Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb stiekem zin in zo een C AMG, nu heb ik een E AMG testgereden, maar die nieuwe is nog niet lang genoeg op de markt om gunstig in tweedehands aan te schaffen.
Zijn hier mensen met ervaring met de C AMG, geraak je daar bv makkelijk 3 kids in kwijt achteraan?
Hoe zijn de zetels? ergonomie?
Die wagen gaat er zo over, is zo overpowered en slingert zo van links naar rechts dat het gewoon fun wordt om mee te rijden.
Trouwens op de E AMG kan je esp afzetten, maar iemand zei me dat dat op de C niet zou gaan?
Het geluid en de motor ken ik.
Achterbank bij de break vind ik maar niets... De voorzetels daarentegen zitten fenomenaal goed! Dankzij de verstelbare wangen kan je de zetels ook iets minder 'kuipvormig' instellen dus comfortabeler maar in die stand heb ik ze nog niet geprobeerd . Hoe hard zo'n C ook is (zeker met performance pakket), dankzij de zetels blijf je gegarandeerd gespaard van een gebroken ruggengraat.
ESP is inderdaad perfect volledig uitschakelbaar.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Ik heb stiekem zin in zo een C AMG, nu heb ik een E AMG testgereden, maar die nieuwe is nog niet lang genoeg op de markt om gunstig in tweedehands aan te schaffen.
Zijn hier mensen met ervaring met de C AMG, geraak je daar bv makkelijk 3 kids in kwijt achteraan?
Hoe zijn de zetels? ergonomie?
Die wagen gaat er zo over, is zo overpowered en slingert zo van links naar rechts dat het gewoon fun wordt om mee te rijden.
Trouwens op de E AMG kan je esp afzetten, maar iemand zei me dat dat op de C niet zou gaan?
Het geluid en de motor ken ik.
Ik vond het jammer toen ik las dat je de Panamera ging wegdoen, maar als je er een c63 amg voor in de plaats neemt kan ik daar geen problemen mee hebben
Ik denk dat je daar helaas geen 3 kinderen achteraan in kwijt kunt, toch niet al ze nog in echte kinderstoelen moeten zitten => die dingen zijn veel te breed.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
3 volwassenen kunnen erin maar 't is wat krap voor lange afstanden. maar dat gevoel ga je met veel wagens hebben daar de meesten de middelste plaats nogal verwaarlozen qua zitcomfort
Neen ! Ik zei dat ik twijfelde. Het waardeverlies dat ik zou doen is echt wel enorm na 1 jaar....en aan exclusiviteit, ruimte, veiligheid boet ik ook in.
Sorry maar unbadged zien de meeste mensen gewoon het verschil niet, heel zeker weten....en zelfs met badge blijft het voor de gemiddelde mens een Taxi.
Comment