Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou zeker voor de D5 gaan, Stijn, zal je ietsje meer kosten in inschrijvingstaks, maar verkeersbelasting scheelt niet immens veel en je krijgt daar ZO VEEL voor terug.
De 2.0D van PSA kan mij écht niet bekoren, en heb er nu ondertussen ook al genoeg in testgereden.
Goeie vragen, is de automaat niet traag in het reageren?
Het is niet zoals een BMW, het hangt er een beetje van af wat je gewoon bent. Het is een goede automaat, alleen ontbreekt de sportiviteit een beetje (schakelt niet flitsendsnel en de handmatige stand komt ook iets achter).
Maar dat gevoel had ik eigenlijk met bvb. de tiptronic van VAG ook (DSG is een ander verhaal natuurlijk.).
Persoonlijk zou ik voor een handbak gaan omdat ik sowieso niet echt van een automaat hou (zij het BMW of niet, tenzij 't een 335d is omdat je dan niet anders kan). Maar ik weet niet hoe jou rijstijl/voorkeur is natuurlijk
Het is niet zoals een BMW, het hangt er een beetje van af wat je gewoon bent. Het is een goede automaat, alleen ontbreekt de sportiviteit een beetje (schakelt niet flitsendsnel en de handmatige stand komt ook iets achter).
Maar dat gevoel had ik eigenlijk met bvb. de tiptronic van VAG ook (DSG is een ander verhaal natuurlijk.).
Persoonlijk zou ik voor een handbak gaan omdat ik sowieso niet echt van een automaat hou (zij het BMW of niet, tenzij 't een 335d is omdat je dan niet anders kan). Maar ik weet niet hoe jou rijstijl/voorkeur is natuurlijk
'k zou ze eigenlijk eens moeten testen, de 2 verschillende versnellingsbakken.
Comment