DAMN
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZou ook kunnen ja.
als je iets mooi, ziet blinken. parelmoerachtig is het wel balloon
Comment
-
Inderdaad, ik zou graag oranje willen maar dit is toch mooi.
Lichtgrijs past perfect met de zwart ''streep'' in het midden en dan de rode achterlichten = perfect
Ik vind het oranje en rode achterlichten beetje afsteken, en geel vind ik mooi maar flets. Balloon white is te speciaal en ik vind zwarte callisto's en blauw interieur niet passen.
Paars is te ''dull'', rosso vik vind ik niet meer zo mooi.
Blauw vind ik al helemaal niet mooi, buiten die ene gallardo van een paar pagina's terug.
Inderdaad, zijn SE's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHmm had de nera andere achterlichten, wist ik niet.
Wat is er verschillend?
Ik dacht dat rami toch de pinkers van de nera op z'n spyder had?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHmm had de nera andere achterlichten, wist ik niet.
Wat is er verschillend?
Geen, donkere achterlichten zijn immers lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenInderdaad, ik zou graag oranje willen maar dit is toch mooi.
Lichtgrijs past perfect met de zwart ''streep'' in het midden en dan de rode achterlichten = perfect
Ik vind het oranje en rode achterlichten beetje afsteken, en geel vind ik mooi maar flets. Balloon white is te speciaal en ik vind zwarte callisto's en blauw interieur niet passen.
Paars is te ''dull'', rosso vik vind ik niet meer zo mooi.
Blauw vind ik al helemaal niet mooi, buiten die ene gallardo van een paar pagina's terug.
Inderdaad, zijn SE's.
Balloon White zou hier idd heel gewaagd zijn. Wat ik ook nog geslaagd vind is dat bordeauxrood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWat een schraal krel is dat?
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenWaren de pinkerglazen van 'n nera niet lichter dan die van de standaard gallardo?
Ik dacht dat rami toch de pinkers van de nera op z'n spyder had?
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGeen, donkere achterlichten zijn immers lelijk.
Comment
Comment