                                Hij beweerde dat zijn wagen de eerste, en voorlopig enige, S63 in het land is. Het is moeilijk na te gaan, maar ik vraag me af of dat klopt.

Edit:
                                Ik vraag me gewoon af of er werkelijk nog geen andere in ons land zouden zijn. Of hij al dan niet de eerste heeft, maakt me uiteraard geen zak uit.
                                Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Een SL63 of een S63?
                                Indien het een S63 is kan het zijn dat hij juist is. Imo is het voor de meesten S500/600 ofwel direct S65AMG.

Ik weet in Kapellen al 2 S63's rondrijden

.....

Comment

• Ongelooflijk mooie CLS facelift. zijn schuifdak stond open, dus ik kon meegenieten van de geur van het leder.

Comment

• Spijtig van de velgen die het geheel verpesten

Comment

• Zondag een SL 63 AMG horen revven. Ik was geschokt!
                                      Ik had wel een knappe sound verwacht, maar zo een scherpe Nascar V8-donder écht niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Gisteren liep ik rond in Oudenaarde en daar kwam ik o.a. een nieuwe S63 AMG tegen. Ik had toevallig mijn spiegelreflex bij, dus begon ik dat ding direct te fotograferen. De eigenaar zag dat, en kwam uit een winkel recht tegenover zijn wagen. Een kort praatje gemaakt.

Edit:
                                        Onzin.

Zowel C, CL, CLS, E, CLK, S, ML, R en SL 63 AMG zijn er meer dan 1 in belgie.

Comment

• voorbije zondag even een testrit gemaakt met (o.a) de CL500 .
                                          wat een boot
                                          paar fotootjes (in slechte kwaliteit, hadden weinig tijd )

Comment

Working...