Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is dan wel weer overdreven vet!

Singapore platen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Dat is dan wel weer overdreven vet!

Singapore platen zeker?
      nee dat zijn zwart - witte engelse, zo waren ze vroeger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Zwarte achterlichten steken en hier afzetten graag

Comment

• Lichten zijn perfect voor mij, die kar is perfect.

Comment

• Vette bak toch, zo'n S/C

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Eindelijk

Het is zo ver ik mag dit weekend een range rover sport tdv6 hse testen.
              Omdat mijn e classe 270 cdi nu is afgeschreven valt mijn oog op een rr sport tdv6 190pk en een ml 280 cdi .
              Mijn eerste indruk is wouw wat een zachte moter klank bij de 1ste start. (veel zoeter dan de 5 in lijn van mijn 270 cdi) Verder even de zithouding aanpassen is maar iets van 2 knopjes verzetten en ik zit direct in een aangename houding.
              Ok we vertrekken wat een zachte start en de automaat doet zijn ding gewoon goed, al merk ik hier wel op dat hij een beetje ondermaats presteert tov e 270 cdi die maar 163 pk heeft .
              Laat me zo zeggen van 0 tot 70 no problem kracht genoeg maar je hebt niet echt een kick in je rug. Nu hops de oprit op richting turnhout en eens zien wat het beestje hier doet. Oei Oei een topsnelheid zit er niet in veel te druk op de weg , Ok dan maar even van 120 ==> 150 optrekken en dit valt me eerlijk gezegd een beetje tegen .
              daarna even over ten aard gereden een kassei strook van een goede 5 km die er erbarmelijk bij ligt, vering op normal drive en gas geven en jawel np 90/per uur sjeezen we over de kasseien of het niets is. De lucht vering doet zijn werk overduidelijk goed.

Nou even op het intrieur na alles in perfect aangepast en gemakkelijk te berijken en oogt mooi. Alleen de knoppen van de radio 1 tot en met 9 er maar cheap uitzien.
              verder is de wagen is tip top

Maar nu een ml of een rr sport ik zie de bomen niet meer door het bos .

qua opties zal de mercedes gelijk zijn aan de sport .

ik ben alvast verkocht voor een sport maar het vrouwtje wil liever een ml
              omdat deze er nog wat sportiever uitziet in sportpakket en allebij in het zwart.
              Last edited by ; 04/07/2009, 21:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                nee dat zijn zwart - witte engelse, zo waren ze vroeger
                Zijn dat geen Guernsey platen?

Comment

• Daar lijkt die plaat alvast sterk op.

Comment

• Range Rover facelift nu te bestellen in NL:
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Op het eerste zicht geen verbetering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Zijn dat geen Guernsey platen?
                        die hebben meestal enkel cijfers met hoogstens 1 letter.

Comment

• Looking for a Land Rover Range Rover Sport (2002 - ) for sale? On Classic Driver you will find 6 Land Rover Range Rover Sport (2002 - ) cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.

Comment

• Vorige week de facelift gezien en damn, de verbetering zijn echt hemels. Zeker in het interieur!
                            AutoMinded.be

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ik zoek high res foto's van een Disco II

Specifiek eigenlijk de foto die in de folder stond destijds met de 19" velgen in een waterpartij.

Vind ze niet meteen ergens op't net....

Anyone?

Comment

• dit is de folder van de Disco 2

A Website all about my Land Rover Discovery series 2, and the mods and maintainence I do on it.

en dit de volledige website over deze wagen
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Een foto met een prachtig contrast. De sportieve led verlichting in combinatie met het ruige slijk. Dit kan enkel LandRover

Comment

• Welke andere 4x4 heeft dan ook LED verlichting?

Comment

Working...
                                          X