Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
    Zalig! Niet legaal voornamelijk omwille van die handbak dan?
    En de motortuning, die is dan identiek aan die van zo'n RS600?
    het lijstje was een pak langer dan enkel de handbak en motor

en dat was idd een RS600. Gaf bij MTM op de bank iets over de 600pk en als ik me niet vergis richting 850-900Nm.

Comment

• daar wil ik wel eens een quattro launch meedoen

Comment

• 3.5 naar de 100 doet ie.

Comment

• pffff ik wil LL's RS6 in Goodwood trim

Comment

• of ja, anders is ook goed!

Comment

• FAK dat zijn eigenlijk dikke velgen!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• rrrrrrrrr :INLOVE:

Comment

• Ik ook, but call me cheap maar ik ben toch blij dat ik een pak goedkoper rondrij. Als ik nu tank met de RS2 herinnert mij dat er weer aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Ik ook, but call me cheap maar ik ben toch blij dat ik een pak goedkoper rondrij. Als ik nu tank met de RS2 herinnert mij dat er weer aan
                    Zwijg me er van, maar t is zo leuk
                    Hopelijk tegen de lente verandering..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Zwijg me er van, maar t is zo leuk
                      Hopelijk tegen de lente verandering..

Iets cheap bijkopen op gas?

Comment

• Gaat ie weg, of blijft ie als 2e wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Ik ook, but call me cheap maar ik ben toch blij dat ik een pak goedkoper rondrij. Als ik nu tank met de RS2 herinnert mij dat er weer aan
                          Nog es bedankt voor die Goodwood taxi, beter kon het niet. Wat een kar
                          Ik dacht het nooit te kunnen zeggen maar 500km met een frigobox in mijn nek en met mijn voeten in de duvelnootjes, meedaverend op een Milltek kan ongelooflijk vet zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Gaat ie weg, of blijft ie als 2e wagen?
                            Als t van mij afhangt blijft ie tot ik dood ben

Momenteel is het nog financieel haalbaar om hem te houden dus dat blijft zo. Tegen de lente weet ik hopelijk meer van mijn werk dus dat zal een diesel zijn.

Comment

Ik dacht het nooit te kunnen zeggen maar 500km met een frigobox in mijn nek en met mijn voeten in de duvelnootjes, meedaverend op een Milltek kan ongelooflijk vet zijn!

En lik in brande stoan!

Dit jaar terug? Ik wil sowieso met de zwo gaan, maar ik neem dan wel maar 1 iemand mee als passagier. Zou wel vet zijn als je dat ook ziet zitten, 2 blauwe RS-jes.
                              En tegen dan heeft Steve er ook 1, die weet dat nog niet!

Comment

Als t van mij afhangt blijft ie tot ik dood ben

Momenteel is het nog financieel haalbaar om hem te houden dus dat blijft zo. Tegen de lente weet ik hopelijk meer van mijn werk dus dat zal een diesel zijn.
                                Goed zo

EDIT: buiten dat diesel dinges, maar soit, het noodzakelijke pijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Goed zo

EDIT: buiten dat diesel dinges, maar soit, het noodzakelijke pijn!
                                  het pijn?

komaan gast, je bent toch naar school geweest, of niet?

Comment

• Had een Izzy moment, mijn excuses.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      komaan gast, je bent toch naar school geweest, of niet?

In zuid-afrika denk ik

Comment

• Momenteel gebruik ik hem vaak, en soms voel ik me gigantisch schuldig daarvoor maar langs de andere kant, ie had toch al veel km's.
                                        In de sneeuw is het magnifiek, zeker met winterbanden, de Focus RS kon dat ook zien.. en sneeuw eten
                                        Het is niet goedkoop om met zon kar te rijden, zelf al is ie 15 jaar oud en de prijs van een Citroen C3 in aankoop, der komt toch veel bij kijken maar ik vind het nog steeds dubbel en dik waard.

Jammer genoeg die poging tot diefstal met kerstavond. Toen ik hem in t weekend waste nog schade gevonden, hopelijk kan dat rap gefixt worden
                                        Onderaan de voordeur, op de onderste stootlijst is 10bij5cm verf weg

Comment

• Mensen die goed kijken zien ook mijn vriendin, die de RS2 vervloekt!

De anderen zien mijn magnifiek auto tank vol truukje!

Comment

Working...
                                          X