Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
    Jammer dat ik (nog) geen oude Alfa heb. Ooit komt er wel eens een Alfasud.
    Niettemin, vrijdag vertrek ik mee de vlieger naar Milaan voor de Centennial van Alfa.
    Ben reuzebenieuwd en kan al bijna nie meer wachten.

kHoop dat ik misschien ergens een ritje in een Alfasud kan versieren.
    Was de laatste wagen van mijn grootvader, en om één of andere reden laat die mij niet los
    (ook al is die ca 15 jaar geleden naar de schroothoop verwezen )
    je hoort met de alfa naar milaan te rijden voor de centennario
    ik vertrek strakjes met een 156 naar ginder

Comment

• Vorig weekend met de Giulietta wezen rijden.

Qua ophanging zijn ze er stérk op vooruit gegaan tegenover de 147. Was imo het grootste pluspunt.
      Afwerking en kwaliteit van materialen lijken me van hetzelfde niveau te zijn.
      Motor (1.6jtdm 105pk) was DIKKE teleurstelling. Ding was niet vooruit te branden gewoon. Niets maar dan ook niets van vinnigheid of een greintje sportiviteit (iets wat je in een moderne VAG TDI dan weer wel hebt, imo).

Ook ziet 'ie er in't 'basis' (lees: niet topversie) ook erg matig uit, vind ik. Als je zo'n 1750TBI neemt is het wel zotte lekkerheid.

Comment

• vandaag wordt "ons" merk 100 jaar ... Buon Compleanno!

.:: www.arcticblue.be/alfa156 ::.
        .:: www.alfaromeo156club.be - www.alfaromeo159club.be::.

Comment

• Gelukkige verjaardag!

Comment

• Beelden van de zaterdag in Milaan:

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Mooi, Dink!
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Ik ben net terug van Milaan. Véél knappe wagens, maar wat een triestige vertoning van Alfa zelf

Organisatie 0,0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Ik ben net terug van Milaan. Véél knappe wagens, maar wat een triestige vertoning van Alfa zelf

Organisatie 0,0
                  DAT had ik je op voorhand kunnen vertellen
                  de MAC group, nu niet bepaald een geweldige organisatie
                  en dat de "inbreng" van Alfa zelf.
                  ze vonden het nog eens niet de moeite om te komen opdagen
                  dan te bedenken dat ze op donderdag 15 wagens uit het museum hebben gehaald en op vrachtwagens hebben gezet die vrijdag NIET zijn vertrokken naar Goodwood. Terwijl het vrijdag aan het museum een overompeling ging zijn/was!

BTW, ik heb je ginder geen enkele dag gezien
                  zo moeilijk was het nu ook weer niet om iemand daar tegen te komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                    dan te bedenken dat ze op donderdag 15 wagens uit het museum hebben gehaald en op vrachtwagens hebben gezet die vrijdag NIET zijn vertrokken naar Goodwood. Terwijl het vrijdag aan het museum een overompeling ging zijn/was!

BTW, ik heb je ginder geen enkele dag gezien
                    zo moeilijk was het nu ook weer niet om iemand daar tegen te komen
                    Ik had al op je smoel staan zien aan het museum, meer als voldoende

Wij hadden ook geen perfecte organisatie verwacht maar het ging er echt wel over... Soms echt grof tegenover de liefhebber die toch de moeite doet om honderden/duizenden kilometers naar ginder te bollen.

Gelukkig was er nog ons aller geliefd forumlid Spiderveloce die leuke routes had uitgestippeld

Als de foto's wat zijn verwerkt maak ik wel een apart topic aan

Comment

Ik ben net terug van Milaan. Véél knappe wagens, maar wat een triestige vertoning van Alfa zelf

Organisatie 0,0
                      Zoals we gedacht hadden,toevallig ook niet opgesloten geweest in het museum toen de arbeiders staakten.
                      Organiseren & Italianen

Gelukkig zal de rit op zich nog de moeite geweest zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                      Toen ik maanden geleden al hoorde dat de organisatie enkel in handen was van dde Italiaanse club en Alfa zelf zich er niets van aantrok had ik er al geen goed oog in.

De Alfa centenaire zal op Goodwood trouwens deftiger gevierd worden dan in Italië,ik heb trouwens vernomen dat het thema voor het monument voor het Goodwood castle Alfa Romeo zou zijn.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                        Zoals we gedacht hadden,toevallig ook niet opgesloten geweest in het museum toen de arbeiders staakten.
                        Organiseren & Italianen

Gelukkig zal de rit op zich nog de moeite geweest zijn.

Toen ik maanden geleden al hoorde dat de organisatie enkel in handen was van dde Italiaanse club en Alfa zelf zich er niets van aantrok had ik er al geen goed oog in.

De Alfa centenaire zal op Goodwood trouwens deftiger gevierd worden dan in Italië,ik heb trouwens vernomen dat het thema voor het monument voor het Goodwood castle Alfa Romeo zou zijn.

.
                        RIAR heeft het niet georganiseerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                          RIAR heeft het niet georganiseerd

In een eerste stadium had ik het toch zo begrepen.

Updatje ivm. Goodwood.

Goodwood 2010 is still three days before opening its doors. Ahead of the start of the event Alfa Romeo and the organisation revealed the annual ‘Central Feature’ to form the centrepiece of this year’s Festival of Speed.
                          The statue is placed in front of Goodwood house and features the Alfa Romeo 8C supercar alongside one of only two P2 racers in existence.

The Alfa P2 on the statue won the first world championship for grand prix cars in 1925 and is estimated to be worth between £15-20 million.

Alfa also revealed their line-up for this year. More than 50 cars from its Museo Storic historic collection in Milan will be shipped to the Festival celebrating the 100th anniversary of the Italian brand.

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                            In een eerste stadium had ik het toch zo begrepen.

.
                            RIAR heeft de track day gedaan op donderdag, that's IT

Comment

• Foto's van de centenario

Comment

prachtige reportage
                                deze spider ff quoten,mist juist een rode of zwarte kleur IMO
                                maar die velgen

Comment

• Ja, echt een prachtig ding

Comment

• www.spettacolosportivo.eu is online!

Keuringseisen voor de onderdelen waarvoor dit verplicht is vind je hier.

En zo ging het er in 2009 aan toe:

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Meer beelden via SCARBtube.

Comment

• ik weet niet of deze hier al ergens gepost zijn, maar fuck, doe mij er zo maar eentje.
                                      Alfa Romeo Zagato TZ3 Corsa:

1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                                        eentje.
                                        Helaas is dat ook meteen de volledige productie
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Velg maatje kleiner en da's in orde. Zet hem hier maar af.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X