Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichteneeh De MINI is qua exterieur full JCW carbon eh!
Wat heb ik gemist ! Post ze maar in MINI Lovers !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenEh ?? Pics ! Nu !
Wat heb ik gemist ! Post ze maar in MINI Lovers !
1 of 2 pagina's terug staan er nog
Was op de nekkerhal meeting ook al hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten1 of 2 pagina's terug staan er nog
Was op de nekkerhal meeting ook al hoor
Wat is er dan carbon aan ? Oh ja ! Luchthapper !!
Is er nog carbon van JCW ? Nee he ?
Nu nog 't dashboard. 't Is wel zot duur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenHa... Ja ?
Wat is er dan carbon aan ? Oh ja ! Luchthapper !!
Is er nog carbon van JCW ? Nee he ?
Nu nog 't dashboard. 't Is wel zot duur.
De spiegels en de greep voor de kofferklep niet vergeten eh
Dashboard is indd duur grapje €1600
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenWas op dat moment gewoon de beste op de markt; nieuwstaat, juiste kleur, juiste velgen, die paar opties die we zeker wilden, en het voornaamste --> BMW Premium Selection met ipv 2jaar,3jaar garantie !
In België was er op dat moment alleen die bij P.Smets (ondertussen ook verkocht) maar dat was het toch niet Carrosserie was een slagveld, en dan en had niet de originele CSL velgen (€€€)
Ook paar in Duitsland gecontacteerd, maar er was altijd wel iets...
Die Zwitserse was een droom
Goedkoper zeker niet...prijzen zijn gelijk, maar je moet er wel nog eens 10% invoertax op betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenKrijg je in Zwitserland op een nieuwe wagen ook 3 jaar garantie?
Maar voor Premium Selection heb ik dat nog nooit geweten, dat is normaal maar 2jaar...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenDie E39 is geen echte M5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIs 'ie veel harder/scherper dan een gewone M3?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenMy dream car
Jammergenoeg geen pics...
Man, die heeft doodgewoon geen kilometers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDie omschrijving ziet er zeker goed uit!
Jammergenoeg geen pics...
Man, die heeft doodgewoon geen kilometers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenOp de ene foto kan 'k geen carbon dak zien. En een csl heeft toch meer pk's? Of is het 'n gewone cs, maar dan kloppen de velgen niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenOp de ene foto kan 'k geen carbon dak zien. En een csl heeft toch meer pk's? Of is het 'n gewone cs, maar dan kloppen de velgen niet?
Maar ie heeft de kuipstoelen, en de voorbumper van een CSL. En die velgen kon je ook hebben op je CSL, optioneel dacht ik.
Lijkt me een foutje in de advertentie, die pk's
Comment
Comment