Dan maar rechtstreeks naar Hirsch zoeken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
Dat is dan nog de 16# uitvoering denk ik. Moeilijk te vinden...
Ik ben op zoek naar deze voor de 9000:
Niet omdat ze zo mooi zijn (hoewel ik ze wat sportiever vind dan mijn Anni velgen) maar omdat ze zo breed zijn. 7" tegenover 6" van mijn huidige. Dan zit de band er wat mooier op, nu zijn dat juist ballonnen
Ik gok dat ze dan ook wat verder naar buiten gaan komen. Heeft iemand daar een ET waarde van?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDat is dan nog de 16# uitvoering denk ik. Moeilijk te vinden...
Ik ben op zoek naar deze voor de 9000:
Niet omdat ze zo mooi zijn (hoewel ik ze wat sportiever vind dan mijn Anni velgen) maar omdat ze zo breed zijn. 7" tegenover 6" van mijn huidige. Dan zit de band er wat mooier op, nu zijn dat juist ballonnen
Ik gok dat ze dan ook wat verder naar buiten gaan komen. Heeft iemand daar een ET waarde van?
Precies Citroënvelgen ofzo, haalt de klasse van u vwatuur naar beneden!
Er zullen toch nog wel andere velgen zijn die breder zijn?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenSpeciaal maar ik zou ze toch niet onder m'n 900 willen, ik vind ze wat druk, onderstaande Cross spokes daarintegen heel graag
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNog wat lekker 900 classic stuff
Die laatste woont naar het schijnt vlak bij mij
Comment
-
Last edited by stradge; 16/10/2008, 23:44.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenRaar, staat die gewoon in het bos ofwat?
Ziet er niet echt rijbaar uit...Misschien nummerplaten om hem niet als achtergelaten wrak te doen lijken ofzo? Spijtig natuurlijk van die steilneus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenSpeciale, maar zeer mooie Turbo te koop voor €6000. Ik denk dat het een LUX is.
Speciale extra's ook. Dubbele uitlaat, speciale skirt aan achterbumper, gespoten spoorverbreders...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenStaat al een eeuwigheid te koop...
Nog een foto'tje voor de fanaten:
Switcher
Comment
Comment