Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

    Leuven? Ik heb die hier nog nooit gezien, maak er eens werk van!
    Gisteren nog geweest! Direct ruzie met een maghreb-afstammeling, kar trekt dat aan
    Gelukkig heb ik in zo'n gevallen steeds m'n vriendin mee die snel aan m'n mouw trekt, en gelijk heeft ze...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      FAK ja!
      Jij kan dat wsl beamen, daar komt je toch echt uitgerust uit he, no matter wat de kilometers waren..

      Comment





      • Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Jij kan dat wsl beamen, daar komt je toch echt uitgerust uit he, no matter wat de kilometers waren..
          Absoluut. De auto doet wat ervan verwacht wordt met zo een ontzettend groot gemak en met zo weinig inspanning. Voor je het weet ben je enkele uren en enkel honderden kms verder. Ideale kar voor lange afstanden mee te rijden, snel en comfortabel!

          Nog een fotootje dat ik nog niet gepost had:

          Comment


          • abnormaal goeie auto, een van de beste audi's ooit imo.

            Comment


            • Dat "blazen" is wel lachen, als je dat voor de eerste keer hoort is het alsof ie gaat opstijgen

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Absoluut. De auto doet wat ervan verwacht wordt met zo een ontzettend groot gemak en met zo weinig inspanning. Voor je het weet ben je enkele uren en enkel honderden kms verder. Ideale kar voor lange afstanden mee te rijden, snel en comfortabel!
                Als ik mag mierenneuken, en dat mag, vind ik wel dat die motor niet past bij de wagen. Ik vind dat meer een S4-blok dan een S8-blok, in de zin dat je iets teveel moet "wringen" om er het beste van te krijgen, zo'n auto zou ik liefst tussen de 2.000 en de 5.000 t/min rijden, niet tussen de 4.000 en 6.000, en dat heeft 'ie wel nodig...

                >4.2 dus voor zo'n wagen, imo...

                En het schakelt wat knudde, maar da's zoals gezegd mierenneuken en geen volwaardige kritiek.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Als ik mag mierenneuken, en dat mag, vind ik wel dat die motor niet past bij de wagen. Ik vind dat meer een S4-blok dan een S8-blok, in de zin dat je iets teveel moet "wringen" om er het beste van te krijgen, zo'n auto zou ik liefst tussen de 2.000 en de 5.000 t/min rijden, niet tussen de 4.000 en 6.000, en dat heeft 'ie wel nodig...

                  >4.2 dus voor zo'n wagen, imo...

                  En het schakelt wat knudde, maar da's zoals gezegd mierenneuken en geen volwaardige kritiek.

                  Denk dat ie, ondanks dat het een manual is in deze, ook niet echt de bedoeling is..eens dat ding in z'n 6de zit, zit ie waar ie moet zitten, zeg maar...


                  Schakelen is indd érg vreemd, dat toerental lijkt me enorm hard te zakken bij ontkoppelen...supersnel doorschakelen lijkt me de boodschap, anders ben je aan't slepen.

                  Ik wil gewoon niet met zo'n W12 rijden omdat dat té perfect gaat zijn

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

                    Ik wil gewoon niet met zo'n W12 rijden omdat dat té perfect gaat zijn
                    Ik gok dat dat idd. een heel mooie combinatie zou zijn.. Maar minder mooi.

                    Comment


                    • Ik vond die net veel koppel hebben op lage toeren, maar tevens ook enorm gewillig in hoge toeren.

                      Dat schakelen is door de niet 101% frisse koppeling idd wat wennen, maar na een tijdje is er toch boterzacht mee te schakelen. Gewoon het juiste tempo van koppelingspedaal lossen + snelheid van schakelbeweging, en het gaat heerlijk vloeiend en rewarding

                      Comment


                      • Minder mooi? Ziet er toch zo goed als hetzelfde uit?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          Ik vond die net veel koppel hebben op lage toeren, maar tevens ook enorm gewillig in hoge toeren.

                          Dat schakelen is door de niet 101% frisse koppeling idd wat wennen, maar na een tijdje is er toch boterzacht mee te schakelen. Gewoon het juiste tempo van koppelingspedaal lossen + snelheid van schakelbeweging, en het gaat heerlijk vloeiend en rewarding
                          Die koppeling is vervangen hé, je moet er nu eens mee rijden, dinsdag evtl...

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Die koppeling is vervangen hé, je moet er nu eens mee rijden, dinsdag evtl...
                            ah serieus

                            nog zaken aan gedaan?

                            en graag, wil het verschil wel eens voelen! Wat is jouw bevinding over voor/na?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Als ik mag mierenneuken, en dat mag, vind ik wel dat die motor niet past bij de wagen. Ik vind dat meer een S4-blok dan een S8-blok, in de zin dat je iets teveel moet "wringen" om er het beste van te krijgen, zo'n auto zou ik liefst tussen de 2.000 en de 5.000 t/min rijden, niet tussen de 4.000 en 6.000, en dat heeft 'ie wel nodig...

                              >4.2 dus voor zo'n wagen, imo...

                              En het schakelt wat knudde, maar da's zoals gezegd mierenneuken en geen volwaardige kritiek.
                              Ergens begrijp ik wel wat je bedoelt. In de 'bergen' reed hij enorm agiel en hing 'ie kort aan het gas, maar je moest hem inderdaad wel een beetje op toeren houden. Maar zoals LL zegt, eens je op de snelweg zit en 'ie zit in z'n 5de-6de pakt 'ie wel mooi op en trekt 'ie vlot door!

                              Schakelen is inderdaad wat raar in het begin. Het duurt even voor je er mee weg bent en na enkele honderden kilometers in z'n 6de bollen was het weer wat 'wennen', een beetje zoeken hoe je moet schakelen als je wegrijdt van een péage bijvoorbeeld. Maar als je op de binnenwegjes aan het rijden bent en je bent heel de tijd aan het schakelen ging het toch vlotter en vlotter vond ik.

                              Comment


                              • Ik heb voor zo goed als geen bevindingen...nu is het echt gesmolten boter

                                Verder niet veel aan gedaan denk ik, binnenkort eerste keer op onderhoud voor de LPG. Gewoon onderhoudje heeft ie ook gekregen ( denk ik )

                                Heb Bart gevraagd dat allemaal wat in het oog te houden, ik spendeer zelf al genoeg tijd aan auto's...

                                Comment


                                • Geef me een installateur die dat voor een ietwat te verantwoorden prijs op LPG krijgt?

                                  Comment


                                  • jobje voor mechanieker?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Geef me een installateur die dat voor een ietwat te verantwoorden prijs op LPG krijgt?
                                      Is dat minder aan te raden dan bij S8? Ik heb daar geen benul van..

                                      Comment


                                      • Serieus....de longinhoud maakt me in CH sowieso geen zak uit. Keuring kan nog problematisch zijn, maar voor de rest houdt me niks tegen. Dat moet echt fenomenaal rijden.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X