Mij even voorstellen. Ik ben Rudy, ik rij met een V70 bj 02-2005 met 169000 km, op de teller. Ik lees geruime tijd jullie wedervaren op dit topic.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy100 Bekijk BerichtenMij even voorstellen. Ik ben Rudy, ik rij met een V70 bj 02-2005 met 169000 km, op de teller. Ik lees geruime tijd jullie wedervaren op dit topic.
De V70 II is voor mij persoonlijk een van de meest geslaagde Volvo's ooit gebouwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendankje
Vooral de laatste facelift reeks van de V70 heeft er een tijdloze karakterbak van gemaakt.
Comment
-
awel, hoe langer hoe meer twijfel ik om als opvolger van de onze (binnen twee jaar ong) een eindereeks V70 II te kopen ipv een V70 III (occasie he).
Ik blijf ze nog altijd niet zo mooi vinden, die V70 III's ...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenawel, hoe langer hoe meer twijfel ik om als opvolger van de onze (binnen twee jaar ong) een eindereeks V70 II te kopen ipv een V70 III (occasie he).
Ik blijf ze nog altijd niet zo mooi vinden, die V70 III's ...
Vrij kil en steriel
Een II is wel een spreekwoordelijke "pain in the ass" om te parkeren. Wat een draaicirkel heeft dat slagschip toch steeds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel fillemon Bekijk BerichtenDe III is in alle mogelijke opzichten beter, maar ik vind hem persoonlijk ook weinig op m'n gevoel in spelen
Vrij kil en steriel
Een II is wel een spreekwoordelijke "pain in the ass" om te parkeren. Wat een draaicirkel heeft dat slagschip toch steeds.
Elk zijn voorkeur he
En die draaicirkel vind ik alleen maar lastig bij het overdraaien op een straat, dat went wel.
Is die van de nieuwe gevoelig minder?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenVandaag gezien, van 1957
Schitterend, zo een voorloper van de SUV's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenSchitterend, zo een voorloper van de SUV's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtende xc90 lijkt er echt wel op
Comment
-
Wat een zalige kar, die eerste C70 (coupe dan, niet de cabrio).
Typisch volvo, strak, vrij statig, lekker sober maar groot comfort en ... enkel turbo 5 cilinders.
2.0, 2.4, 2.3, ... het kan niet op naargelang de fiscale voorkeur. 5 pitter it is én turbogeladen. Ook onverwoestbare blokjes, sexy brom en enorm chipbaar.
Staat echt wel op mijn select lijstje van freetime cars... (naast de saab 900 classic, de benz W107 en W126).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenWat een zalige kar, die eerste C70 (coupe dan, niet de cabrio).
Typisch volvo, strak, vrij statig, lekker sober maar groot comfort en ... enkel turbo 5 cilinders.
2.0, 2.4, 2.3, ... het kan niet op naargelang de fiscale voorkeur. 5 pitter it is én turbogeladen. Ook onverwoestbare blokjes, sexy brom en enorm chipbaar.
Staat echt wel op mijn select lijstje van freetime cars... (naast de saab 900 classic, de benz W107 en W126).
Een oranje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenWat een zalige kar, die eerste C70 (coupe dan, niet de cabrio).
Staat echt wel op mijn select lijstje van freetime cars... (naast de saab 900 classic, de benz W107 en W126).Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenEen oranje
Heb ik eindelijk kandidaten gevonden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
Voor de moment nog veel te content van de mijne...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenKan je nog een jaar wachten?
Comment
Comment