Ik kom uit bij een A6GCS/53.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Geen enkele Duitse auto is mooi vergeleken met dit
Maar dat er geen duitse wagen mooi is in vergelijking met dit gaat voor mij net een beetje te ver.
BMW 507
Horch 853A
Mercedes-Benz 300SL
Mercedes-Benz 500K Special Roadster
zijn maar enkele modellen die in mij opkomen. Maar dat zijn smaken natuurlijk. Italianen blijven een geval apart
Comment
-
Zagato
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKnappe kar, absoluut.
Maar dat er geen duitse wagen mooi is in vergelijking met dit gaat voor mij net een beetje te ver.
BMW 507
Horch 853A
Mercedes-Benz 300SL
Mercedes-Benz 500K Special Roadster
zijn maar enkele modellen die in mij opkomen. Maar dat zijn smaken natuurlijk. Italianen blijven een geval apart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenZagato
Die zijn inderdaad ongeveer even mooi, ik had niet genoeg jaren terug gedacht toen ik dat typte.
Zijn die Masers ook niet van eind 50 begin 60?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZelfde periode ongeveer he, niet?
Zijn die Masers ook niet van eind 50 begin 60?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDer zit wel maar een 1.5 6 cilinder 65pk in, beetje jammer, de race heeft wel een 2.0 6 in lijn met 170 pk voor 740 kg droog.. Eigenlijk moet er een v12 in.
Die 3-liter 6-in-lijn van de 300SL met zijn 215pk was toen nooit gezien spectaculair (sterker dan de raceversie).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet bestond wel natuurlijk (sinds 1916 volgens mij), maar het was verschrikkelijk duur, en ik dacht niet echt betrouwbaar.
Maserati heeft dacht ik zelfs nog nooit een V12 gehad...
Ik vind die oude v12's is echt schitterend klinken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDie ouwe maser-coopers zijn V12's dacht ik.
Paar keer al IRL aanhoord, niet normaal
En in de 250F hebben ze er blijkbaar soms ook mee geraced.
Alfieri V12's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenin de mc12 wel, maar das ook een ferrarimotor, en de v8en van de 4200 waren dat ook. Daarvoor was het idd een v6 bij de 3200 en ghibli enzo.
Ik vind die oude v12's is echt schitterend klinken.
V8 by Alfieri
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Dit is mooi
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment