Die witte pinkers
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Als je kan kiezen tussen zoeentje en de 535d van Wannes, dan weet ik het wel. Met het prijsverschil kan je toch een pak km's doen en om het verschil in taks uit te effenen moet je er toch ook al een jaar of 10 mee rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenPasseerde me daarnet de nieuwe CLS,
Echt een prachtige wagen imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greetje Bekijk BerichtenHallo,
Einde januari wordt mijn Viano V6 3.0 geleverd.
Heeft iemand weet van een forum Viano of Vito?
Groetjes, Greetje
Das Mercedes Viano, Vito, V-Klasse & Citan Forum für technische Probleme, Erfahrungen, Tests und Bilder mit mehr als 1557 Beiträgen in der Community von MOTOR-TALK. Lese jetzt die Berichte und tausche Dich intensiv über Mercedes Viano, Vito, V-Klasse & Citan aus!
Have fun!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenProficiat, ik rij regelmatig met een 4 cilinder automaat en dat rijdt echt goed, zo'n V6 moet helemaal geweldig zijn. De enige fora die ik vind op deze moment zijn Duits.
Das Mercedes Viano, Vito, V-Klasse & Citan Forum für technische Probleme, Erfahrungen, Tests und Bilder mit mehr als 1557 Beiträgen in der Community von MOTOR-TALK. Lese jetzt die Berichte und tausche Dich intensiv über Mercedes Viano, Vito, V-Klasse & Citan aus!
Have fun!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk heb eens 800 km met een Viano 2.2 CDI moeten rijden, verschrikkelijk
Ik doe er ook wat km's mee, ook regelmatig met een afgeragde Vito, en ik vind beide gewoon erg goed rijden, al is de Viano toch nog een stap hoger. Heel wendbaar (korte draaicirkel ook), de motor is niet van de snelste maar snel genoeg (tenzij zwaar beladen), planken in eerste vind ik zelfs bijna snel. Comfort van de Viano zit vrij goed, geen slechte zetels en ook qua weggedrag valt het erg goed mee, stabiel genoeg en evenwichtig. De automaat past er ook goed bij. Natuurlijk blijft het maar een veredelde camionette en moet er eigenlijk achter elk voordeel "voor een busje" achter, maar ik rij daar echt graag mee. Wat vond je er zo slecht aan? Ik heb eens 1000km op een dag gedaan met een Opel Vivaro en zelfs dat vond ik al vrij goed bollen, waarschijnlijk ligt het aan mij dan, ik kwam er minder kapot uit dan na een vergelijkbaar dagje Audi Q5
Comment
-
Heb proefrit met de 3.0 V6 gedaan voor en na de recente facelift.
Voor de facelift: echt niet te doen, de motor buiten beschouwing gelaten.
Na de facelift: een droom om mee te rijden, comfortabel, compartiment goed geluidsarm, putten en kuilen goed verteerd, wendbaar, motor subliem, in één woord: subliem. Heel goed benadering van het comfort en rijden in een personenwagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOp wat vlak? (buiten de onvermijdelijkheden omdat het een camionette is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenPasseerde me daarnet de nieuwe CLS,
Echt een prachtige wagen imo
Comment
-
500 SEL.
Ik weet niet of het zo speciaal is, maar het is een 500 dus het zal wel één van de "top"motoren zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHet camionette gedeelte ja
Ik vind persoonlijk dat een Vito/Viano en Sprinter ongelooflijk goed rijdt "voor een camionette".
Wij hebben zo een vervang-sprinter, 318 met automaat en Navi. Zou het absoluut niet erg vinden om daar dagelijks mee op de baan te zijn.
Oké, liever met een S212 of W/V221, maar daar kan zoveel niet in natuurlijk
Als ik de 190 en de nieuwste C-klasse vergelijk, en de TN310 en laatste Sprinter, is de vooruitgang op het vlak van camionettes véél groter dan die op het vlak van personenwagens.
Comment
Comment