Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BBS is nu ni bepaald goedkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      BBS is nu ni bepaald goedkoper.
      Zijn die nu nog niet failliet? Derde keer goeie keer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        BBS is nu ni bepaald goedkoper.
        Serieus? Ik dacht dat onze OZ Ultraleggera's HLT (in combinatie met winterbanden) toch een pak goedkoper waren dan een setje velgen en banden bij de officiële dealer Maar BBS zal wel wel wat duurder zijn dan OZ.
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• nog een kleine anekdote op het lawaai GT3 rs
          Dit weekend de gehele tijd met gesloten kleppen gereden en geen enkele waarschuwing op Zolder
          Er was wel iemand die juist op het randje was en die reed met een standaard wagen
          Een Fiat Punto 1200
          Hij had bijna een waarschuwing
          Ze zijn echt goed bezig hier in Vlaanderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
            nog een kleine anekdote op het lawaai GT3 rs
            Dit weekend de gehele tijd met gesloten kleppen gereden en geen enkele waarschuwing op Zolder
            Er was wel iemand die juist op het randje was en die reed met een standaard wagen
            Een Fiat Punto 1200
            Hij had bijna een waarschuwing
            Ze zijn echt goed bezig hier in Vlaanderen
            Ik heb het gehoord, was echt stil eigenlijk! Met klepjes open, heerlijke sound!
            Last edited by Jerain; 01/03/2011, 17:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
              996 turbo is echt een machtige machine. De 997 uiteraard nog meer maar als je ook naar het budget moet kijken (me dunkt dat die stap hier voor het gemak al eens overgeslagen wordt) dan kun je echt niet om de 996 heen.
              Start van een goeie basis (zuivere stock 996 turbo), gooi er een paar mods tegenaan (uitlaat, ecu-upgrade, turbo's en sportkoppeling) en je gaat met 550pk/700nm een qua prestatie en sensatie vrijwel onklopbare daily hebben om (naar Porsche normen) goedkoop te knallen (in elk geval goedkoper dan met om het even welke 997).
              996-997 turbo zijn toch veel verschillen. Het zal wel goed rijden maar eerlijk, 996 is vooraan en binnenin gewoon, euh ja, "oud" en de koplampen staan me niet echt aan... Het is voor sommige mss een stom argument, voor anderen dan weer een juist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                GT2 Club Sport met de verstevigde kooi af fabriek... man man man heerlijk!!

@jerain: GT2 is toch nog iets anders dan een "2wd turbo"... is in mijn ogen al wat meer "super-car" ... bij problemen kan de faktuur zeer hoog oplopen, bij een TT trouwens ook maar die zijn wat meer massa produkt....GT2 is en blijft een niche model in de lijn.
                Is toch meer de echte 911 feeling met lichtere voorkant en algemeen lichter. Bakken power en wrslk iets overrated voor een beginnen 911 rijder maar ik heb dat graag...

GT2 is qua aankoop ook nog verschrikkelijk duur. Die rode bvb heeft bijna 100k KM en kost nog dik 100k.

Comment

• Is een 996 GT2 dan niet de ideale oplossing ?

Comment

• Ziet er goed uit!
                    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk Berichten
                      Is een 996 GT2 dan niet de ideale oplossing ?
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                      996 is vooraan en binnenin gewoon, euh ja, "oud" en de koplampen staan me niet echt aan...
                      -----

Comment

• Ik vind persoonlijk de 996 een van de ; al dan niet de mooiste 911 ; op de 964/5 na dan .

Comment

• IMO tot je de voorkant ziet, ik weet dat looks eigenlijk niet de doorslaggevende factor mogen zijn bij aankoop van een sportwagen maar toch is dat zo voor mij bij de 996.

Comment

• Looks zouden moest ik de mogelijkheden hebben ook doorslaggevend zijn . Een caparo T1 bijvoorbeeld mag zo snel en performant zijn als ie wil ; Dat is gewoon een lelijk ding en dan geef ik liever hetzelfde geld aan iets wat misschien dat kleine beetje trager is maar vele malen mooier

Comment

• Standaard 996 vind ik echt lelijk, maar bij een GT2/3/turbo stoort me die voorkant echt niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk Berichten
                                Ik vind persoonlijk de 996 een van de ; al dan niet de mooiste 911 ; op de 964/5 na dan .

Is ook wel een zeer knappe 996 Turbo hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                  996-997 turbo zijn toch veel verschillen. Het zal wel goed rijden maar eerlijk, 996 is vooraan en binnenin gewoon, euh ja, "oud" en de koplampen staan me niet echt aan... Het is voor sommige mss een stom argument, voor anderen dan weer een juist.
                                  Wel, dat zegt hij toch, dat de 997 beter is maar de 996 better bang for your buck!

Wat is je budget eigenlijk en wat hoop je nog te vangen voor die M5?
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                    Wel, dat zegt hij toch, dat de 997 beter is maar de 996 better bang for your buck!

Wat is je budget eigenlijk en wat hoop je nog te vangen voor die M5?
                                    Beweer ik ergens iets anders? Ik zeg gewoon dat de looks van de 996 me niet zo aanstaan!

Budget hangt af van wat ik ervoor in de plaats krijg, voor de M5 maak ik me geen illusies wees gerust.

Comment

• Mijn mening over de 996 : enorme stijlfout qua koplampen ; een 911 moet RONDE koplampen hebben, punt

Comment

• Turbo S

Comment

• Comment

Working...
                                          X