Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan iemand mij de overpricedheid van een E46 M3 CSL verklaren aub?

Comment

• de exclusiviteit tegen over de gewone M3 zeker.
      Plus de gewichtsbesparende materialen, SMG bak, sterkere motor,...
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        de exclusiviteit tegen over de gewone M3 zeker.
        Plus de gewichtsbesparende materialen, SMG bak, sterkere motor,...
        Exclusiever inderdaad, en de nieuwprijs indertijd werd gerechtvaardigd door het gebruik van die gewichtsbesparende materialen, maar dan nog.
        Ik vind er tussen de 35 en de 80 000 euro, neem gemiddeld 55-60k, dat was de nieuwprijs van de 'gewone' E46 M3 :p

Wat is er precies sterker aan de motor dan? Het enigste dat ik weet, is de carbon airbox. Ook 3.2 maar met 17pk meer. Heb nog nooit met eentje gereden dus vraag mij af of die écht zoveel beter is. Benieuwd alleszins.

Comment

• sterker was mss verkeerd uitgedrukt, krachtiger was beter .

voor de rest dacht ik dat die ook scherper stuurde. heb er ook nog niet mee gereden dus ik kan niet zeggen of die prijs rechtvaardig is.

Maar ik denk dat het vooral de exclusiviteit is dat die prijs wat in de hoogte houdt.
          BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• prachtig die nieuwe m6 alleen wit = beu gezien
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Daarstraks heb ik een F10 5 reeks break gezien in Denderleeuw. Een zwarte met zwarte grill. Is dat niet van een forum member? Ik heb hem hier alleen al zien posten daarmee zet ik het hier.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Waarom staan die uitlaten bij die M6 zo ver uit elkaar terwijl die bij die M3 heel dicht bij elkaar staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                          Waarom staan die uitlaten bij die M6 zo ver uit elkaar terwijl die bij die M3 heel dicht bij elkaar staan?
                          Design?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                            Kan iemand mij de overpricedheid van een E46 M3 CSL verklaren aub?
                            Rij eens met een "gewone" e46 M3 en dan met een CSL .
                            Dan ga je het direct weten .
                            Beste en leukste wagen dat ik ooit gehad heb .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                              Rij eens met een "gewone" e46 M3 en dan met een CSL .
                              Dan ga je het direct weten .
                              Beste en leukste wagen dat ik ooit gehad heb .

Lol.

Daarom dus zou ik graag eens met een CSL rijden, zeer benieuwd naar het verschil

Comment

• Ik heb er geen meer , anders mocht je eens langskomen .
                                Een CSL is op elk punt net iets beter en specialer . Die wagen klopt gewoon op elk gebied .
                                Die was veel leuker om mee te rijden dan mijn RS4 en allround zelfs beter als mijn 996 GT3 . De GT3 is beter op het circuit maar een trut op den openbare weg om mee te rijden .
                                De CSL was iets trager op het circuit maar nog steeds zeer leuk en bruikbaar voor het dagelijks verkeer .

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Welke velgen zitten er onder die gele M3 ? BBS ?

Comment

• Yep, BBS FI

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X