Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• .. iets van beide. Zilver zoals gewenst, maar dan met het tikkeltje oranje. Kleurencombo die je
    (gelukkig) niet vaak zult tegenkomen.

Comment

• den RAMI OI daarentegen was wel weer meer dan vetjes

Comment

• Nostalgie

Comment

• Met die O.Z.'s

Dat in coupé was absurd cool geweest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Nostalgie
            Stiekem heimwee naar flaneren in Knokke ?

Comment

• Zijn die velgen met de RUF verkocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Google eens rond en je zal zien dat er veel meer oranje MkI GT3 RS'en zijn dan vb zwarte, zilvergrijze of groene.
                Daar heb je en punt, maar dat wil niet zeggen dat je ze veel tegenkomt hé ! Zoveel GT3's of RS jes kom je in ons land echt niet tegen

In fact: als het niet is op een trackday event of een af rit, nog nooit eentje tegengekomen....( en ik rij toch ook +50.000 km per jaar)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Jokke! Oranje! De buren gaan niets doorhebben!

En ik verplicht je bijkomend een Cup-lip en GT2-skirts te plaatsen.
                  Ik vind het redelijk zotjes om voor die subtiliteit veel geld uit te geven. Dat is goed na de eerste crash ja als replacement .

Zou dan eerder sparen voor een beter ophanging (ja u leest het goed een beter ophanging wat absoluut een must zou zijn volgens kenners ) eens de wagen iets of wat onder de knie.

Als we spreken over de voorste bumper dan volg ik wel daar zijn de brede hapers ipv die vele welvingen misschien we iets knapper. (maar is dat uitwisselbaar???)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Daar heb je en punt, maar dat wil niet zeggen dat je ze veel tegenkomt hé ! Zoveel GT3's of RS jes kom je in ons land echt niet tegen

In fact: als het niet is op een trackday event of een af rit, nog nooit eentje tegengekomen....( en ik rij toch ook +50.000 km per jaar)
                    Een tijd terug een oranje RS gezien hier in de buurt. Maar dan is dat nog niet 'echt', want die gast die er mee reed, werkt bij RS Motors...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Ben er overlaatst nog ene tegengekomen in de buurt van Verviers, maar dat was op een op rit.

Comment

• bij RS motors staat er een witte GT3 MKI en ik denk Porsche approved
                        Voor de geinteresseerden
                        Hij is wel in prachtstaat
                        Als jullie naar de polderrit komen kunnen jullie beter het verschil zien tussen een GT3 en een Rsje in dat grijs met rood (een niet bijster populaire kleurcombinatie hier op het forum)
                        Ik had de prijs niet gevraagd voor een speciale kleur maar denk dat het zop de kolen niet waard was

Comment

• jokke eens meer in knokke gaan rijden op zonnige dag; de natuurlijke habitat voor RSjes volgens sommigen

Bruno die van is in mijn ogen al een "speciaal" kleurke.
                          Last edited by ; 12/11/2010, 15:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

Er rijden er meer rond dan je zou denken, al moet je natuurlijk wel geluk hebben om er eentje tegen te komen. Zo uitzonderlijke verschijningen zijn dat toch niet imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Stiekem heimwee naar flaneren in Knokke ?
                              Ow ow ow! Dat was toen wel met de madam hé ... of bedoelde je net dat misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Ow ow ow! Dat was toen wel met de madam hé ... of bedoelde je net dat misschien?
                                Sure!!! we geloven u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                  Sure!!! we geloven u
                                  Als het voor met den auto te flaneren was dan zou ik hem niet parkeren he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Er rijden er meer rond dan je zou denken, al moet je natuurlijk wel geluk hebben om er eentje tegen te komen. Zo uitzonderlijke verschijningen zijn dat toch niet imo.
                                    Ik ben denk ik al 2 keer een gt3 tegengekomen op de openbare weg in Belgie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
                                      bij RS motors staat er een witte GT3 MKI en ik denk Porsche approved
                                      Voor de geinteresseerden
                                      Hij is wel in prachtstaat
                                      En een prachtprijs zeker

Comment

• 90.000 euro.

Comment

• GT3 durf ik niet te zeggen dat zijn er toch al verschillende ze maar de 997 RS een 4-tal 996 RS een stuk of twee

Comment

Working...
                                          X