Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    steve wil een groene, of een amethyst-grijze, of een blauwe.

Of gewoon gelijk welke kleur, buiten rood, geel, en wit.
    Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Ben ik nu de enige die die gele fakking perfect vind?
    Nee, Ragusa green is perfect!

Ik koop'r beslist ook eentje, al zal het niet voor dit jaar zijn, en dat moét en zál een Ragusa zijn!

En dat Maya Yellow en dat Isis Red wil ik wel'ns zien!

Comment

• Comment

• Allé, nog maximum 2 gele OEM-exemplaren.

Comment

• Dit net gevonden, misschien repost

en eens een sedan (1 van de 4 ofzo zeker?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Dit nastreven Monsanti!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Allé, nog maximum 2 gele OEM-exemplaren.
              Waarvan één in Brussel dacht ik!

Comment

• De andere gele

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Voor zover ik weet is er een Britse ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Dit nastreven Monsanti!!!!
                  I'm with smart!

(stupid durf ik nu niet te zeggen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Figo Bekijk Berichten
                    als je een A4 S-line koopt heb je het meeste van dit pakket, het enige wat je meer hebt met het S-line exterieur pakket is de diffuser achteraan , een klein strookje carbonlook vooraan en de twee kleine strips onderaan de deuren . Leuk pakket maar mijn dealer zegt dat het afhankelijk is van de kleur , ik heb een phantoomwarte en hij zei me dat met deze kleur de strip vooraan en de deurstrip bijna niet opvallen , en dan kan het geld beter gebruikt worden voor een aantal andere opties
                    Daar twijfel ik nu ook over... Komt het exterieurpakket genoeg uit volgens zijn geld bij een fantoomzwarte????
                    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                    Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                      Caoimhin kan *.*.**.* nemen.

Een B hoeft hier uiteraard niet voor.
                      Remember, this is public !

Comment

als je een A4 S-line koopt heb je het meeste van dit pakket, het enige wat je meer hebt met het S-line exterieur pakket is de diffuser achteraan , een klein strookje carbonlook vooraan en de twee kleine strips onderaan de deuren . Leuk pakket maar mijn dealer zegt dat het afhankelijk is van de kleur , ik heb een phantoomwarte en hij zei me dat met deze kleur de strip vooraan en de deurstrip bijna niet opvallen , en dan kan het geld beter gebruikt worden voor een aantal andere opties
                        Je ziet het verschil wel heel duidelijk hoor tussen een A4 met of zonder S line exterieur. Ook in het zwart ja.

Comment

De bumpers van het Pack Sport Design S line zijn ook anders vormgegeven dan de 'gewone' bumpers. Ze zijn een tikkeltje agressiever getekend. Voorts zijn de mistlichten bij de S line ook nog eens omringd door chroom randen. Het zijn details maar als je 'r op let valt het toch wel op.

Edit: er zijn bij het S exterieur pakket ook nog chroom pijpjes over de uitlaatbuisjes geschoven...

Links de S line bumpers, rechts de standaard exemplaren.

Last edited by Jakkel; 16/01/2010, 18:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            20sec tot 260

Comment

• Comment

• Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Te denken dat dat quasi geen opleg vraagt tov. je RS2

Comment

• Porker, jij geeft echt graag anderen hun geld uit hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Porker, jij geeft echt graag anderen hun geld uit hè
                                        Da's echt... Ik vraag me af hoe dat komt

Comment

Working...
                                        X