Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
    Echt!? Vroeger passeerde ik daar bijna dagelijks, en nog nooit zien staan...
    yep, ik had die vroeger al uit de verte zien staan ook maar dit was de eerste keer dat ik echt grondig ging kijken... maar je moet er eigenlijk ook wel wat op letten, hij staat achter 't tankstation tegen die loods; als ik eens tijd heb ga ik wel wat foto's maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
      Alle nieuwe BMW's zijn mormels.

Top was de E46 en dan een diep dal.
      daar kan ik me verdacht goed in vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
        Alle nieuwe BMW's zijn mormels.

Top was de E46 en dan een diep dal.
        't Is waar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
          yep, ik had die vroeger al uit de verte zien staan ook maar dit was de eerste keer dat ik echt grondig ging kijken... maar je moet er eigenlijk ook wel wat op letten, hij staat achter 't tankstation tegen die loods; als ik eens tijd heb ga ik wel wat foto's maken
          Kan je mij het juiste adres bezorgen en detailfoto's? Eventueel eens informeren of hij te koop staat. Telefoonnummer van het tankstation is altijd welkom! Lijkt me interessant
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
            Kan je mij het juiste adres bezorgen en detailfoto's? Eventueel eens informeren of hij te koop staat. Telefoonnummer van het tankstation is altijd welkom! Lijkt me interessant
            hij stond niet meer buiten, hij staat nu binnen om hem te restaureren dus ik vermoed dat hij niet te koop staat... kben niet binnengeweest omdat ik niet veel tijd had en 't nogal raar vond daar gewoon binnen te wandelen... exacte adres of telefoonnummer weet ik niet, maar de volgende keer dat ik passeer wil ik wel eens kijken hoe die straat noemt en welk nummer 't is

Comment

• Alpina B8 4.6

Sinds lange tijd al een van mijn droomauto's.

meer

Comment

• Is 't een B8 ?

- edit -

Link niet gezien. Nu wel. Ja dus.

Comment

• Zijn originele voor zover ik zag

Last edited by ; 02/12/2006, 16:59.

Comment

• Wat doet dat in godsnaam onder nen Saab

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                      Wat doet dat in godsnaam onder nen Saab
                      Zijn knappe velgen.

Wat doet BBS onder een BMW
                      Wat doen audi-velgen onder een Golf

Comment

• Alpina classic hoort onder een echte alpina. Nergens anders.

Dit is een velg waarvoor ik graag de uitzondering maak.
                        (want ja, er liggen audi velgen op de golf)

Comment

• Het oogt trouwens verschrikkelijk fout.

Hoe duur hij ze waarschijnlijk ook betaald heeft, exclusief is het wel, maar mooi is anders...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                            Het oogt trouwens verschrikkelijk fout.

Hoe duur hij ze waarschijnlijk ook betaald heeft, exclusief is het wel, maar mooi is anders...
                            Zolang hij het mooi vind.

Denk trouwens dat dat winterbanden zijn, in de zomer zitten daar aero-velgen onder dacht ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Zijn knappe velgen.

Zijn knappe velgen, trekken echter op geen zak, op die Zweed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                Sinds lange tijd al een van mijn droomauto's.

meer
                                hoe zeldzaam is dat eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Zijn knappe velgen.

Ja, BBS horen wsl onder een BBS zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                    hoe zeldzaam is dat eigenlijk?
                                    221 exemplaren verdeelt over de 4 koetswerkvarianten. De sedan heb ik altijd het mooiste gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                      Ja, BBS horen wsl onder een BBS zeker
                                      Ma jong toch, ge moet u niet aangevallen voelen...

ik bedoel gewoon, alpina maakt velgen. Mijnheer zocht velgen voor onder zijn Saab. Hij vond alpina mooi, hij koopt alpina.
                                      (kan ook zijn dat hij die Alpina's nog liggen had van onder zijn vorige wagen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                        221 exemplaren verdeelt over de 4 koetswerkvarianten. De sedan heb ik altijd het mooiste gevonden.
                                        thx ik vroeg 't me af omdat ik hier nog foto's heb liggen van zo'n sedan en ik wilde wel eens weten hoe zeldzaam dat is... behoorlijk zeldzaam dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          Qua interieur: je vindt verre niets beters, maar miljaarde wat is dat uiterlijk toch een lelijke mossel
                                          Idd En dan nog die kleur

Comment

Working...
                                          X