Oorspronkelijk geplaatst door ND605
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PEUGEOT Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRaceDit topic nog eens bovenhalen:
Wat bevat een Roland Garros-versie van een Peugeot (meerbepaald een 306)?
Is dat enkel die groene kleur en de RG-tapijten? Of zitten hier ook enkele opties bij?
Niet echt mooi, naar mijn mening, ziet er rap vuil uit, maar bon...
Ook nog even bijvermelden: leverbaar geweest tussen 04/94 en 01/97
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Ik heb eens gezocht op marktplaats.nl... daar staan er twee te koop. Wat ik daar uit opmaak is dat ze blijkbaar een halflederen interieur hebben (groen-wit)
Niet echt mooi, naar mijn mening, ziet er rap vuil uit, maar bon...
Ook nog even bijvermelden: leverbaar geweest tussen 04/94 en 01/97
Het is niet dat ik er zo één wil kopen ofzo, maar een maat van mij heeft er net een gekocht.
Maar hij is licht getuned (spoiler, andere velgen....) en ik wou weten of dit ook tot het Roland Garros-pakket hoorde of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRaceHet is niet dat ik er zo één wil kopen ofzo, maar een maat van mij heeft er net een gekocht.
Maar hij is licht getuned (spoiler, andere velgen....) en ik wou weten of dit ook tot het Roland Garros-pakket hoorde of niet.
Comment
-
Nope. Die 907 was toch een gewoon prototype? Het lag al op voorhand vast dat die nooit zou uitkomen hoor.
Comment
-
Hallo popjes!
Ik ben op zoek naar een Peugeot 106 Rallye, als iemand weet waar te zoeken, waarop te letten, enz... Contact me!
Ik zou het ten zeerste appreciëren!!!
Ik zou hiervoor misschien best een topic voor starten maar aangezien ik niet weet hoe dat moet doe ik het zo maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerHallo popjes!
Ik ben op zoek naar een Peugeot 106 Rallye, als iemand weet waar te zoeken, waarop te letten, enz... Contact me!
Ik zou hiervoor misschien best een topic voor starten maar aangezien ik niet weet hoe dat moet doe ik het zo maar.
Ga de verscheidene tweedehands sites eens af hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CultOrigineel is maar origineel he...
En das een bagagedrager,genne stomme spoiler
Is dat rek omdat je koffer volzit met ICE?
Knappe wagen trouwens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerHallo popjes!
Comment
Comment