Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Dat lijkt mij de te bewandelen piste!

Anders blijf je qua fun een compromis sluiten en een compromis => < the full monty..

En op termijn ben je goedkoper af als je qua funcar een goeie (lees: waardevaste) keuze maakt...
    • E46 320d/330d Touring
    • Lotus Exige (hoewel met uw formaat?)/Porsche 964 RS (duur maar o zo waardevast en o zo puur)/Porsche 968 CS

Dat lijkt me de verstandige keuze...
    Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Jup, klinkt inderdaad érg logisch.

Exige is indd a big nono met mijn lengte (vermoed ik). Zal wel Opel Speedster-ish zijn, en daar heb ik toch al grappige filmpjes van gezien

E46 330d touring ---> heerlijke kar!

Fak Porker, je doet me weer ns twijfelen
    Eens concretiseren en zien of je je in de beschikbare opties kan vinden, financieel en emotioneel

Kilometervreter

Funbak (afhankelijk van de grootte van je rug alwaar het geld op groeit)

Ik ben zeker dat er qua funbak betere opties bestaan maar ik krijg mobile.de niet meer open hieruit dus ik maak me er even snel-snel van af, 't is gewoon even een punt dat ik wil maken...

De daily biedt je comfort en aanvaardbaar rijplezier gecombineerd met een new found zuinigheid, 'ie heeft z'n depreciatiestoot al gehad dus ook daar zal je niet teveel meer verliezen.

De funbak biedt je ditmaal échte en pure sportiviteit. (de E46 M3 in mindere mate maar 't brengt je mentaal wat dichter bij de CSL-optie, vandaar zijn aanwezigheid in deze lijst). Mits een juiste keuze heb je er eentje die zeer waardevast is, Porsche 964 RS-optie op kop, al vrees ik dat voorlopig nog wat hoog gegrepen is (€65k), zuiniger dan je RS6, ...

Think about it dude!

Comment

• Porker

Comment

• Tim says:
        Ik kan niks vinden dat de RS6 evenaart voor die prijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Porker
          Moest je eventueel écht het gevoel hebben dat je het licht begint te zien lijkt dit me de best te bewandelen piste qua funcar, verwacht weinig tot geen depreciatie, bakken rijplezier, kwaliteit, sense of occasion, ...

Comment

Moest je eventueel écht het gevoel hebben dat je het licht begint te zien lijkt dit me de best te bewandelen piste qua funcar, verwacht weinig tot geen depreciatie, bakken rijplezier, kwaliteit, sense of occasion, ...

Lichtelijk boven mijn budget.

Ter vergelijking: M'n RS6 alleen al heeft iets minder als 40.000 EUR gekost.

Die GT3 komt op 55.000 EUR.

Geloof me, als ik dat ooit van plan ben hoor jij dat het eerst

Comment

Eens concretiseren en zien of je je in de beschikbare opties kan vinden, financieel en emotioneel

Kilometervreter

Deze karren zijn zo fucking geil.

habba.

Comment

• Ik voel me net als een weegschaal, elke dag gooien jullie om de beurt aan een kant gewicht bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Deze karren zijn zo fucking geil.

habba.

En fucking ideaal voor mijn doel, wou ik nog even aanvullen. Maar een A4 Avant 3.0 tdi is dat net zo.

Comment

• Milltekje op een R8...took the guy 10 hours

De originele

Milltek

Comment

• En nu wachten tot ie een soundfile post

Comment

• Waar haal je zulke informatie/pics ?

Comment

• rs6.com

Comment

Lichtelijk boven mijn budget.

Ter vergelijking: M'n RS6 alleen al heeft iets minder als 40.000 EUR gekost.

Die GT3 komt op 55.000 EUR.

Geloof me, als ik dat ooit van plan ben hoor jij dat het eerst
                            Niemand zegt dat je niet geduldig een paar jaar met je 330d kan rondtuffen vooraleer je aan zoiets denkt he. Alleen al dat doen spaart u sowieso een paar duizend €'s uit vergeleken met wat je nu doet.

Los daarvan, 1 jaar RS6 heeft je qua depreciatie een € 10.000 gekost + 100.000km @ 18l/100km @ € 1.3/l => € 23.4/100km, ik ga het sommetje niet maken, maar 't is even slikken...

Porsche GT3, na 1 jaar MAX. € 5.000 depreciatie + let's say 15.000km @ 16l/100km @ € 1.5/l => +- € 9.000 voor een jaar Porsche
                            +
                            330d, depreciatie € 5.000 + eenvoudigweg 85.000km @ 9l/100km @ € 1.1/l
                            => 13.000 voor een jaar 330d

DUS:
                            • 1 jaar RS6 => +€ 30.000
                            • 1 Jaar GT3 mkI + E46 330d => € 22.000

En je plezier gaat met 200% omhoog...

Comment

• True thing! Kan wel zijn dat ik die 330d E46 nog zou vervangen door bv een 540i touring op lpg ofzo, dat moet ik nog eens nakijken.

Comment

kopen die handel

Is wel nog pre-facelift
                                Last edited by ; 15/01/2008, 10:48.

Comment

True thing! Kan wel zijn dat ik die 330d E46 nog zou vervangen door bv een 540i touring op lpg ofzo, dat moet ik nog eens nakijken.
                                  Ja natuurlijk, dat is maar een voorbeeld 't is maar 't concept waarin ik je wil meesleuren

Comment

Ik voel me net als een weegschaal, elke dag gooien jullie om de beurt aan een kant gewicht bij
                                    En hop, een pondje erbij voor een E46 330d als aangename kilometervreter : ik heb er zelf intussen 162.000 km opzitten. Neen, vooralsnog niet te koop, zonder pech of ongelukken rij ik er nog 2 à 3 jaar mee verder, kar is gewoon té goed om te vervangen...

Comment

• Ik wil een testrit

Comment

• Dikke V8 op LPG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          Dikke V8 op LPG
                                          en iets dat NIET afschrijft. En je toch het gevoel geeft van met ietwat speciaals rond te rijden. Bovenop het feit dat het nog steeds een pak beter overweg kan met +200 snelheden dan een kleinere kar met dikke diesel.

Comment

Working...
                                          X