Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenPff, dat blazen is toch echt vet hoor.
Zijn er mods mogelijk om dat extra in de verf te zetten?
Ik vind dat blazen ook vet. GTR's doen dat ook, moet je echt irl aanhoren.
Comment
-
Wele apart dat die M5 bij elke bocht rondgaat. Hard rechtdoor rijden kunnen ze wel...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zie mij daar al naartoe rijden met een gt3 op kaalgereden semi-slicks.
Strak plan!
't Zou wel zalig zijn om dit eens te doen met m'n Porker, maar 'k vrees dat het dan zou eindigen in een Noorse gevangenis (al de bikers die we tegenkwamen hadden al gebromd wegens overdreven snelheid... Daartegen is "Zat mag wel maar niet te snel" D'Hondt eigenlijk maar een watje )
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk BerichtenHalf off topic: Ik ben in 2005 met mijn K4 GSXR1000R van Antwerpen tot de Noordkaap gereden (nog ietsje noordelijker dan Ivalo). 't Was einde mei en - just my luck - de koudste meimaand in 100 jaar in Noorwegen... Sneeuwgrens lag op 50 meter en rukwinden tot 90 km/u op weg naar de kaap. Vanaf de poolcirkel overal sneeuw (wegen wel geruimd, maar toch...dus een paar keer de tarmac gekust - wel stapvoets dus zonder schade). 't Is daar fantastisch ruig, maar als er iets gebeurt, kan je wel diep in de shit zitten. En de elanden steken over zonder te kijken. Om van de rendieren nog maar te zwijgen. Ganse kuddes langs de baan! Nu, elk nadeel heb se voordeel, zoals de NL filosoof J. Cruyff debiteerde, want door het barslechte weer zijn we geen enkele snelheidscontrole tegengekomen. Een flik die we aanspraken in een stadje zei dat ze geen zin hadden om met hun laserguns (da's wat ze gebruiken) een windchill van -10 C° te trotseren. Stoere vikings? Hà
't Zou wel zalig zijn om dit eens te doen met m'n Porker, maar 'k vrees dat het dan zou eindigen in een Noorse gevangenis (al de bikers die we tegenkwamen hadden al gebromd wegens overdreven snelheid... Daartegen is "Zat mag wel maar niet te snel" D'Hondt eigenlijk maar een watje )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Zo'n nieuwe turbo blijft voor mij de absolute top.
S of niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHaha WTF!Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
Die gast in die M5 heeft precies niet al te veel voeling met zijn kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDie gast in die M5 heeft precies niet al te veel voeling met zijn kar.
Comment
-
-
-
Comment