Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Misschien ligt het aan de foto, maar op het eerste zicht valt hij me wat tegen. Hij lijkt me zo "gewoontjes". De voorkant, en andere foto's, kunnen nog veel goedmaken natuurlijk .
think back vorig jaar
de eerste foto gereleased van de 575 GTZ was juist in dezelfe hoek & ook B&W
Dat weet ik maar al te goed, maar toen vond ik het al direct iets heel speciaals, waar ik later ook ben van gaan houden. Nu heb ik zoiets van "Is dit alles?".
Dat weet ik maar al te goed, maar toen vond ik het al direct iets heel speciaals, waar ik later ook ben van gaan houden. Nu heb ik zoiets van "Is dit alles?".
i've said it before & will say it again
never judge & make up your mind untill you've seen here in the flesh
good news kvind hem steeds knapper, alleen zoals ik al vaak gezegd heb té braaf...
hoe meer tijd je der mee spendeert
en het goede nieuws, hij staat ook op Pebble Beach vandezomer, dus mischien ginder ook eens een keertje meepikken
en ik moet zeggen dat hij toch echt geweldig klinkt, voornamelijk wanneer je in de wagen zit, er is zo veel mogelijk soundproofing weggelaten zodat hij vanbinnen beter klinkt, want hij is voor de rest een volledige standaard (chassis, motor, uitlaat & interieur) GrandSport
Comment