Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
    BMW, Mercedes, Audi maar ook VW... dat zijn fabrikanten van auto's voor het plebs he. Massaproductie, weinig exclusief.
    Ford dat zijn de beste auto's, beter dan elk ander merk.
    Ja, zelfs Rolls Royce komt niet in de buurt.
    Dat zijn exclusieve auto's. En die exclusieve auto's hebben, net zoals alle luxe-producten, harder te lijden onder de economische crisis he ;-)
    Jaa, je het gelijk!
    Kzie meer nieuwe Bmw 5 series op de weg dan BV Mondeo mk4's. Dus indd niet echt exclusief.

Comment

• Holy grail Optimus!

Comment

• Het heeft niet veel gescheeld of Ford was echt exclusief geworden.... toen ze bijna failliet waren.

Ik weet één ding. In Duitsland mochten onze vertegenwoordigers na jaren van enkel Passat ook Ford nemen.
        2 moedigen hebben het aangedurfd om een Mondeo te nemen.
        Toch wel heel raar dat ze nu terug allemaal met Passat rijden.
        Allebei met hetzelfde verhaal. OK voor de eerste 100.000km, maar daarna meer garage dan rijden, en het werden rammelbakken.

Waarschijnlijk waren die Fords zo exclusief dat ze geen goede garage vonden in dat 3de wereldland als Duitsland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
          Holy grail Optimus!

Er moet een probleem zijn met die auto.
          Die heeft zijn motorkap al verloren bij de eerste rit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
            Het heeft niet veel gescheeld of Ford was echt exclusief geworden.... toen ze bijna failliet waren.

Ik weet één ding. In Duitsland mochten onze vertegenwoordigers na jaren van enkel Passat ook Ford nemen.
            2 moedigen hebben het aangedurfd om een Mondeo te nemen.
            Toch wel heel raar dat ze nu terug allemaal met Passat rijden.
            Allebei met hetzelfde verhaal. OK voor de eerste 100.000km, maar daarna meer garage dan rijden, en het werden rammelbakken.

Waarschijnlijk waren die Fords zo exclusief dat ze geen goede garage vonden in dat 3de wereldland als Duitsland.
            Dus S-maxen, Mondeo's, galaxy's allemaal problemen met vliegwiel na 100 000Km.
            Hoop ik toch alleen de 1.8Tdci. Tjah, sommige mensen verkiezen een zeer saaie maar betrouwbare passat eh. Kan ik ni veel aan doen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Er moet een probleem zijn met die auto.
              Die heeft zijn motorkap al verloren bij de eerste rit.

Neen, hoor. Ze waren de motorkap nog aant bewerken.

Comment

Dus S-maxen, Mondeo's, galaxy's allemaal problemen met vliegwiel na 100 000Km.
                Hoop ik toch alleen de 1.8Tdci. Tjah, sommige mensen verkiezen een zeer saaie maar betrouwbare passat eh. Kan ik ni veel aan doen....

Alsof jij graag van garage naar garage rijdt, omdat het een probleemmerk is. Liever dan die saaie en betrouwbare wagen waar ik wel zonder problemen km's mee kan doen

Comment

• Hoe kunde nu zo'n oogkleppen op hebben..
                  Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                  Current:
                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                  Ex:
                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Alsof jij graag van garage naar garage rijdt, omdat het een probleemmerk is. Liever dan die saaie en betrouwbare wagen waar ik wel zonder problemen km's mee kan doen
                    Ik van garage naar garage? Alleen voor een oliebeurt..... Nog geen 1 probleem gehad. Probleemmerk?

De ene autofabrikant is wat scheutiger met terugroepacties dan de ander. Toyota schroomt niet ze met de buitenwereld te delen, bij het Volkswagen-concern zijn ze wat terughoudender. Een kritische consumenten-TV-uitzending in China zorgde voor een van de zeldzame recalls, waarbij de DSG-bakken de kern van het probleem zouden vormen. De consument wordt steeds mondiger, zo […]

Net je nieuwe Rolls-Royce Phantom (2013) binnen? Jammer! Breng maar weer terug, de dealer moet even je tankvulslangtrechterspanningbeschermer nakijken. Schokkend is vooral het nieuws dat zelfs het laag-volume, extra luxe, peperdure Rolls-Royce dus niet aan ordinaire ‘recalls’ ontkomt. Op enig moment, gedurende de productie van 27 auto’s voor modeljaar 2013 stond er toch iemand in […]

Vindt dat maar eens terug over een Mondeo, Smax of galaxy. Behalve vliegwiel probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                      Hoe kunde nu zo'n oogkleppen op hebben..

Hahaha. Benzfreak ik vind uw Mercedes nog de mooiste van ze allemaal. LMFAO.

Comment

• ik ben blij dat je je topic gevonden hebt ford power

dank voor de bijdragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          ik ben blij dat je je topic gevonden hebt ford power

dank voor de bijdragen
                          Ok, wat doe jij dan hier?

Comment

• het was serieus
                            doe niet zo assertief

Comment

Ik van garage naar garage? Alleen voor een oliebeurt..... Nog geen 1 probleem gehad. Probleemmerk?

De ene autofabrikant is wat scheutiger met terugroepacties dan de ander. Toyota schroomt niet ze met de buitenwereld te delen, bij het Volkswagen-concern zijn ze wat terughoudender. Een kritische consumenten-TV-uitzending in China zorgde voor een van de zeldzame recalls, waarbij de DSG-bakken de kern van het probleem zouden vormen. De consument wordt steeds mondiger, zo […]

Net je nieuwe Rolls-Royce Phantom (2013) binnen? Jammer! Breng maar weer terug, de dealer moet even je tankvulslangtrechterspanningbeschermer nakijken. Schokkend is vooral het nieuws dat zelfs het laag-volume, extra luxe, peperdure Rolls-Royce dus niet aan ordinaire ‘recalls’ ontkomt. Op enig moment, gedurende de productie van 27 auto’s voor modeljaar 2013 stond er toch iemand in […]

Vindt dat maar eens terug over een Mondeo, Smax of galaxy. Behalve vliegwiel probleem.
                              Wat denk je van dit hier?

De Ford Fusion, wat in 2014 de nieuwe Mondeo in Europa wordt, maakt in de Verenigde Staten deel uit van een groep Ford-modellen die wegens een benzinelek terug naar de dealer moet. Het gaat om totaal 465.000 auto's van het merk dan met het euvel kampt.

Is in Europa nog niet op de markt, maar ze moeten er al 465.000 terughalen. Al 600 klachten over benzinelekken...

Komaan man, elk merk heeft zijn terugroepacties. Of gaat een ingenieur ineens geen fouten meer maken omdat er Ford op zijn loonfiche staat?
                              En denk je dat Ford andere leveranciers gebruikt dan al die anderen?

Comment

• Let op man!
                                Het kan gevaarlijk zijn om zulke mensen tegen te spreken.
                                Gewoon lachen en ja-knikken!

Het is waar. Ik heb nog nooit een terugroepactie van Ford geweten.
                                Ik vind er ook niks over op google.
                                Mijn nonkel die in een Ford-garage werkte hebben ze moeten ontslaan omdat er nooit auto's binnen kwamen met stukken aan.
                                Mijn vrouw, werkzaam voor een van de 4 grote toeleveranciers in Genk, heeft geen weet van enige problemen met een ford. Ook het ganse management rijdt daar rond zonder dat er ooit 1 auto stuk gaat.
                                Mocht ik ooit geld genoeg hebben.... ik zou ook een ford kopen. Maar het zal helaas bij dromen blijven en ik zal mezelf tevreden moeten stellen met een bmw, audi, mercedes of mazda.
                                KLIK |&| KLAK

Comment

• We maken hier allemaal dezelfde fout:

"Do not discuss with idiots, they will drag you down to their level, and beat you by experience."

Comment

• Dus tis alleen goed dat Ford problemen heeft. Andere merken die dat hebben blijven goed en blijven ondersteund door jullie?

Comment

• op de lange duur zou een mens schrik hebben om hier zijn nieuwe Ford voor te stellen ... sjonge jonge seg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichten
                                        op de lange duur zou een mens schrik hebben om hier zijn nieuwe Ford voor te stellen ... sjonge jonge seg
                                        Hmmm. dat doe je niet hier. Maar bij ''Mijn Duitse auto''.

Comment

• je snapt mijn punt helemaal

Comment

Working...
                                          X