Geen verschil in koppel op lage toeren gemerkt met originele filter/zonder filter/K&N?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenGeen verschil in koppel op lage toeren gemerkt met originele filter/zonder filter/K&N?
Maar bij warmere temperaturen verlies ik wel, zowel koppel als pk's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenKoppel heb ik sowieso niet, en al zeker niet in lage toeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHey, als je de tjoener wilt uithangen moet je er wat voor over hebben he
Comment
-
Potverdorie Tigra . Je moet echt eens wat meer op het SCARBforum rondsnuffelen .
Deze is gisteren naar NL vertrokken .
Wel een lang en soms absurd verhaal , maar tussen de regels door kan je lezen dat deze voor 2500 euro van eigenaar is gewisseld .
En ik heb hem gisteren zelf even mogen inspecteren . Wat een beauty !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenPotverdorie Tigra . Je moet echt eens wat meer op het SCARBforum rondsnuffelen .
Deze is gisteren naar NL vertrokken .
Wel een lang en soms absurd verhaal , maar tussen de regels door kan je lezen dat deze voor 2500 euro van eigenaar is gewisseld .
En ik heb hem gisteren zelf even mogen inspecteren . Wat een beauty !
Maar een 3 liter hoeft nu ook weer niet. Ik zou al zooo content zijn met een mooie twin spark
Ken jij de mannen van gta-automobili? Want in de beginpost van dat topic gaat het al meteen over Ron (de mekanieker van dienst daar) die heb ik vandaag ook gesproken: hij had ooit nog een Alfa 6 gereden (o.a.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenKoppel heb ik sowieso niet, en al zeker niet in lage toeren
Maar 't klinkt zo goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDie heb ik ook op kapaza zien staan
Maar een 3 liter hoeft nu ook weer niet. Ik zou al zooo content zijn met een mooie twin spark
Ken jij de mannen van gta-automobili? Want in de beginpost van dat topic gaat het al meteen over Ron (de mekanieker van dienst daar) die heb ik vandaag ook gesproken: hij had ooit nog een Alfa 6 gereden (o.a.)
Doe hem de volgende keer als je hem spreekt maar een dikke bees van die ene van de schatjes van deBATjes .
Comment
-
een fijne garage die Gta AutomobiliIn die loods zou ik wel een paar uur kunnen spenderen
Was vooral gecharmeerd door het Alfa vrachtwagentje en bijhorend verhaal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenVent toch, zie dat af
Ik zou ook graag eens met die nieuwe 1750 rijden, lees er eigenlijk overal goede dingen over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenStraks sta ik nog terug bij die eerste 164 (witte) waarmee de zoektocht begon... drie maanden geleden
Die auto is - leeftijd in acht genomen - gek genoeg nog de allerproperste qua gebruikssporen van het trio tot nu toe bekeken Alfa's
De groene 166 was een ramp, de rode 166 niet slecht maar ook niet geweldig goed. En die witte is wel al mooi 20j oud+ low_budget
dus veel budget over voor herstellingen
Nog een scene waarin een aantal Alfetta's aan hun einde komen:
en
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtende mat onder de bestuurderszetel is nat, alle andere plaatsen lijken me wel droog, en al enkele weken van tijd tot tijd een muffe geur soms. Ik vermoed dat ik ergens een lek heb
of is er iemand die wil helpen zoeken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichteniemand een idee waar ik moet zoeken?
of is er iemand die wil helpen zoeken?
Comment
-
-
Mijn pessimistische kant: Ik vrees dat het hetzelfde verhaal gaat worden als met het prototype van de nieuwe Lancia Fulvia enkele jaren geleden. Veel lovende reacties van het publiek, Lancia die bekendmaakt dat ze zullen werken aan een productversie...en dan 4 jaar later er nog steeds niets is.
Optimistische kant: Als ze hem toch gaan maken, vetheid!Graag met achterwielaandrijving, soort van Italiaanse MX5 (maar dan een 15-tal jaar later
). Tijd voor een klein RWD-platform te ontwikkelen (eventueel samen met Chrysler ofzo)
Comment
Comment