Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eeeerg knap!!
    Alleen dat stuur vind ik minder....

Comment

• Raar dat Alpina niet het sportstuur gebruikt eigenlijk..

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Raar dat Alpina niet het sportstuur gebruikt eigenlijk..
          Doen ze enkel in de B3s zeker momenteel?

Dat stuur van de E60 zat ook in de vorige B7.

Comment

• Comment

• Die B5 heb'k op Alpinaboard ook gezien. Knappe details, maar de kleurkeuze binnenin vind ik echt niet bijzonder genoeg om daar even geld met hopen tegenaan te gooien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                Doen ze enkel in de B3s zeker momenteel?

Dat stuur van de E60 zat ook in de vorige B7.
                In de B3 en B3 S gebruiken ze het knappe sportstuur idd.

zot interieur trouwens

Comment

• In de D3 alpina van m'n maat zat ook gewoon stuur maar heeft er achterna bmw sportstuur in laten plaatsen.

Comment

• Blijkbaar heeft de B3 ook een variabele rode zone zoals de M-modellen.

N54 by Alpina

Comment

• Alpina staat in Genève met de B7 BiTurbo Allrad
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Speciaal interieur..

Comment

• E65>>>>f01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Speciaal interieur..

Dit kan ik nog wel smaken eigenlijk! Kan't dat ze hiermee op IAA 2009 stonden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                              komaan gast. Dat groen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                Dat zal idd kloppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  komaan gast. Dat groen
                                  Smaken verschillen he! Als jouw volgende wagen'n rode is, wie ben ik dan om dat te betwisten?
                                  Ik hou vooral van bruine, warmrode tinten in'n interieur, maar heel af en toe kan iets groen ook wel wat hebben. Zolang't geen overkill is, en er nog altijd een andere kleur aanwezig is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    komaan gast. Dat groen
                                    op zich beetje vreemde kleur, maar het past gewoon in het totaal plaatje.

ik zou het zelf niet durven bestellen denk ik, maar ik vind het wel geslaagd.

Comment

• Comment

• De site is sinds enkele uren aangepast: B3 vervangen door de B3s. Helaas nog niet in de Car Configurator.

Die offizielle Website von ALPINA - Hersteller exclusiver Automobile. Entdecken Sie die wohl renommiertesten individuellen Automobile auf BMW-Basis.

Comment

• volgens Alpina doet hij met 40 pk meer nog altijd 4.8 naar de 100.. maar ik denk dat het minder is.. volgens mij mogen ze niet sneller zijn dan de M3.

Comment

Working...