Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die witte pinkers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
      Frankrijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Miljaar!! Da's bijna voor niks. Ik wist niet dat de 388pk ook nog in deze lag, dacht enkel de 306.

Als je kan kiezen tussen zoeentje en de 535d van Wannes, dan weet ik het wel. Met het prijsverschil kan je toch een pak km's doen en om het verschil in taks uit te effenen moet je er toch ook al een jaar of 10 mee rijden.

Comment

• Iets voor Bobo?

Lijkt mij nog propere zelfbouw.

Comment

• Passeerde me daarnet de nieuwe CLS,
            Echt een prachtige wagen imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
              Passeerde me daarnet de nieuwe CLS,

cool!

Comment

• De CLS begint precies toch wat te wennen stilaan
                Leuk kleurtje en grille op een 204
                AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Taxi!

Comment

• Hallo,
                    Einde januari wordt mijn Viano V6 3.0 geleverd.
                    Heeft iemand weet van een forum Viano of Vito?
                    Groetjes, Greetje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greetje Bekijk Berichten
                      Hallo,
                      Einde januari wordt mijn Viano V6 3.0 geleverd.
                      Heeft iemand weet van een forum Viano of Vito?
                      Groetjes, Greetje
                      Proficiat, ik rij regelmatig met een 4 cilinder automaat en dat rijdt echt goed, zo'n V6 moet helemaal geweldig zijn. De enige fora die ik vind op deze moment zijn Duits.
                      Das Forum für V Klasse, Vito, Viano, Sprinter - Ein Service des 1. Mercedes V Club e.V.

Das Mercedes Viano, Vito, V-Klasse & Citan Forum für technische Probleme, Erfahrungen, Tests und Bilder mit mehr als 1557 Beiträgen in der Community von MOTOR-TALK. Lese jetzt die Berichte und tausche Dich intensiv über Mercedes Viano, Vito, V-Klasse & Citan aus!

Have fun!

Comment

• edit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Proficiat, ik rij regelmatig met een 4 cilinder automaat en dat rijdt echt goed, zo'n V6 moet helemaal geweldig zijn. De enige fora die ik vind op deze moment zijn Duits.
                          Das Forum für V Klasse, Vito, Viano, Sprinter - Ein Service des 1. Mercedes V Club e.V.

Das Mercedes Viano, Vito, V-Klasse & Citan Forum für technische Probleme, Erfahrungen, Tests und Bilder mit mehr als 1557 Beiträgen in der Community von MOTOR-TALK. Lese jetzt die Berichte und tausche Dich intensiv über Mercedes Viano, Vito, V-Klasse & Citan aus!

Have fun!
                          Ik heb eens 800 km met een Viano 2.2 CDI moeten rijden, verschrikkelijk

Comment

• Op wat vlak? (buiten de onvermijdelijkheden omdat het een camionette is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Ik heb eens 800 km met een Viano 2.2 CDI moeten rijden, verschrikkelijk
                              De onze is ook zoeentje, met een schuifdak, Comand, 2 kleurig leder,... Ik vind dat zelfs echt een mooi busje
                              Ik doe er ook wat km's mee, ook regelmatig met een afgeragde Vito, en ik vind beide gewoon erg goed rijden, al is de Viano toch nog een stap hoger. Heel wendbaar (korte draaicirkel ook), de motor is niet van de snelste maar snel genoeg (tenzij zwaar beladen), planken in eerste vind ik zelfs bijna snel. Comfort van de Viano zit vrij goed, geen slechte zetels en ook qua weggedrag valt het erg goed mee, stabiel genoeg en evenwichtig. De automaat past er ook goed bij. Natuurlijk blijft het maar een veredelde camionette en moet er eigenlijk achter elk voordeel "voor een busje" achter, maar ik rij daar echt graag mee. Wat vond je er zo slecht aan? Ik heb eens 1000km op een dag gedaan met een Opel Vivaro en zelfs dat vond ik al vrij goed bollen, waarschijnlijk ligt het aan mij dan, ik kwam er minder kapot uit dan na een vergelijkbaar dagje Audi Q5

Comment

• Heb proefrit met de 3.0 V6 gedaan voor en na de recente facelift.
                                Voor de facelift: echt niet te doen, de motor buiten beschouwing gelaten.
                                Na de facelift: een droom om mee te rijden, comfortabel, compartiment goed geluidsarm, putten en kuilen goed verteerd, wendbaar, motor subliem, in één woord: subliem. Heel goed benadering van het comfort en rijden in een personenwagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Op wat vlak? (buiten de onvermijdelijkheden omdat het een camionette is)
                                  Het camionette gedeelte ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                                    Passeerde me daarnet de nieuwe CLS,

knap! foto is hier trouwens vlakbij getrokken

Comment

• 500 SEL.
                                      Ik weet niet of het zo speciaal is, maar het is een 500 dus het zal wel één van de "top"motoren zijn.
                                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Met Brabus velgen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Het camionette gedeelte ja
                                          Daar kan je nu eenmaal niet rond natuurlijk.

Ik vind persoonlijk dat een Vito/Viano en Sprinter ongelooflijk goed rijdt "voor een camionette".
                                          Wij hebben zo een vervang-sprinter, 318 met automaat en Navi. Zou het absoluut niet erg vinden om daar dagelijks mee op de baan te zijn.
                                          Oké, liever met een S212 of W/V221, maar daar kan zoveel niet in natuurlijk

Als ik de 190 en de nieuwste C-klasse vergelijk, en de TN310 en laatste Sprinter, is de vooruitgang op het vlak van camionettes véél groter dan die op het vlak van personenwagens.

Comment

Working...
                                          X