Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Zo ééntje staat hier te koop.
    blijft toch men favoriete targa
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
      I wish this was the reason i wake up every morning
      Hebt zoiets in u garage staan..
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• van een kennis van me heeftie pas gekocht
          ,

Comment

• is dit zanzibar?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
              Ik weet het niet, maar tis echt een dik hok

Comment

Very sjiek zunne
                en die km-stand is ook te verwaarlozen

Comment

• Porsche terug zoals in de begintijd?

BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                    Porsche terug zoals in de begintijd?

http://www.autoweek.nl/autonieuws/12...m-delen-met-VW
                    Vag is vies, blèèh

Comment

Nop ... maar ik weet niet meer juist hoe het wel noemt ... Ik heb zo'n Boxster gehad ooit ...

Comment

• Eergisteren kwam er een GT3 naast ons rijden.. pff What a car.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                          Qua looks is de Carrera 4S natuurlijk subliem. Die brede poep en die rode band op de motorkap is zalig, maar je betaalt er wel wat meer voor. Qua prestaties zijn de Carrera & Carrera S sneller dan de 4 & 4S en als je enkel op de openbare weg komt zal een Carrera al meer als voldoende zijn.

Hier thuis zijn ze ook aan het kijken om de Cayenne te vervangen voor een 997 cabrio. M'n vader wil dolgraag een 4S (voor de looks) maar ik denk dat het eerder een "gewone" Carrera of een S (met PDK) zal worden. Tegen het autosalon zal de beslissing vallen.

Die van mij is te koop.
                          En BTW bij een cab moet je al heeeele goeie ogen hebben om het verschil tussen een S en 4S te zien (pre-FL natuurlijk)

Comment

• Oei .
                            Voorwat gaat deze weg Beltar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Oei .
                              Voorwat gaat deze weg Beltar?
                              Gaat eventueel nu weg tot de 991 komt in 2012. Jongste zoon kan er niet meer in en in 2012 is ie 18 en kan ie zelf met een andere auto rijden.
                              Ondertussen zou ik een 993 cab zoeken om voort de p-uitstapkes met de p-vrienden te doen en die 993 zou dan een blijver zijn om oldtimer te worden.
                              Ik voorzie in de komende 3 jaar maar 5k/jaar met de 997 te rijden en dan vind ik taks en omnium wel heel veel per/km.
                              Normaal doen we er 15K/jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                                Erger er mij soms dood aan!

Het is aan te passen, alleen kost het een eurootje want de volledige software moet worden herladen.
                                Dus ik heb het voorlopig ook zo gelaten

ik heb ook da probleem met die koffer , maar voor mij is dit niet erg !!!!
                                ik ben zwaar alcoholieker en verstop er nen bak bier in dus moek hem toch geregeld openen !!!!
                                neen , graptje pol , tis soms wa ambetant , maar ik heb nog nen audi TT gehad eerste model ( 1.8 turbo)en 2de model ook(2.0 tfsi) en bij de 1.8 daar stonden de ramen plots open en das was nog veel ambetanter !!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys
                                  Erger er mij soms dood aan!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                                  stonden de ramen plots open en das was nog veel ambetanter !!!!!!!!!
                                  Wel dat heb ik nu ook!!!!!!! dat zou een optie zijn, enkel weet ik niet wat daar de bedoeling van is of waarvoor
                                  Soms staat dus het kofferdeksel EN de ramen open??????????
                                  Ik ben dus zo iemand die na het sluiten van de wagen er nog es langsloopt, en dat niet om te zien of de wielen er nog onderzitten!
                                  Ene 't is Jean Pierre, niet Pol of Dirk
                                  Last edited by ; 26/10/2009, 01:29.

Comment

• turbo facelift met walter

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                        Porsche terug zoals in de begintijd?

http://www.autoweek.nl/autonieuws/12...m-delen-met-VW
                                        Welke constructeur gaat zo gek zijn van een 911 platform te willen integreren in zijn product range. VW met een motor op de achteras? Yeah right ...

Comment

• ^^ Die 996 turbo is niet in zanzibarrood, dit is zanzibarrood:

Last edited by ; 26/10/2009, 16:17.

Comment

Working...
                                          X