Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    't Is toch gewoon een M5 ??

edit ... niet gezien dat er nog pagina's achter kwamen

Mja, ik had niet echt gekeken, ik zag daar een lijst met mods staan, waaronder een uitlaat, en ik dacht dat het een 520i was omgebouwd tot M5, mea culpa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
      ik vind dat die velgen perfect zijn voor de M6 , BBS=verkrachting

Comment

• ik heb deze bmw laatst gezien, maar ik zat op de bus maar geen foto's kunnen nemen

Heeft er iemand echte foto's van?! maar hij had wel strepen horizontaal op de zijkant (M-kleuren)

Comment

• BMW 2002 turbo??
          bedoel je die?

Omdat die horizontale rood/blauwe strepen heeft (en heel uitzonderlijk Turbo in spiegelschrift vanvoor)

Last edited by ; 15/03/2006, 09:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
            effe opgezocht en blijkbaar ligt de prijs voor een E28 M5 in uitmuntende staat rond de 16000 euro. Kan kloppen dus.
            In uitmuntende original staat! Dus zonder NEP alpina velgen en andere (porsche wss) remklauwen. Maar toch een heerlijke wagen

Greetz M-optic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
              BMW 2002 turbo??
              bedoel je die?

Omdat die horizontale rood/blauwe strepen heeft (en heel uitzonderlijk Turbo in spiegelschrift vanvoor)
              nee de 2002 kan het niet zijn die zou ik wel herkennen, maar denk dat het , het model voor de E46 was of die daarvoor ( misschien een faker?!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                nee de 2002 kan het niet zijn die zou ik wel herkennen, maar denk dat het , het model voor de E46 was of die daarvoor ( misschien een faker?!)
                Het model op de tekening die je liet zien is de E30 M3.

Een gelijkaardige (lees: met M kleuren)

Strepen horizontaal op de flank zegt mij niet veel ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren
                  Het model op de tekening die je liet zien is de E30 M3.

Een gelijkaardige (lees: met M kleuren)

Strepen horizontaal op de flank zegt mij niet veel ...
                  Of het moet een 3.0 CSL zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                    Of het moet een 3.0 CSL zijn...
                    dat zou zot zijn

Comment

• ik weet het niet meer precies maar dit lijkt er inderdaad erg hard op, maar zo'n auto staat dan toch niet gewoon op een parking

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

effe opgezocht en blijkbaar ligt de prijs voor een E28 M5 in uitmuntende staat rond de 16000 euro. Kan kloppen dus.
                                  Uitmuntende staat ? Dus showroomstaat en maximaal pakweg 40.000 km ? Dan mag je eerder op 't dubbele rekenen.

Een erg goeie, maar gebruikte E28 M5 gaat rond de € 16.000. Dus eentje zonder accidenten, tot 100.000 km (of zelfs meer als 'ie écht mooi staat), en met de reguliere gebruikssporen.

Ze zijn érg zeldzaam. In België vind je ze eigenlijk niet (zijn hier nooit ingevoerd geweest).

Comment

Volledig verneukte wagen, eerlijk gezegd. Z'n remmen en velgen, de witte pinkers en wat weet ik nog allemaal maken 'm in één klap een goeie 200.000 BF minder waard.

En ik vermoed ook dat 't niet meer de originele motor is, dus een vernieuwde (gereviseerd) en dan nog 'es "getuned" ook.

Dit is geen verzamelaars-object, maar een low budget scheurbak voor een pooier of dealer met kluiten.

Jammer...

Om die auto terug in origineelstaat te halen, mag je snel op € 5.000 tot € 10.000 rekenen, en dan nog zal z'n waarde nooit de € 25.000 halen. Slechte investering dus, tenzij je 't niet nauw neemt met originaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                      In uitmuntende original staat! Dus zonder NEP alpina velgen en andere (porsche wss) remklauwen. Maar toch een heerlijke wagen

Greetz M-optic
                                      Die velgen zijn origineel Alpina.

Laat je niet misleiden door het feit dat vanaf pakweg de midden de jaren '90 het ventiel achter de centrale naafafdekking kwam te zitten. De holle-spaaktechnologie was er nog niet in de jaren '80.

Je moet een beetje goed kijken, maar je ziet 't ventiel goed zitten.

Comment

• oeps dacht dat ze dat toen ook al hadden
                                        Maarja zoals je zegt, die auto is in een autoliefhebber zijn ogen niks waard.

Greetz Jeroen

Comment

• Bwoah, 'niks' precies.

Mij mogen ze 'm geven, ik maak 'm wel terug origineel.

(neenee maar 'k snap je wel )

Comment

Working...
                                          X