Ik vind een panamera toch meer porsche dan een cayenne, en al zeker een prachtigere wagen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHey Jokke, de post van IR was sarcastisch Aangezien hij zelf een cayman heeft .
Wannees is je Panamera er ?
Normaal is hij klaar en zou ik deze week of volgende week bericht moeten krijgen. Alleen denk ik hem te laten staan tot na nieuwjaar......voor de inschrijving.
Al vrees ik dat mijn tanden serieus gaan slijten van het geknars.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenI know, vandaar zeker geen rancune voor IR...
Normaal is hij klaar en zou ik deze week of volgende week bericht moeten krijgen. Alleen denk ik hem te laten staan tot na nieuwjaar......voor de inschrijving.
Al vrees ik dat mijn tanden serieus gaan slijten van het geknars.
En voor de feestdagen toen al eens gaan zien, geen goed idee...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWij hebben de onze ook laten staan tot na nieuwjaar.
En voor de feestdagen toen al eens gaan zien, geen goed idee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat is toch NA nieuwjaar?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenkwestie van niet te overdrijven
Hiersé:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenorigineel is de CGT toch op z'n best IMO...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenMK2 RS
Striping weg, spiegels en velgen in't zwart, spoilervoet in't zwart, en afzetten graag!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenStriping weg, spiegels en velgen in't zwart, spoilervoet in't zwart, en afzetten graag!
edith: klein probeersel, 2e versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenStriping weg, spiegels en velgen in't zwart, spoilervoet in't zwart, en afzetten graag!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenSpoilervoet is dat die luchtinlaat dat je daarmee bedoelt? Zo ja, volledig akkoord.
Maar die luchtinlaat mag idd ook mee in't zwart!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment