Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenWanneer mag ik hiervoor een bestelbon gaan ondertekenen? Direct fan van
Comment
-
Ik heb altijd gehoopt en waarschijnlijk ook gelukt, dat mijne volgende auto een Porsche 997 mk2 C4 ging zijn. In de week efkes de BIV van een 997 mk2 uitgeteld volgens de BIV berekening van 2015 en die kwam nog op minstens €3000. Dat geef ik nooit meer aan een auto. Met de ST220 heb ik 12 jaar geleden als eens €5000 BIV betaald en zie dat echt niet meer zitten om de Staat nog maar eens €3000 te geven.
Dus mijne droom om een 977.2 te hebben ga ik opbergen.
Comment
-
Was deze ook 5000€?
Ik heb 3200€ betaald ipv 5 in de overgangs periode, nog veel te veel naar mijn zin.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenWas deze ook 5000€?
Ik heb 3200€ betaald ipv 5 in de overgangs periode, nog veel te veel naar mijn zin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenIk snap niet op wat deze vraag betrekking heeft.
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAlles boven de 211pk was vroeger 5000€.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
+17 fiscale pk of +155Kw moet de maximum BIV betalen. De Mondeo heeft volgens het boekske 166Kw. Fpk is 15. Dus moest ik €5000 betalen min een korting omdat de Mondeo toen al een euro4 was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenDan mag mijn zakske nog zo groot zijn, ik zal heel waarschijnlijk nooit een Cayman kopen.
kan iemand die foto zichtbaar maken? Ik ben daar een leek inBijgevoegde Bestandenik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten@ Dachero: Zitten er daar andere zijskirts op je cayman?
Zo te zien lijken ze op het type van de 996 GT3ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenIk heb het vorige week wel gedaan en mijn zakske is nu wat gekrompen in volume
kan iemand die foto zichtbaar maken? Ik ben daar een leek in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenIk heb het vorige week wel gedaan en mijn zakske is nu wat gekrompen in volume
kan iemand die foto zichtbaar maken? Ik ben daar een leek in
Comment
Comment