Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanyep, ik had die vroeger al uit de verte zien staan ook maar dit was de eerste keer dat ik echt grondig ging kijken... maar je moet er eigenlijk ook wel wat op letten, hij staat achter 't tankstation tegen die loods; als ik eens tijd heb ga ik wel wat foto's makenThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMERKan je mij het juiste adres bezorgen en detailfoto's? Eventueel eens informeren of hij te koop staat. Telefoonnummer van het tankstation is altijd welkom! Lijkt me interessant
Comment
-
Wat doet dat in godsnaam onder nen Saab
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenWat doet dat in godsnaam onder nen Saab
Wat doet BBS onder een BMW
Wat doen audi-velgen onder een Golf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenHet oogt trouwens verschrikkelijk fout.
Hoe duur hij ze waarschijnlijk ook betaald heeft, exclusief is het wel, maar mooi is anders...
Denk trouwens dat dat winterbanden zijn, in de zomer zitten daar aero-velgen onder dacht ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZijn knappe velgen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZijn knappe velgen.
Ja, BBS horen wsl onder een BBS zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenhoe zeldzaam is dat eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenJa, BBS horen wsl onder een BBS zeker
ik bedoel gewoon, alpina maakt velgen. Mijnheer zocht velgen voor onder zijn Saab. Hij vond alpina mooi, hij koopt alpina.
(kan ook zijn dat hij die Alpina's nog liggen had van onder zijn vorige wagen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten221 exemplaren verdeelt over de 4 koetswerkvarianten. De sedan heb ik altijd het mooiste gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenQua interieur: je vindt verre niets beters, maar miljaarde wat is dat uiterlijk toch een lelijke mossel
Comment
Comment