Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
-
Vet hé.
Die dingen gaan 100k, 150k zelfs als 'ie écht goed moet staan. Is wel met niks anders bij te houden, eens je daar wat mee overweg kunt.
Porker, die mat aan de binnenkant van uw capeau, dat weegt inderdaad misschien een kilo. Droog, toch. Nat kan dat massa's wegen, dat zuigt gigantisch veel water op. Misschien een goed idee op circuit als je 'n motorplatzer krijgt, dat dat dan als Alldays Ultra kan dienen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenIdd, gewoon een beetje meer camber steken en dat komt goed
@Jerain: Welke gordelklikker heb jij gebruikt voor aan je kuipjes te bevestigen? Die van uw OEM-zetels of ergens anders klikkers gaan zoeken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVet hé.
Die dingen gaan 100k, 150k zelfs als 'ie écht goed moet staan. Is wel met niks anders bij te houden, eens je daar wat mee overweg kunt.
Porker, die mat aan de binnenkant van uw capeau, dat weegt inderdaad misschien een kilo. Droog, toch. Nat kan dat massa's wegen, dat zuigt gigantisch veel water op. Misschien een goed idee op circuit als je 'n motorplatzer krijgt, dat dat dan als Alldays Ultra kan dienen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEeej, als ze bij Porsche zich al de moeite getroosten om een sticker ipv. een schild als badge te gaan gebruiken, dan vind ik dat deken verwijderen nog niet eens zo gek!
Doe maar weg. Dat doet toch niks en 't staat mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOngeveer 300pk voor 1.000 kilo. Toerental I don't know.
Comment
-
Ik kan hier niet op youtube, maar zoek 'es daar naar 320i STW oid. Er bestaat een video van een mixed class race in Nederland (denk ik) gefilmd vanuit zo'n ding, start ergens achteraan de grid en haalt in 2 ronden alles in wat voor m' rijdt, inclusief GT3-class Moslers en al wat je maar wil. Hallucinant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk kan hier niet op youtube, maar zoek 'es daar naar 320i STW oid. Er bestaat een video van een mixed class race in Nederland (denk ik) gefilmd vanuit zo'n ding, start ergens achteraan de grid en haalt in 2 ronden alles in wat voor m' rijdt, inclusief GT3-class Moslers en al wat je maar wil. Hallucinant.
+ YouTube Video Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAfspraak daarvoor is gemaakt!
@Jerain: Welke gordelklikker heb jij gebruikt voor aan je kuipjes te bevestigen? Die van uw OEM-zetels of ergens anders klikkers gaan zoeken?
Heu, dat moet ik nog zien te fiksen. Ben echter aan het twijfelen om 'm nog in te schrijven... Momenteel enkel de 4puntsgordels geplaatst aan carrosserie en rolbeugel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
Die gebaren die hij maakt
Dat overdreven gejank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPorsche Marketing = stronger than Superman!
Doe maar weg. Dat doet toch niks en 't staat mooier.
Het heeft niet veel gescheeld, of ik had m'n toeter er ook mee uitgehaald maar ik ben kalm gebleven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGras moet je niet laten groeien, hop!
Het heeft niet veel gescheeld, of ik had m'n toeter er ook mee uitgehaald maar ik ben kalm gebleven.
Carbon of polyester motorkap is het best voor minder gewicht...
Die luchtfilter lijkt me eerlijk gezegd niet ideaal...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenEn heb je 't gewogen? Ik gok op 1,2 kg in totaal.
Carbon of polyester motorkap is het best voor minder gewicht...
Die luchtfilter lijkt me eerlijk gezegd niet ideaal...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGeen idee, is een "Dave F induction kit", je ziet ze op quasi elke UK M3...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Ja met de motorkap open en de blazer erop en na het wisselen met een oude luchtfilter zeker... Ik kan er alleszins weinig over terugvinden. Het feit dat zo'n filter helemaal krom begint te trekken na een tijd lijkt me ook niks. Soit, ik heb al van meerdere tuners gehoord dat het larie en apekool (ene zei zelfs, ik ga menen winkel tegenspreken) is en dat een K&N paneelfilter samen met uitlaat en remap het beste werkt.
Airbox met alpha N als je echt vermogenwinst wil want je diameter van je inlaattraject gaat groter worden wat met alle andere aanpassingen niet zo is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenK&N paneelfilter samen met uitlaat en remap het beste werkt.
Comment
Comment