Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik dacht dat 't Emanuele Pirro was, die verklaarde dat hij in z'n ganse leven nooit een meer communicatieve en directe auto heeft gereden dan de 320i STW.

Dus!

Er is hoop.
    Idd, gewoon een beetje meer camber steken en dat komt goed

AutoMinded.be

Comment

• Vet hé.

Die dingen gaan 100k, 150k zelfs als 'ie écht goed moet staan. Is wel met niks anders bij te houden, eens je daar wat mee overweg kunt.

Porker, die mat aan de binnenkant van uw capeau, dat weegt inderdaad misschien een kilo. Droog, toch. Nat kan dat massa's wegen, dat zuigt gigantisch veel water op. Misschien een goed idee op circuit als je 'n motorplatzer krijgt, dat dat dan als Alldays Ultra kan dienen?

Comment

• Dus dat is een 2 liter zescilinder. Hoeveel pk en maximum toerental?

Comment

• Ongeveer 300pk voor 1.000 kilo. Toerental I don't know.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
            Idd, gewoon een beetje meer camber steken en dat komt goed

Afspraak daarvoor is gemaakt!

@Jerain: Welke gordelklikker heb jij gebruikt voor aan je kuipjes te bevestigen? Die van uw OEM-zetels of ergens anders klikkers gaan zoeken?

Comment

Vet hé.

Die dingen gaan 100k, 150k zelfs als 'ie écht goed moet staan. Is wel met niks anders bij te houden, eens je daar wat mee overweg kunt.

Porker, die mat aan de binnenkant van uw capeau, dat weegt inderdaad misschien een kilo. Droog, toch. Nat kan dat massa's wegen, dat zuigt gigantisch veel water op. Misschien een goed idee op circuit als je 'n motorplatzer krijgt, dat dat dan als Alldays Ultra kan dienen?
              Eeej, als ze bij Porsche zich al de moeite getroosten om een sticker ipv. een schild als badge te gaan gebruiken, dan vind ik dat deken verwijderen nog niet eens zo gek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Eeej, als ze bij Porsche zich al de moeite getroosten om een sticker ipv. een schild als badge te gaan gebruiken, dan vind ik dat deken verwijderen nog niet eens zo gek!
                Porsche Marketing = stronger than Superman!

Doe maar weg. Dat doet toch niks en 't staat mooier.

Comment

Ongeveer 300pk voor 1.000 kilo. Toerental I don't know.
                  Niet slecht.

Comment

• Ik kan hier niet op youtube, maar zoek 'es daar naar 320i STW oid. Er bestaat een video van een mixed class race in Nederland (denk ik) gefilmd vanuit zo'n ding, start ergens achteraan de grid en haalt in 2 ronden alles in wat voor m' rijdt, inclusief GT3-class Moslers en al wat je maar wil. Hallucinant.

Comment

Ik kan hier niet op youtube, maar zoek 'es daar naar 320i STW oid. Er bestaat een video van een mixed class race in Nederland (denk ik) gefilmd vanuit zo'n ding, start ergens achteraan de grid en haalt in 2 ronden alles in wat voor m' rijdt, inclusief GT3-class Moslers en al wat je maar wil. Hallucinant.
                      Denk dat het dit filmpje is

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Hoor die versnellingsbak zoemen

Comment

Afspraak daarvoor is gemaakt!

@Jerain: Welke gordelklikker heb jij gebruikt voor aan je kuipjes te bevestigen? Die van uw OEM-zetels of ergens anders klikkers gaan zoeken?
                          Staan er zo bij het M-testcentrum aan de Ring ook geen 2 binnen? Heerlijke bakskes idd...

Heu, dat moet ik nog zien te fiksen. Ben echter aan het twijfelen om 'm nog in te schrijven... Momenteel enkel de 4puntsgordels geplaatst aan carrosserie en rolbeugel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                            Denk dat het dit filmpje is

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Wat 'n apparaat
                            Die gebaren die hij maakt
                            Dat overdreven gejank

Comment

Porsche Marketing = stronger than Superman!

Doe maar weg. Dat doet toch niks en 't staat mooier.
                              Gras moet je niet laten groeien, hop!

Het heeft niet veel gescheeld, of ik had m'n toeter er ook mee uitgehaald maar ik ben kalm gebleven.

Comment

Gras moet je niet laten groeien, hop!

Het heeft niet veel gescheeld, of ik had m'n toeter er ook mee uitgehaald maar ik ben kalm gebleven.
                                En heb je 't gewogen? Ik gok op 1,2 kg in totaal.

Carbon of polyester motorkap is het best voor minder gewicht...

Die luchtfilter lijkt me eerlijk gezegd niet ideaal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                  En heb je 't gewogen? Ik gok op 1,2 kg in totaal.

Carbon of polyester motorkap is het best voor minder gewicht...

Die luchtfilter lijkt me eerlijk gezegd niet ideaal...
                                  Geen idee, is een "Dave F induction kit", je ziet ze op quasi elke UK M3...

Comment

Geen idee, is een "Dave F induction kit", je ziet ze op quasi elke UK M3...
                                    Tja ik weet het niet zeker, heb het nog nooit getest. Tschijnt als je originele luchtfilter zakversleten is en je zet er zo'n K&N op dat het wel zou helpen. Veel kans de je met zo'n filter power gaat verliezen door warmte van de motor maar dit hier is wel een mooi hitteschild. Zal zeker een mooiere sound produceren, ongetwijfeld!

Comment

• worth 12-15bhp (tested) on the rolling road so I understand and definately a quicker pick up and a fantastic noise as well!

Comment

Zever.

Ja met de motorkap open en de blazer erop en na het wisselen met een oude luchtfilter zeker... Ik kan er alleszins weinig over terugvinden. Het feit dat zo'n filter helemaal krom begint te trekken na een tijd lijkt me ook niks. Soit, ik heb al van meerdere tuners gehoord dat het larie en apekool (ene zei zelfs, ik ga menen winkel tegenspreken) is en dat een K&N paneelfilter samen met uitlaat en remap het beste werkt.

Airbox met alpha N als je echt vermogenwinst wil want je diameter van je inlaattraject gaat groter worden wat met alle andere aanpassingen niet zo is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                          K&N paneelfilter samen met uitlaat en remap het beste werkt.
                                          Dat is mij dus ook altijd verteld

Comment

Working...
                                          X