Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
edit ... niet gezien dat er nog pagina's achter kwamen
Mja, ik had niet echt gekeken, ik zag daar een lijst met mods staan, waaronder een uitlaat, en ik dacht dat het een 520i was omgebouwd tot M5, mea culpa.
En ik vermoed ook dat 't niet meer de originele motor is, dus een vernieuwde (gereviseerd) en dan nog 'es "getuned" ook.
Dit is geen verzamelaars-object, maar een low budget scheurbak voor een pooier of dealer met kluiten.
Jammer...
Om die auto terug in origineelstaat te halen, mag je snel op € 5.000 tot € 10.000 rekenen, en dan nog zal z'n waarde nooit de € 25.000 halen. Slechte investering dus, tenzij je 't niet nauw neemt met originaliteit.
In uitmuntende original staat! Dus zonder NEP alpina velgen en andere (porsche wss) remklauwen. Maar toch een heerlijke wagen
Greetz M-optic
Die velgen zijn origineel Alpina.
Laat je niet misleiden door het feit dat vanaf pakweg de midden de jaren '90 het ventiel achter de centrale naafafdekking kwam te zitten. De holle-spaaktechnologie was er nog niet in de jaren '80.
Je moet een beetje goed kijken, maar je ziet 't ventiel goed zitten.
Comment