Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je aan 407 km/u langs een andere weggebruiker knalt, dan MOET je je achterlichten aan hebben, anders heeft 'ie je nooit gezien. Mét achterlichten ziet 'ie tenminste zo'n rode streep passeren.
Als je aan 407 km/u langs een andere weggebruiker knalt, dan MOET je je achterlichten aan hebben, anders heeft 'ie je nooit gezien. Mét achterlichten ziet 'ie tenminste zo'n rode streep passeren.
Eerlijk? Ik zou 't ni durven, denk ik. 'k Heb al 'n paar keer een goeie 300 (echte) per uur gereden, in België nog wel ( ), en 't is toch oerend hard. Vierhonderd, miljaar, 't is eigenlijk te zot voor woorden.
Eerlijk? Ik zou 't ni durven, denk ik. 'k Heb al 'n paar keer een goeie 300 (echte) per uur gereden, in België nog wel ( ), en 't is toch oerend hard. Vierhonderd, miljaar, 't is eigenlijk te zot voor woorden.
Naar't schijnt (I know: , maarja... ) is't zelfs niet eens doenbaar op 99% van de snelwegen. Vaak door de slechte staat van het wegdek, of eventuele bochten, maar sowieso door het verkeer.
Dat kan ik me goed inbeelden. Zelfs aan 250 per uur word je in België al zeer danig dooreen geschud. In Frankrijk gaat dat nog goed, en bepaalde Duitse autostrades liggen er ook zeer goed bij. Maar in België... De meeste autostrades hier zijn zelfs aan 120 per uur al 'n ramp.
Dat kan ik me goed inbeelden. Zelfs aan 250 per uur word je in België al zeer danig dooreen geschud. In Frankrijk gaat dat nog goed, en bepaalde Duitse autostrades liggen er ook zeer goed bij. Maar in België... De meeste autostrades hier zijn zelfs aan 120 per uur al 'n ramp.
Zeer zeker ! Zoals dat wasbord-effect tussen Aalst en Gent, op 't rechter vak (en soms ook 't middenvak) : aan 120 dobber je over 't wegdek heen, aan 170 voel je er niks meer van.
Comment