BBS is nu ni bepaald goedkoper.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBBS is nu ni bepaald goedkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBBS is nu ni bepaald goedkoper.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
nog een kleine anekdote op het lawaai GT3 rs
Dit weekend de gehele tijd met gesloten kleppen gereden en geen enkele waarschuwing op Zolder
Er was wel iemand die juist op het randje was en die reed met een standaard wagen
Een Fiat Punto 1200
Hij had bijna een waarschuwing
Ze zijn echt goed bezig hier in Vlaanderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichtennog een kleine anekdote op het lawaai GT3 rs
Dit weekend de gehele tijd met gesloten kleppen gereden en geen enkele waarschuwing op Zolder
Er was wel iemand die juist op het randje was en die reed met een standaard wagen
Een Fiat Punto 1200
Hij had bijna een waarschuwing
Ze zijn echt goed bezig hier in VlaanderenLast edited by Jerain; 01/03/2011, 17:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten996 turbo is echt een machtige machine. De 997 uiteraard nog meer maar als je ook naar het budget moet kijken (me dunkt dat die stap hier voor het gemak al eens overgeslagen wordt) dan kun je echt niet om de 996 heen.
Start van een goeie basis (zuivere stock 996 turbo), gooi er een paar mods tegenaan (uitlaat, ecu-upgrade, turbo's en sportkoppeling) en je gaat met 550pk/700nm een qua prestatie en sensatie vrijwel onklopbare daily hebben om (naar Porsche normen) goedkoop te knallen (in elk geval goedkoper dan met om het even welke 997).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenGT2 Club Sport met de verstevigde kooi af fabriek... man man man heerlijk!!
@jerain: GT2 is toch nog iets anders dan een "2wd turbo"... is in mijn ogen al wat meer "super-car" ... bij problemen kan de faktuur zeer hoog oplopen, bij een TT trouwens ook maar die zijn wat meer massa produkt....GT2 is en blijft een niche model in de lijn.
GT2 is qua aankoop ook nog verschrikkelijk duur. Die rode bvb heeft bijna 100k KM en kost nog dik 100k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk BerichtenIs een 996 GT2 dan niet de ideale oplossing ?Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten996 is vooraan en binnenin gewoon, euh ja, "oud" en de koplampen staan me niet echt aan...
Comment
-
Looks zouden moest ik de mogelijkheden hebben ook doorslaggevend zijn . Een caparo T1 bijvoorbeeld mag zo snel en performant zijn als ie wil ; Dat is gewoon een lelijk ding en dan geef ik liever hetzelfde geld aan iets wat misschien dat kleine beetje trager is maar vele malen mooier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk BerichtenIk vind persoonlijk de 996 een van de ; al dan niet de mooiste 911 ; op de 964/5 na dan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten996-997 turbo zijn toch veel verschillen. Het zal wel goed rijden maar eerlijk, 996 is vooraan en binnenin gewoon, euh ja, "oud" en de koplampen staan me niet echt aan... Het is voor sommige mss een stom argument, voor anderen dan weer een juist.
Wat is je budget eigenlijk en wat hoop je nog te vangen voor die M5?2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenWel, dat zegt hij toch, dat de 997 beter is maar de 996 better bang for your buck!
Wat is je budget eigenlijk en wat hoop je nog te vangen voor die M5?
Budget hangt af van wat ik ervoor in de plaats krijg, voor de M5 maak ik me geen illusies wees gerust.
Comment
Comment