Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.
Enkel schrik dat ik er met m'n lengte niet in pas, een Tiger heb ik proberen rijden en dat lukt met de beste wil van de wereld niet...
Iemand die trouwens deftig 't verschil kan uitleggen tussen 'n Caterham CSR 260 Superlight en een Caterham R500 Superlight, los van 't feit dat 't een Ford-motor vs. Cosworth-motor, widebody vs. narrow, etc...
Gewoon qua rijgedrag, plaats in 't gamma, meerwaarde, minderwaarde, ...
Ik lees in de prijslijst dat van zo je 't suffix "Superlight" geniet, dus alle "R" modellen en de CSR 260 Superlight, weather equipment, verwarming en windscreen "deleted" zijn?
Kan je dus sowieso geen Superlight hebben met 'n voorruitje en een chauffage? Zou ik wel zonde vinden, da's toch de charme er in weer en wind mee (trachten) buiten te komen.
Ik zou niet weten waarnaar (in een wereld waarover geld niet gesproken wordt, obviously) ik zou neigen, een CSR260 of een R500, het blok van de CSR spreekt me meer aan, alsook z'n widebody, daartegenover staat 't pure van die R500..
Comment